Katana's hoekje nr 2
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Als 't op zeveren aankomt, zitten hier wel de cracks.... 
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
telloorlekker schreef:Als 't op zeveren aankomt, zitten hier wel de cracks....
Als je het maar weet beste Telloorlekker 10/10
Ooit was er eens een burgemeester lang geleden en die zegde ooit eens iin 't kamp ' lang leve de gesneuvelde ' aan de leeuw aan 't gemeente huis van Leopoldsburg
Jaren terug toen het Kamp nog zeer goed floreerde , was Oyen een gewezen bakker ( kath) burgemeester en daar gaat het over , overlevende legende
Nu hebben wij een sos als burgemeester ( gewezen bediende bij de sossen ziekenkast en 't volk van 't kamp noemt hem ALI
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Gast
En die Waalse officier die tegen de Vlaamse cavallerie riep: 'Om af te paarden, paardaf!' - Mijn schoonvader zaliger vertelde dit als waargebeurd....
-
Het is een goede leertijd voor jongeren die nog moeten wennen aan het sneeuwrijden
Vandaag weer gezien , een jongere die na inrijden naar een andere straat ,slipte wegens tehoog rendement
Vandaag weer gezien , een jongere die na inrijden naar een andere straat ,slipte wegens tehoog rendement
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:telloorlekker schreef:Als 't op zeveren aankomt, zitten hier wel de cracks....
Als je het maar weet beste Telloorlekker 10/10![]()
Ooit was er eens een burgemeester lang geleden en die zegde ooit eens iin 't kamp ' lang leve de gesneuvelde ' aan de leeuw aan 't gemeente huis van Leopoldsburg
Jaren terug toen het Kamp nog zeer goed floreerde , was Oyen een gewezen bakker ( kath) burgemeester en daar gaat het over , overlevende legende![]()
Nu hebben wij een sos als burgemeester ( gewezen bediende bij de sossen ziekenkast en 't volk van 't kamp noemt hem ALI
Katana
Het was niet alleen die van Bourg die dat gedaan heeft. Die van Dilsen heeft dat eens gedaan bij een herdenking aan het monument van de gesneuvelden en daar wist hij Tijdens een hulde te zeggen : Maak plaats voor de gesneuvelden van Dilsen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Het is een goede leertijd voor jongeren die nog moeten wennen aan het sneeuwrijden![]()
Hier enkele meter van de deur is de aansluiting met de grote weg ( volledig vrij, maar de onze natuurlijk niet) En dan komen oudere bestuurders en die rijden de lichte bergop zonder problemen. Dan komen de jongeren en die hebben blijkbaar een zwaardere rechtervoet en komen helemaal niet boven. Moet daar altijd mee lachen.
-
En gezien er hier toch wat afgezeverd wordt ( volgens sommigen dan toch ) en in Katana's hoekje over alles en nog wat dat kan, de vraag : wat denken jullie van et nieuwe kleedje van sennet?
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Moet het nog gewoon worden. Wat wel opvalt is dat sennet veel trager geworden is.Mathieu schreef:En gezien er hier toch wat afgezeverd wordt ( volgens sommigen dan toch ) en in Katana's hoekje over alles en nog wat dat kan, de vraag : wat denken jullie van et nieuwe kleedje van sennet?
-
Katana is weer eens goed onderhanden genomen door Lady
Katana raakt de helling niet meer boven in zijn oprit en Lady zag dat , was woest , auto buiten halen om de krant Het Laatste Nieuws te halen
Aangezien mijn ervaring , matten en zakken leggen onder wielen en dan voorzichtig , een slippertje en tegen een muur , zo wel het toppunt geweest zijn ...
Katana raakt de helling niet meer boven in zijn oprit en Lady zag dat , was woest , auto buiten halen om de krant Het Laatste Nieuws te halen
Aangezien mijn ervaring , matten en zakken leggen onder wielen en dan voorzichtig , een slippertje en tegen een muur , zo wel het toppunt geweest zijn ...
-
Anti-slib-schoenen zijn een deugd Katana... maar niet iedereen doet aan alpinisme. Ik heb eerder de indruk dat velen de "anti-slip-cursus" beter beheersen...katana schreef:Katana is weer eens goed onderhanden genomen door Lady![]()
Katana raakt de helling niet meer boven in zijn oprit en Lady zag dat , was woest , auto buiten halen om de krant Het Laatste Nieuws te halen![]()
-
katana schreef:Katana is weer eens goed onderhanden genomen door Lady![]()
Katana raakt de helling niet meer boven in zijn oprit en Lady zag dat , was woest , auto buiten halen om de krant Het Laatste Nieuws te halen![]()
Hopelijk is dat maar een grapje........ Maar de oprit maar half of helemaal niet zuiver maken of sneeuwvrij maken, is nooit slim geweest.
-
Mathieu schreef:katana schreef:Katana is weer eens goed onderhanden genomen door Lady![]()
Hopelijk is dat maar een grapje........ Maar de oprit maar half of helemaal niet zuiver maken of sneeuwvrij maken, is nooit slim geweest.
Natuurlijk beste Mathieu , jij hebt gelijk ,maar mijn lies speelt mij parten en daarom ,maar half werk
Hulp vragen aan iemand , kan niet is vernederend
-
Geduld Katana... die sneeuw blijft hier niet eeuwig liggen... 
-
Mijn medeleven aan de 73 jarige Zorro , wiens schoondochter is overleden, dit medeleven is oprecht ,beste Zorro en langs deze weg zal het hopenlijk U bereiken .
Was deze schoondochter Kabinetchef van Minister Turtelboom vld
De naam was Geertje Smet ( achtenveertig) , wie weet meer .
Was deze schoondochter Kabinetchef van Minister Turtelboom vld
De naam was Geertje Smet ( achtenveertig) , wie weet meer .