Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Nieuwe vraagstelling ; zijn we wel zeker dat wij dood zijn , bij doodsverklaring van de artsen
Dat is een van de redenen Katana dat wij de over in gaan om mooier gezegd gecremeerd zullen worden. Als we dan nog niet helemaal dood zijn, zijn we zeker dat na de contactname met het verslindende vuur wij zeker naar het hiernamaals verhuizen. Van de veronderstelling uitgaande natuurlijk dat er zo iets bestaat.
Dat is een van de redenen Katana dat wij de over in gaan om mooier gezegd gecremeerd zullen worden. Als we dan nog niet helemaal dood zijn, zijn we zeker dat na de contactname met het verslindende vuur wij zeker naar het hiernamaals verhuizen. Van de veronderstelling uitgaande natuurlijk dat er zo iets bestaat.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:JUNIOR EURUVISIESONGFESTIVAL 2009
Katana wenst Laura veel succes toe en zeker de overwinning , dan komt Belgium weer in ' t beeld![]()
Lady vindt dat jodelen maar niks , is niet meer modern , maar Lady roemt haar prachtige stem .
Katana vind dat jodelen wel prachtig en hoopt dat het boeleke Laura de overwinning zal behalen
Ze was zelf uiterst tevreden met haar 4de plaats.
-
katana schreef:spiksin schreef:Och arme
Bedoel je de arme Klare beste Spiksin![]()
![]()
Moet kunnen ,af en toe zo'n jartellen uitspraak[/quote]
Ik denk dat de arme klaren ook lol hebben zonder die jartellen erbij.
-
katana schreef:Als je doodskist al bedekt is met aarde , zal het donker blijvenjeronimo schreef:--------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe vraagstelling ; zijn we wel zeker dat wij dood zijn , bij doodsverklaring van de artsen
Voor mij geen probleem katana.
Als koorzanger gaan we regematig na de dienst een pint drinken
en 't is al afgesproken met de begrafenisondernemer om een
venster in mijn doodskist te steken.
Dat zal het al wel zijn wanneer het deksel dicht geschroeft is denk ik.
-
jeronimo - Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Dan laat ik er een geluidsinstalatie bij inzetten.
Maar na drie dagen weet men toch al of je dood bent of niet.
Alhoewel; iemand uit de familie was doodenwake aan 't doen tot
al met eens zijn schoonmoeder haar knieën omhoog stak.
het mens heeft dan nog acht dagen geleefd.
Maar na drie dagen weet men toch al of je dood bent of niet.
Alhoewel; iemand uit de familie was doodenwake aan 't doen tot
al met eens zijn schoonmoeder haar knieën omhoog stak.
het mens heeft dan nog acht dagen geleefd.
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Drama in Limburg ; pastoor is buiten zijn grenzen gegaan en zeker in één katholiek bolwerk van Limburg ' Bocholt' .
Katana denkt dat deze kerel het zal moeten bekopen voor al andere potelige kerk vandalen (pastoors) .
Is al op het nieuws geweest alsof het een DUTROUX zaak was
Bocholt is nu erg getroffen , daarvoor is al een penningmeester gokverslaafde er vandoor gegaan met 400.000 euro van de kerkfabriek
Katana denkt dat deze kerel het zal moeten bekopen voor al andere potelige kerk vandalen (pastoors) .
Is al op het nieuws geweest alsof het een DUTROUX zaak was
Bocholt is nu erg getroffen , daarvoor is al een penningmeester gokverslaafde er vandoor gegaan met 400.000 euro van de kerkfabriek
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Eerst en vooral Katana dat is sensatie voor de pers en moet dus zo lang en breed uitgesmeerd worden.
Voor wat die pastoor gedaan heeft : mijn standpunt is nog steeds hetzelfde als jaren geleden. Diegene die zo iets doen die moeten ze castreren tot onde hun armen. Zeker was het wenselijk om bij dergelijke smeerlappen ( pastoor , geestelijke, of gelijk wie dan ook.....) de doodstraf terug in te voegen. Maar dan wel zo een die een langzame helse dood tot gevolmg heeft, dan kunnen ze eens nadenken voor ze vertrekken wat ze de kinderen en de familie aangedaan hebben. Moest zo een klootzak dat met een van mijn kinderen of kleinkinderen doen, ik wist wel wat ik deed. En na enkele maanden liep ik toch weer vrij rond.
