Seniorennet in het nieuw-
-
NewHaunter - Lid geworden op: 09 jan 2005, 15:11
Dat tel ik niet!!! 
CPU: Intel Core i7 4,20GHz OC // RAM: 16GB DDR3 // SSD: Crucial MX100 256GB // Graka: AMD Radeon R9 270 Gaming 2G// Windows 7 Home Premium SP1 64-bit // Avira Free Antivirus
-
Lap! 't Is hier zojuist automatisch veranderd.
Mijn pc is wel ontploft!!!
Mijn pc is wel ontploft!!!
CPU: Intel Core i7 4,20GHz OC // RAM: 16GB DDR3 // SSD: Crucial MX100 256GB // Graka: AMD Radeon R9 270 Gaming 2G// Windows 7 Home Premium SP1 64-bit // Avira Free Antivirus
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
't Was toch eventjes schrikken en het zal wel eventjes wennen zijn om die sinds jaren uitgevoerde handelingen af te leren, en alles anders doen.
Mijn start was steevast de gezegdes, en daarna de mopjes, die heb ik nog niet gevonden.
Proficiat en groetjes
Danny
PS bij het verzenden van mijn berichtje kreeg ik volgend scherm te zien

Iets fout in dat nieuwe machientje?
Mijn start was steevast de gezegdes, en daarna de mopjes, die heb ik nog niet gevonden.
Proficiat en groetjes
Danny
PS bij het verzenden van mijn berichtje kreeg ik volgend scherm te zien

Iets fout in dat nieuwe machientje?
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Ik heb dat ook.
En bij een lang bericht springt de tekst continu naar boven als men er ergens in klikt.
Dat berichtvenster is niet ok. Onderaan typen bij een lang bericht zie je niet wat je typt want de getoonde tekst springt steeds naar hoger.
Er zitten nog wel fouten in. Tekst onderaan selecteren in een lang citaat.Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/users/senioren/web/www.seniorennet.be/db.class.php on line 30
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/users/senioren/web/www.seniorennet.be/db.class.php on line 47
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/users/senioren/web/www.seniorennet.be/db.class.php on line 73
En bij een lang bericht springt de tekst continu naar boven als men er ergens in klikt.
Dat berichtvenster is niet ok. Onderaan typen bij een lang bericht zie je niet wat je typt want de getoonde tekst springt steeds naar hoger.
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
en klikken op "nieuw antwoord" onder een topic geeft niet altijd het berichtvenstertje.(wel iets anders) hier lukte het pas als ik helmaal bovenaan op "nieuw antwoord" klikte
en stond vroeger niet boveaan "nieuw bericht"?
en stond vroeger niet boveaan "nieuw bericht"?
-
Nee. (Want ik heb gisteren een pagina opgeslagen om nu het verschil te kunnen zien).
Vroeger misschien.
En de emoticons staan wat hoger.
Dat "Nieuw antwoord" systeem is een soep.
Best heel uw tekst veel keer kopiëren, en zeker voor je iets doet!!!
Want er komt regelmatig (veel) De webpagina is verlopen .
En als je een afbeelding toevoegt ZEKER eerst kopiëren!
Want 2x teruggaan lijk vroeger en uw tekst is weg!! Of "Pagina is verlopen". Of iets anders "Er is geen bewerking gedaan" of zoiets.
Dat werkt niet meer!!!
AMBETANT
Maar hier onderaan staat een lange knop "FOUT ONTDEKT? Probleem? nieuwesite@seniorennet.be"
Daar op klikken en je kunt een e-mail sturen. Ik heb er al drie gestuurd. Nu een vierde voor die "Foto in bericht toevoegen".
Het is een soep hier. En een slechte soep!
Hopelijk arrangeren ze dat rap.
Vroeger misschien.
En de emoticons staan wat hoger.
Dat "Nieuw antwoord" systeem is een soep.
Best heel uw tekst veel keer kopiëren, en zeker voor je iets doet!!!
Want er komt regelmatig (veel) De webpagina is verlopen .
En als je een afbeelding toevoegt ZEKER eerst kopiëren!
Want 2x teruggaan lijk vroeger en uw tekst is weg!! Of "Pagina is verlopen". Of iets anders "Er is geen bewerking gedaan" of zoiets.
Dat werkt niet meer!!!
AMBETANT
Maar hier onderaan staat een lange knop "FOUT ONTDEKT? Probleem? nieuwesite@seniorennet.be"
Daar op klikken en je kunt een e-mail sturen. Ik heb er al drie gestuurd. Nu een vierde voor die "Foto in bericht toevoegen".
Het is een soep hier. En een slechte soep!
Hopelijk arrangeren ze dat rap.
-
Daarstraks een mail teruggekregen.
Om tekst te selecteren dat gaat als men met linkermuisknop ingedrukt heel laag in het scherm schuift.
Ik houd er nu mee op. (Voor mijn gezondheid).
Maar het is niet opgelost! Wat ik hier onderaan typ zie ik niet!!! De tekst springt continu naar boven.Beste bezoeker,
Hartelijk bedankt om deze fout te melden.
Dit probleem werd opgelost.
Nog veel surfplezier op het vernieuwde SeniorenNet.be!
Met vriendelijke groeten,
Pascal Vyncke
Webmaster
www.SeniorenNet.be
Van: NewHaunter [mailto:tralala@tralala]
Verzonden: maandag 21 december 2009 10:18
Aan: nieuwesite@seniorennet.be
Onderwerp: In berichtvenster typen
Er zitten nog wel fouten in. Tekst onderaan selecteren in een lang citaat.
Groetjes,
NewHaunter
Om tekst te selecteren dat gaat als men met linkermuisknop ingedrukt heel laag in het scherm schuift.
Ik houd er nu mee op. (Voor mijn gezondheid).
-
Message-Id: <20091221112318.C9F096B64@mail.seniorennet.be>
Date: Mon, 21 Dec 2009 12:23:18 +0100 (CET)
Beste bezoeker.
Bedankt voor het melden van een fout!
Door het groot aantal reacties is het helaas niet mogelijk om iedereen een persoonlijk bericht te sturen.
Elke melding wordt WEL in behandeling genomen!
Met vriendelijke groeten,
Pascal Vyncke
Webmaster
www.SeniorenNet.be
-
Op mijn gisteren opgeslagen pagina staat nu al dit:urbanus schreef:hoeveel paginas tot nieuwjaar

