De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40

Nog eens herplaatst
De volgende motorfanaten zitten op het motorrijders forum
Bandido : Jef & ? ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson : Leon & Monique ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max : ? ( H.D. Electra glide classic)
Cozy : ? (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy : Danny & ? ( BMW R1200RT )
den buldog : Jef & Liliane ( Honda Dauville )
Fadre : Louis & Suzy ( Scooter Suzuki Burgman Executive 650 cc )
fjr : Leon & Rita ( Fjr 1300 & Bandit 1200 )
Fons : Alphonse ( Scooter Yamaha Majesty 250 cc )
Frans & Lucienne ( Honda Pan )
Jas : ( BMW 1150 RT )
Kalieber : Jan & ? ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Kwik & Flipke : Philip & Astrid ( Kawasaki 1400 cc )
Ladydriver : ? ( H.D Fatboy )
Louke : Louis ( Scooter Yamaha T-Max 500 cc )
Magnus : ? ( Honda Pan )
Mazo : Martin & Chris ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul : ludo & Yolande ( Burgman 400cc )
Panni : ? ( Honda Pan )
PPG : Cois & Anita ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail : Ronny & Marina ( BMW 1200 GS )
rhorho : ? ( Honda Deauville 650 cc )
Roadking : ? ( H.D Roadking )
Rolija : ? ( BMW 1200LT)
???????? : Ronny & Sandra ( BMW 1200 RS )
Ropas : ? ( BMW 1100 RS )
Rudybie : Rudy & Bie ( Rudy : Triumph Rocket 2294cc & Bie : BMW Cruiser 1200 cc )
Sabre : Nadia & Luc ( Honda CBF 600 SA )
Siegy : ? ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver : Luc & Nadia ( Kawasaki zzr 1400 cc )
Softail : ? ( H.D Softail )
Spabroek : Luc ( Scooter Suzuki Burgman Executive 650 cc )
Yess : ? ( Honda Pan)
Wesley 50- : Wesley ( Suzuki Intruder 1500 cc )

Als er fouten in staan , gegevens ontbreken , iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan maar een berichtje.
--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.
Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor gene ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor of scooter dat je rijd of het nu een 125 cc of een 3000cc is en het merk is ook eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.
De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.

Laatst gewijzigd door Benson op 02 jan 2010, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
verplaatst : Bericht van onzen Buldog
Hey motards
zoals Fadre het al zei als het zaterd droog is, dit wil zeggen geen wintertoestanden rijden we de kerststallenrit
AFSPRAAK 12.30 TE EKEREN CAFE DEN DERBY ( aan de kerk) tevens onze 1 kerststal kunnen we ons daar al wa opwarmen vertrek daar 13.00
naar Kapellen - Hoogboom-Braschaat-St-job in't goor-Zoersel- Oostmalle-Rijkevorsel-Hoogstraten-Wuustwezel-Achterbroek-Kalmthout-Heide en zo terug naar kapellen waar de rit gedaan is. waar we stoppen ver op te warmen da zien we wel ter plaatse .
GAAN AL MEE :
BENSON
DEN BULDOG
FADRE
ODUL

Hey motards
zoals Fadre het al zei als het zaterd droog is, dit wil zeggen geen wintertoestanden rijden we de kerststallenrit
AFSPRAAK 12.30 TE EKEREN CAFE DEN DERBY ( aan de kerk) tevens onze 1 kerststal kunnen we ons daar al wa opwarmen vertrek daar 13.00
naar Kapellen - Hoogboom-Braschaat-St-job in't goor-Zoersel- Oostmalle-Rijkevorsel-Hoogstraten-Wuustwezel-Achterbroek-Kalmthout-Heide en zo terug naar kapellen waar de rit gedaan is. waar we stoppen ver op te warmen da zien we wel ter plaatse .
GAAN AL MEE :
BENSON
DEN BULDOG
FADRE
ODUL

-
Odul laat hem maar goed verzorgen ,insmeren en masseren en dan ben je er wel bij .

-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Is da dan "louke" of noem jij "hem" andersBenson schreef:Odul laat hem maar goed verzorgen ,insmeren en masseren en dan ben je er wel bij .
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
HEY MOTARDS
hey fadre gij hebt da nog gedaan vrie schuun.
ja mannen als ge na buiten ziet dan kunt de wel denke da ons ritje van zaterd spijtig genoeg ni kan door gaan spijtig, spijtig , spijtig
maar als ge wilt kunnen we er natuurlijk ene drinken en wa babbelen in den derby degene da willen om 3uur in den DERBY laat wel iets weten zodat ik er ni alleen staan he
groetjes

hey fadre gij hebt da nog gedaan vrie schuun.
ja mannen als ge na buiten ziet dan kunt de wel denke da ons ritje van zaterd spijtig genoeg ni kan door gaan spijtig, spijtig , spijtig
maar als ge wilt kunnen we er natuurlijk ene drinken en wa babbelen in den derby degene da willen om 3uur in den DERBY laat wel iets weten zodat ik er ni alleen staan he
groetjes
-
ok Fadre & suzy ik verwacht jullie
groetjes

groetjes
-
ouchke - Lid geworden op: 22 jul 2008, 16:55
Als het weer het toe laat ,kunt ge zaterd en zond naar geel komen de harley winkel claesens gratis hapjes en drinken en barbeqeu ik ben daar ook met onze vrienden ik zeg het als het weer het toe laat ,en overal 10 pr vermindering nu mischien tot dan he !! geniet van het leven het duurt maar even
-
vanmiddag onze kerstdrink gehad met de Fadre,Suzy, den Benson,Odul,Yoke en ondergetekende , het was nen gezellige babbel spijtig voor diegene die er niet konden bij zijn .
den buldog

den buldog