De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
ouchke - Lid geworden op: 22 jul 2008, 16:55
Heeft er al iemand op vacantie geweest in bedoin frankrijk
En op camping gestaan,zou het graag weten ,wij gaan daar naartoe in juni
met de moto (in remork)ja ja ik weet het dan ben je geen echte he !!!!!maar toch het heeft zijn charmes ha ha groetjes
En op camping gestaan,zou het graag weten ,wij gaan daar naartoe in juni
met de moto (in remork)ja ja ik weet het dan ben je geen echte he !!!!!maar toch het heeft zijn charmes ha ha groetjes
geniet van het leven het duurt maar even
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ach ouchke
dan bent gij nog nen echte , diegene die dat verhaal de wereld instuurde is een kieke !!!

dan bent gij nog nen echte , diegene die dat verhaal de wereld instuurde is een kieke !!!

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Ouchke, Bédoin is goed gelegen om van daaruit een rit naar Vallon Pont D'arque (Ardeche) 70 km te doen En zeker niet te missen Les gorge du Verdon en dat is +/- 100km in de ander richting. 
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Ha sé redtail
ik heb zo mijn connecties hé .

ik heb zo mijn connecties hé .

-
't is hier potverdorie stillekes hé mannen

-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey benson wa wilde na die gaan allemaal slapen
-
Roadking - Lid geworden op: 05 okt 2007, 20:51
Yep,
In Bédion zijn er verschillende campings en een muncipal of gemeente camping.Juist gelegen naast de off.camperplaats.
De beste periode is in mei dan is het er nog heel rustig en staat alles in bloei .Heb familie in de buurt met B&B bij eventuele intresse PB sturen
De groeten,motardkes
Roadking,biker met aanhanger/camper.
In Bédion zijn er verschillende campings en een muncipal of gemeente camping.Juist gelegen naast de off.camperplaats.
De beste periode is in mei dan is het er nog heel rustig en staat alles in bloei .Heb familie in de buurt met B&B bij eventuele intresse PB sturen
De groeten,motardkes
Roadking,biker met aanhanger/camper.
On the road again