Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

Mathieu

10 dec 2009, 10:35

katana schreef:
Choerrel schreef:Felix is een meester in zijn vak.
Weet nog de tijd toen hij "traiteur" was in Diest op de "Lange Steenweg" met zijn vader. Was toen ook de kok van koning Boudewijn. Later waren de feesten (waaronder mijn trouwfeest) in zijn vaders huis op de Postbaan in Schaffen.
In Hof te Rhode is het zeer aangenaam toeven.
Spijtig dat er soms gendarmes in de buurt zijn om u in het zakje te doen blazen.

Felix is zeker een meester in zijn vak , zie hem soms op den tv waar hij zijn bouillon aanprijst, wel een strrepje minder dan Piet Huyzentruyt , een barbaar ergens uit de Vlaanders op keukengebied , maar een meester op keukengebied ,van grootmoederswijze :lol:
Wat de gendarmes betreft , dat hebben de vrekken met een groter pensioen dan katana al mogen smaken , hun auto laten staan en met een taxy naar huis 8) Dit is wat Belgium wil , senioren al naar bed na 12.00 smiddags , en na een koffietje wat gefrutsel aan aan de jartelles van de oudere Lady's in slaap vallen :D

Katana met de taxi naar huis of zij?????????

Wat dat gefrutsel aan de jartelles betreft dat moet 's middags niet gebeuren hoor, is dan wel plezant zeker als je dat x-aantal uren later nog eens kan overdoen, of gewoon verder zetten. :roll: :roll: :roll:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

10 dec 2009, 10:36

telloorlekker schreef:"Cut !" is toch een term uit de filmwereld, of vergis ik me... en voor zover ik erin bedreven ben hebben onze providers weinig met film te maken...

Alhoewel het leven van de " oudjes " heel dikwijls als een volledige film kan gebruikt worden.

Mathieu

10 dec 2009, 10:37

katana schreef:SSSST ...... :lol:

Mag ik ook eens komen proeven?

Mathieu

10 dec 2009, 10:39

Katana schreef :
Waarschijnlijk wel , katana moet veel slikken van de geliefden allerlei en dan reageren is dan stoemp met bloedpens met appelspijs

Dat kan heel lekker zijn, en mogen ze mij altijd voorzetten. Maar dan liefst van al zelf gemaakte appelspijs en de bloedpens ook al zelf gemaakt. Of de Duitse, daar zitten de stukjes spek nog heel duidelijk in. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Mathieu

10 dec 2009, 10:45

telloorlekker schreef:
katana schreef:
Wat de gendarmes betreft , dat hebben de vrekken met een groter pensioen dan katana al mogen smaken , hun auto laten staan en met een taxy naar huis 8)
Dit is wat Belgium wil , senioren al naar bed na 12.00 smiddags , en na een koffietje wat gefrutsel aan aan de jartelles van de oudere Lady's in slaap vallen :D
Aha, vandaar dat "Dessert van het huis" zoveel geheimzinnigs inhoudt... :lol:

Zou het misschien zijn dat bepaalde senioren daar naar toe willen omwille van dat dessert?

katana

10 dec 2009, 15:59

Volgende week is het zo ver , voor katana is dat jaarlijks het van het , zonder zorgen met de autobus naar het hof van Eden , achter de vliegplein van Schaffen , waar de gendarmes gedurig op de loer liggen volgens kameraad Choerrel :lol:
Dan wil katana wel eens in 't zakje blazen om te testen hoeveel zo'n ding kan meten :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel

10 dec 2009, 16:26

katana schreef:Volgende week is het zo ver , voor katana is dat jaarlijks het van het , zonder zorgen met de autobus naar het hof van Eden , achter de vliegplein van Schaffen , waar de gendarmes gedurig op de loer liggen volgens kameraad Choerrel :lol:
Dan wil katana wel eens in 't zakje blazen om te testen hoeveel zo'n ding kan meten :D
Zie maar dat de stadsdiensten dat opgeblazen zakje niet meenemen omdat ze denken dat het een groene glascontainer is. :wink:

Mathieu

10 dec 2009, 20:01

katana schreef:Volgende week is het zo ver , voor katana is dat jaarlijks het van het , zonder zorgen met de autobus naar het hof van Eden , achter de vliegplein van Schaffen , waar de gendarmes gedurig op de loer liggen volgens kameraad Choerrel :lol:

Als ze er staan even aan de chauffeur van de bus vragen om te stoppen en je kan het dan voorstellen Katana. Maar hou dan wel rekening met wat Choerrel daar geschreven heeft want dan zal Lady alleen moeten gaan slapen.

katana

12 dec 2009, 10:09

Gisteren met de trein naar Antwerpen geweest om Lady te begeleiden en te beschermen , was er wel rustig , is nu Antwerpen een veilge rustige stad geworden met de Kerstdagen :?: :lol:

telloorlekker

12 dec 2009, 16:16

Is de ramadan dan nog steeds bezig ? Met een lege maag pickpocketeert het ook nie makkelijk... :lol:

katana

13 dec 2009, 09:15

SeniorenNet weldra in een nieuw kleedje

Vanaf maandag 14 december is het zover !
Dan kan je het nieuwe uitzicht ontdekken.
Ben eens benieuwd 8)

spiksin

13 dec 2009, 10:08

telloorlekker schreef:Is de ramadan dan nog steeds bezig ? Met een lege maag pickpocketeert het ook nie makkelijk... :lol:

:lol: :lol: :lol:

katana

14 dec 2009, 09:34

telloorlekker schreef:Is de ramadan dan nog steeds bezig ? Met een lege maag pickpocketeert het ook nie makkelijk... :lol:
Jawel dan heb je een leeg gevoel in uw geldbeugel , dat dringend moet bijgevuld worden door senioren op stap ( die hebben altijd geld bij ) :lol:

katana

14 dec 2009, 11:43

Vandaag ; een heerlijke dag blauwe lucht en een beetje winters ...

Lady is weer een beetje woest tegenover katana , in zijn magazijn onder , wat ,kruimels van chips gevonden...
Zij supergodin , is daar niet over te spreken ; zij slooft zich uit om eten te bereiden zonder veel vet en nog meer en dan onderduims geniet onder katana af en toe van heerlijke chips ( is daar verzot op ) :evil:
Duizend bommen en granaten , wat een wrede wereld :lol: