FTP-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

waltherweymeersch

19 dec 2009, 12:35

Dag Coderunner

Misschien toch nuttige info:

Het filmpje speelt wel oofline na he aanvaarden van de Geblokkeerde inhoud!

Walther

coderunner

19 dec 2009, 14:28

Beste Walther,
Coderunner schreef:MAAR probeer eerst volgend filmpje (deze link) af te spelen in IE en FF. Lukt dit ook niet, dan heb je niet de juiste codec geinstalleerd om mpg bestanden in WMP af te spelen.
Het "filmpje" in bovenstaand link is de code die ik je heb gegeven in mijn vorig bericht en speelt hier zonder problemen af in IE en FF vanop de Telenet server (heb dit even online gezet op mijn account van telenet).
Speelt dit filmpje wel of niet af in IE en FF op jouw pc ?

Zoek anders in google naar ffdshow codec.

Volgens mij zitten we hier niet met een html gerelateerd probleem maar met een software matig probleem zijnde niet de juiste codec om mpg bestanden af te spelen geinstalleerd.

----------------------------------------

Nog even vermelden dat in IE7 je een lichtgroene achtergrond hebt en in IE8 en FF een grijze ... dus in je html code zitten nog fouten...

Schermafdruk in IE 7

Afbeelding

Schermafdruk in IE 8 en FF

Afbeelding

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

waltherweymeersch

20 dec 2009, 09:15

OK Coderunner,

Er is dus nog werk aan de winkel.
Zal mij nog een sdeftig op de html code storten.

Laat ons afspreken dat we dit item afsluiten en dat ik eventueel wel terugkom als ik vastloop.

Nog eens een ferme merci!!

Walther

waltherweymeersch

22 dec 2009, 16:14

Dag Coderunner,

Heb ondertussen de html code voor het filmpje dat jij mij hebt doorgestuurd op de site gezet omdat dit schijnbaar beter werkt dan hetgeen ik had.
Ondertussen heb ik nog steeds niet gevonden waarom het bij mij niet lukt om het af te spelen.
Ik krijg mooi het kader en de afbeelding van de mediaplayer maar kan het filmpje niet opstarten.

Prettige feesten.

Walther

coderunner

22 dec 2009, 19:32

waltherweymeersch schreef: Ondertussen heb ik nog steeds niet gevonden waarom het bij mij niet lukt om het af te spelen.
Ik krijg mooi het kader en de afbeelding van de mediaplayer maar kan het filmpje niet opstarten.
Beste Walther,

Ik krijg hier het filmpje met 2 zittende doedelzakspelers en muziek te zien/horen maar ik had al lang de plugin (codecs) "ffdshow" geinstalleerd op mijn pc om mpg bestanden af te spelen dus is het een software (wmp plug-in) probleem op jouw pc (browser). Zoek naar de codecs van ffdshow in bv. Google, download het en installeer het.

Het probleem dat de achtergrond in IE7 groen is komt doordat er 2x de body tag gebruikt wordt en omdat je "grey" gebruikt i.p.v. "gray"

Code: Selecteer alles

<html>
<body>
<body bgcolor="grey" text="blue">
<comment="BEGIN LUISTEREN">
...
moet zijn

Code: Selecteer alles

<html>
<head>
</head>
<body bgcolor="gray" text="blue">
<comment="BEGIN LUISTEREN">
...
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

waltherweymeersch

23 dec 2009, 14:53

Dag Coderunner,

Zal mij na "de dagen" eens op de site storten en trachten de zaak op te lossen.
Als het mij lukt hoor je het wel.

Walther

coderunner

26 dec 2009, 23:24

OK Walther dat is afgesproken en doe het maar rustig aan :wink:

Vriendelijke groeten en prettige feestdagen.
Coderunner