Eenheidsnummers
-
t686301 - Lid geworden op: 12 nov 2009, 17:19
ik brugmans gilbert was in de jaren1962-63 in arolsen gekazerneerd,namelijk in het stafeskadron;ik was er wapenmaker en heb een vervolmakingscursus gedaan in kasselt in een periode van 3 weken.ik ben ook opgenomen geweest in de eregarde peleton met uniformen uit vroegere tijden.mijn eskadrons commandant was Hausmans.ik ben binnen gegaan in leopoldsburg in 1962 de 1 augustus in het peleton KROO.na 3 maanden ben ik dan naar arolsen gegaan.
nu ga ik op 17 december naar de samenkomst van oudgediende in leopoldsburg voor de 1é keer,ik wist niet dat dat bestond,maar beter laat dan nooit.
dus boemer dat is dan mijn verhaal
NB; ik wou bij het leger blijven maar het lot heeft er anders over beslist.
nu ga ik op 17 december naar de samenkomst van oudgediende in leopoldsburg voor de 1é keer,ik wist niet dat dat bestond,maar beter laat dan nooit.
-
boemer - Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:20
als alles goedgaat zien we elkaar in decembert686301 schreef:ik brugmans gilbert was in de jaren1962-63 in arolsen gekazerneerd,namelijk in het stafeskadron;ik was er wapenmaker en heb een vervolmakingscursus gedaan in kasselt in een periode van 3 weken.ik ben ook opgenomen geweest in de eregarde peleton met uniformen uit vroegere tijden.mijn eskadrons commandant was Hausmans.ik ben binnen gegaan in leopoldsburg in 1962 de 1 augustus in het peleton KROO.na 3 maanden ben ik dan naar arolsen gegaan.
1° Regiment Jagers te Paard - esk Alfa
"SIOUX BANZAï"
"SIOUX BANZAï"
-
GenIvo - Lid geworden op: 12 mei 2012, 23:50