Voor wat die pastoor gedaan heeft : mijn standpunt is nog steeds hetzelfde als jaren geleden. Diegene die zo iets doen die moeten ze castreren tot onde hun armen. Zeker was het wenselijk om bij dergelijke smeerlappen ( pastoor , geestelijke, of gelijk wie dan ook.....) de doodstraf terug in te voegen. Maar dan wel zo een die een langzame helse dood tot gevolmg heeft, dan kunnen ze eens nadenken voor ze vertrekken wat ze de kinderen en de familie aangedaan hebben. Moest zo een klootzak dat met een van mijn kinderen of kleinkinderen doen, ik wist wel wat ik deed. En na enkele maanden liep ik toch weer vrij rond.
-
Kan uw woede best verstaan Mathieu ...
In Bocholt waren zo fier dat er zo'n gezonder organistie was voor de jeugd , was veilg en rein en diene pastoor was daar een boegbeeld van de leiding , niemand van buiten Bocholt kan zich dat voorstellen dat mijnheer pastoor ook een boze wolf kon zijn , een smeerlap , die zich vergreep aan kinderen , nu is het al een meisje en een jongen , een topsmeerlap dus ....
Vroeger gebeurde dergelijke dingen ook , zeker weten , maar de kinderen zwegen uit angst voor hun ouders ...
Iemand die mij zeer nauw ligt ( mag de naam niet noemen van deze lady), vertelde mij dat ze voor de ondervraging van de catehese (1945) 11 jaar destijds moest plaats nemen op de schoot van den deken van Tessenderlo
En katana vroeg toen wat deed den deken toen ?
Antwoord ; hij wiebelde zo ( denk dat hij wel meer in petto had , toen met een stijve
Deze man vertoeft nu in de hel (leeft niet meer) gelukkig want katana zou hem wel eens kunnen castreren
Ps Katana denkt dat diene zwartrok deken destijds wel geen broek onder zijn zwarte bovenrok droeg , ben nu in kwade staat
Geloof is des duivels
In Bocholt waren zo fier dat er zo'n gezonder organistie was voor de jeugd , was veilg en rein en diene pastoor was daar een boegbeeld van de leiding , niemand van buiten Bocholt kan zich dat voorstellen dat mijnheer pastoor ook een boze wolf kon zijn , een smeerlap , die zich vergreep aan kinderen , nu is het al een meisje en een jongen , een topsmeerlap dus ....
Vroeger gebeurde dergelijke dingen ook , zeker weten , maar de kinderen zwegen uit angst voor hun ouders ...
Iemand die mij zeer nauw ligt ( mag de naam niet noemen van deze lady), vertelde mij dat ze voor de ondervraging van de catehese (1945) 11 jaar destijds moest plaats nemen op de schoot van den deken van Tessenderlo
En katana vroeg toen wat deed den deken toen ?
Antwoord ; hij wiebelde zo ( denk dat hij wel meer in petto had , toen met een stijve
Deze man vertoeft nu in de hel (leeft niet meer) gelukkig want katana zou hem wel eens kunnen castreren
Ps Katana denkt dat diene zwartrok deken destijds wel geen broek onder zijn zwarte bovenrok droeg , ben nu in kwade staat
Geloof is des duivels
-
Fazal
Allemaal de schuld van god katana, hij heeft hen kuisheid opgelegd, terwijl hij goed moet geweten hebben dat het ook maar mensen waren, m.a.w. ook zijn eigen schepselen, aan wie hij zgz een vrije wil heeft meegegeven!
PS: Ik kan hem niet beledigen, want ik geloof er niet in!
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Wat zeg je... kuisheid bijgebracht ? Die ouwe was niet goed wijs ! Z'n eigen zoon naakt aan een kruis laten nagelen...Fazal schreef:Allemaal de schuld van god katana, hij heeft hen kuisheid opgelegd, terwijl hij goed moet geweten hebben dat het ook maar mensen waren, m.a.w. ook zijn eigen schepselen, aan wie hij zgz een vrije wil heeft meegegeven!
Tegenwoordig zouden ze dat beschouwen als nalatigheid aan mensen in nood en openbare zedenschennis en nog meer van zo'n fraais.
Als ik God was zou het hélemaal anders verlopen zijn....
-
bakker
Katana, je vroeg iets over je lichaam aan de wetenschap schenken, en hoe je daarvoor te werk moet gaan.
Ik gaf je die info maar kreeg geen enkele reactie
Is de info die ik gaf niet relevant of interesseert het je toch niet zo erg ?
-
bakker schreef:Katana, je vroeg iets over je lichaam aan de wetenschap schenken, en hoe je daarvoor te werk moet gaan.
Jawel beste Bakker , dit is zeer interessant jouw inzending , daarvoor mijn dank hoor
Denk nu na