De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

04 dec 2009, 17:53

Ja mannen

Volgens de weerberichten ziet het er gene vette uit om zondag te gaan rijden hopelijk verbeterd het nog .

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

04 dec 2009, 18:16

Wij zouden beter allemaal ne waterschooter kopen , dan kunnen wij allemaal in de regentijd voort . :idea:

Buldog , voor te eten vindt ik Januari wa vroeg .Er komt die maand al zoveel over de lippen , het bakske binnen . 8O 8O 8O

Voor zondag heeft den buldog gelijk , als de goesting der is doen regen of niet .Heb da ook al gedaan . 8) 8) 8)

PPG :wink:
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

den buldog

04 dec 2009, 18:18

HEY PPG
tis daarmee dak wil gaan eten in januari dan kunnen we daarna allemaal op streng dieet :P :lol: :) :D :twisted:
en swake wa mokt da ver ons na uit e kiloke meer of minder whe will still be sexy motherfuckers. :twisted: :twisted:
en ver dien waterscooter der kan alted over geklapt werre he

Kalieber

04 dec 2009, 18:28

Proficiat Fadre , blij dat je weer bent . En nu dat ik toch bezig ben , ik had zondag ook nog eens een keer willen meegaan maar nu voorspellen ze alweer slecht weer en het is mij te ver om te komen met slecht weer .Het is toch meer dan 100 km enkel .
Kan er misschien iemand duidelijk op het forum zetten hoe je een foto moet inladen , ik ben daar al zo een 3 weken mee bezig maar het is mij nog niet gelukt .

redtail

04 dec 2009, 19:31

Spabroek schreef:Hallo FADRE,

Welkom in de club van de Scooter Suzuki Burgman Executive 650 cc.
Ik heb er ook zo eene en nog geen minuut spijt van gehad.
Zuinig en comfortabel rijden zeker in het bochten werk.
Ben er vorig jaar mee naar de Eifel geweest en kan u verzekeren in de bergen met bochten laat je de gewone motorrijders (niet de racers) achter je.
Ik vind dat we dat toch eens moeten uittesten :roll:je mag zelfs éérst vertrekken :lol:
grts,
RT

Fadre

04 dec 2009, 19:50

Redtail,

Spabroek bedoeld de "gewone motorrijders"sinds wanneer voel jij je tot die groep aangetrokken? :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

04 dec 2009, 19:58

Fadre,
ik heb toch altijd gedacht dat ik een gewone was....de "kleine Ronny ( moest je dit lezen,wanneer heb jij terug een machien?)" daar en tegen :roll: met zijne zwarte panter :!:

:wink: RT :wink:

redtail

04 dec 2009, 20:35

Interessante site voor de Tsjechie( oe schrevddedaeigentlijk?) rijders.
http://home.ict.nl/~marcboer/index.html

Louke

04 dec 2009, 21:27

Kalieber

Bij het aanmaken van een onderwerp/antwoord heb je bovenaan links een link staan “ Foto in bericht toevoegen? Klik hier”.
Klik daarop en je komt op de pagina http://www.seniorennet.be/forum/foto_uploaden.php terecht.
Hier kan je eenvoudig een foto van je PC selecteren en daarna daaronder klikken op “Afbeelding verzenden”
Vervolgens zie je een nieuwe pagina die je een stukje code geeft verschijnen (dat kan even duren, afhankelijk van de grootte van je foto). Kopieer deze code en plak hem in uw bericht op het forum tussen Afbeelding. Uw foto zal dan op het forum zichtbaar zijn.

Groetjes en succes.

Kalieber

05 dec 2009, 02:39

Ik ga het eens proberen om een foto te plaatsen . Het lijkt mij wel erg ingewikkeld en niet doorzichtig .

het is wel lekker comfortabel als je nog 1000 km autobaan moet in de regen .http://forumimages.seniorennet.be/Kalie ... 77b2ae.JPG

Kalieber

05 dec 2009, 02:45

Louke , ik denk dat die uitleg niet goed is zoals ge kunt zien staat de code erop maar geen foto . Een foto bij een mail zetten is toch wel gemakkelijk maar dit is onnodig verwarrend gemaakt . Ik krijg het bericht dat de foto correct ingeladen is en dan gaat het mis .

PPG

05 dec 2009, 09:09

t'Zal wel aan ons liggen , maar bij mij lukt het ook niet .
PPG

Fadre

05 dec 2009, 09:16

geduld het komt eraan :wink:

Fadre

05 dec 2009, 09:35

ZO DOE IK HET

- Onderaan laatste pagina “Online bikers” op nieuw antwoord links klikken(LK)
-
- INLOGGEN
- FOTO IN BERICHT TOEVOEGEN - LK
- BLADEREN-LK
- FOTO ZOEKEN- OP DE FOTO –LK- EN ONDERAAN “OPENEN”
- AFBEELDING VERZENDEN- 1x KL
- CODE KOPIEREN (ALLES!! volledig blauwen)
- ONDERAAN-TERUG NAAR FORMULIER- LK
- IN GROTE WITTE KADER(bovenaan) RK PLAKKEN
- VOORBEELD LK
- TERUG ONDERAAN NAAST VOORBEELD OP OK LK.
-
- SUCCES FADRE :wink:

Louke

05 dec 2009, 09:38

Kalieber,
je moet in je bericht voor elke code een Afbeelding tag plaatsen en na elke code een [/img] tag

Dan zie je dit:
Afbeelding
Afbeelding
[/img][/b]