cruise MSC Venetië-Brazilië
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
De regen klettert hier tegen de ruiten…geen weer om een hond door te sturen.
Je hebt het prachtig in beeld gebracht het spatte van mijn scherm
Heb mooie bomen gezien.
Een bootreis is niet dadelijk mijn ding….alhoewel ik nu al heel anders begin te denken.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Groeneke - Lid geworden op: 17 nov 2008, 14:50
Dag, Corry, ja, weet dat die boten enorme stabilisatoren hebben....dat je haast niet voelt dat je op een boot bent !!!
De aanbiedingen voor de terugvaarten in maart-april, van o.a. Zuid-Afrika, beginnen al binnen te sijpelen.....

Met graffiti besmeurd Engels kerkhof, maar ik heb ook foto's van hele mooie tekeningen...
De aanbiedingen voor de terugvaarten in maart-april, van o.a. Zuid-Afrika, beginnen al binnen te sijpelen.....

Met graffiti besmeurd Engels kerkhof, maar ik heb ook foto's van hele mooie tekeningen...
-
Dagje later...Salvador do Bahia., ..mooi !!! Riep met momenten herinneringen op aan Trinidad, in Cuba!
Hier hebben we de excursie gedaan van 4Hh, 18€, voor de geïnteresseerden...Historical Salvador
Er was er ook een van 6H duurtijd, waar je ook nog een reservaat voor schildpadden bezoekt ;
zonder eten inbegrepen; maar de openigsuren zowel van ontbijt als lunch, worden verschoven naargelang de aankomst van het schip, en de voorziene terugkeer van de excursies, da's een pluspunt !
De aankomst kan je ook lekker lui volgen vanop je bed ,op TV
Hier hebben we de excursie gedaan van 4Hh, 18€, voor de geïnteresseerden...Historical Salvador
Er was er ook een van 6H duurtijd, waar je ook nog een reservaat voor schildpadden bezoekt ;
zonder eten inbegrepen; maar de openigsuren zowel van ontbijt als lunch, worden verschoven naargelang de aankomst van het schip, en de voorziene terugkeer van de excursies, da's een pluspunt !

De aankomst kan je ook lekker lui volgen vanop je bed ,op TV
Laatst gewijzigd door Groeneke op 28 nov 2009, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En weer enkele minuten later, stapten de eersten al naar het plaatselijke ontvangstcomité , die ons met kleine geschenkjes overlaadden, lintjes in de kleuren van Brazilië, geel, groen en blauw, snoepjes....
Er zijn altijd 2 in-en uitgangen, de ene met hogere trap voor de " goed ter been zijnde",aan de andere staat assistentie, die je desnoods erop trekt, zoals ze bij mij eens moesten doen
, ik glipte gewoon weg op mijn slippers, omdat de trap nogal steil was
, om naar buiten te aan, en dan weer te zakken......

Er zijn altijd 2 in-en uitgangen, de ene met hogere trap voor de " goed ter been zijnde",aan de andere staat assistentie, die je desnoods erop trekt, zoals ze bij mij eens moesten doen

Laatst gewijzigd door Groeneke op 28 nov 2009, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hier moesten we tussendoor, en waar die auto's zijn, moesten we naar links, alwaar de excursiebussen netjes op een rij stonden, en wij iemand van de crew moesten volgen, die het bord droeg met het MSC embleem, en de nummer van uw groep,( die samen van boord gaan, nadat ze eerst in een bepaalde lounge op een welbepaald uur, samenkomen,) dat dan nadien door de gids meegezeuld werd, wel gemakkelijk, hé !Het nummer word ook op uw kleding geplakt....direkt herkenbaar....