Dat blijft daar verder tellen.
Ik zal met nieuwjaar er een screenshotje van zetten.
Laatst gewijzigd door NewHaunter op 22 jan 2010, 23:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ultddave - Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Zucht in plaats van dat Pascal NIET de originele subsilver forum stijl aanpast zodat mensen nog konden kiezen tussen deze stijl en subsilver :p.
Zucht
.
Grijze tekst op witte achtergrond is niet echt optimaal voor te lezen heb ik al gezien.
Ik ga me seffes eens bezighouden met fouten te zoeken :p.
PS: Opmerkingen en fouten kunnen we beter in 1 sticky verzamelen;
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?p=2756521
Mvg,
Dave
Zucht
Grijze tekst op witte achtergrond is niet echt optimaal voor te lezen heb ik al gezien.
Ik ga me seffes eens bezighouden met fouten te zoeken :p.
PS: Opmerkingen en fouten kunnen we beter in 1 sticky verzamelen;
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?p=2756521
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur
-

Nota: Op de gewone huidige site kan men dit niet zien.
Dit zie ik enkel op een pagina die ik opgeslagen heb op mijn pc juist voor de verandering naar de nieuwe gebeurde.
Laatst gewijzigd door NewHaunter op 22 jan 2010, 23:51, 3 keer totaal gewijzigd.
-

Laatst gewijzigd door NewHaunter op 22 jan 2010, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-

Laatst gewijzigd door NewHaunter op 22 jan 2010, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
NewHaunter,
zie je dat met firefox?met IE8 is het reklame voor Toyota, die aftelbanner zie ik al weken niet meer staan

zie je dat met firefox?met IE8 is het reklame voor Toyota, die aftelbanner zie ik al weken niet meer staan
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I