verdriet
-
magrit - Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12
Ik denk ook aan jullie lieve RIEKSKE en FIEN 65+Dikke knuffels van mij
Vandaag bij chirurg geweest,heeft iets voorgeschreven om een kleine ontsteking en nog lichte zwelling te doen verdwijnen.Moet die pillen 3 weken nemen.
Verder is er terug een RX genomen en het ziet er goed uit,de knobbel is verwijderd en het bot dat ze doorgezaagd hebben en opgeschoven(zodat de voet nu smaller is)is met 2 schroefjes vast gezet.
Ik mag proberen om een soepele schoen te dragen en moet met de voet oefenen om hem terug soepel te krijgen.Daarstraks vol goede moed begonnen in een badje met warm water en het viel best mee.
Fietsen mag ik proberen maar om met de auto te rijden moet ik nog wachten.
De DR heeft me nog tot het einde van het jaar thuis geschreven.Dus nog meer geduld is de boodschap!

Vandaag bij chirurg geweest,heeft iets voorgeschreven om een kleine ontsteking en nog lichte zwelling te doen verdwijnen.Moet die pillen 3 weken nemen.
Verder is er terug een RX genomen en het ziet er goed uit,de knobbel is verwijderd en het bot dat ze doorgezaagd hebben en opgeschoven(zodat de voet nu smaller is)is met 2 schroefjes vast gezet.
Ik mag proberen om een soepele schoen te dragen en moet met de voet oefenen om hem terug soepel te krijgen.Daarstraks vol goede moed begonnen in een badje met warm water en het viel best mee.
Fietsen mag ik proberen maar om met de auto te rijden moet ik nog wachten.
De DR heeft me nog tot het einde van het jaar thuis geschreven.Dus nog meer geduld is de boodschap!

-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36
Hallo Margritteke,
--------
Ben zo blij voor jou dat het in orde komt met je voet.
Nu beginnen oefenen hé meid, en dat vind ikzelf nog
het moeilijkste, zeker volhouden.
Maar ik denk aan je en dan denk ik allee ze zit weer
in dat voetbadje en spelen met de teentjes hé.
Nog een fijne dag en dikke knuffel
Fien 65+
--------

Ben zo blij voor jou dat het in orde komt met je voet.
Nu beginnen oefenen hé meid, en dat vind ikzelf nog
het moeilijkste, zeker volhouden.
Maar ik denk aan je en dan denk ik allee ze zit weer
in dat voetbadje en spelen met de teentjes hé.
Nog een fijne dag en dikke knuffel
Fien 65+
Vergeven is tweemaal beminnen