Katana's hoekje nr 2
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Katana, dat van die sjarretel aan Thebox is wel teveel eer...
Het junkske weet het nog niet goed, merkt amper het verschil tussen goed en kwaad... maar de meesten van jou collega's (zoals ik trouwens) hebben de parabeltijd nog meegemaakt hé...
@thebox... je moet niet àlles hier letterlijk opnemen want anders zal je cardioloog binnenkort misschien weer lachen...als ie je ziet komen.
Het junkske weet het nog niet goed, merkt amper het verschil tussen goed en kwaad... maar de meesten van jou collega's (zoals ik trouwens) hebben de parabeltijd nog meegemaakt hé...
@thebox... je moet niet àlles hier letterlijk opnemen want anders zal je cardioloog binnenkort misschien weer lachen...als ie je ziet komen.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Geef hem het voordeel van de twijfel beste Telloorlekker , het is misschien een Hollander en eer die het doorhebben den zwarten humor van de Vlamingen , zijn we al een paar oorlogen verdertelloorlekker schreef:Katana, dat van die sjarretel aan Thebox is wel teveel eer...![]()
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Ik vond toch dat hij tamelijk agressief uit de hoek kwam voor nog niet zo lang op het forum te komen en de leden nog niet te kennen.katana schreef:Geef hem het voordeel van de twijfel beste Telloorlekker , het is misschien een Hollander en eer die het doorhebben den zwarten humor van de Vlamingen , zijn we al een paar oorlogen verdertelloorlekker schreef:Katana, dat van die sjarretel aan Thebox is wel teveel eer...![]()
-
Thebox... ik waardeer het dat je een zgn "goed hart" hebt; kan ik van mezelf niet zeggen (vandaar mijn alusie) maar je begint er nu zélf over. Ik neem aan dat je alle fora van seniorennet al eens goed geanalyseerd hebt; ik weet niet of je conclusies niet beinvloed worden van buitenaf, maar ik ben toch al lang tot de slotsom gekomen dat er weinig fora zijn zoals "katana's hoekje" waarin democratie (zij het dan niét op z'n belgiques) hoog in het vaandel staan. Bij dit alles blijft Katana wél de Meester....thebox schreef:PS ha ja Choerrel volgens jou moet je eerst een inleidingstest doen en een wachttijd uitdoen voor men hier je gedacht mag zeggen.Al eens gehoord van DEMOCRATIE??
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Katana, ik weet niet waar ik het moet zetten, maar die nieuwe "LOOK" van seniorennet staat me niet aan!!!!!!!!!!
Zo ne brol!!
Zo ne brol!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
telloorlekker schreef:Thebox... ik waardeer het dat je een zgn "goed hart" hebt; kan ik van mezelf niet zeggen (vandaar mijn alusie) maar je begint er nu zélf over. Ik neem aan dat je alle fora van seniorennet al eens goed geanalyseerd hebt; ik weet niet of je conclusies niet beinvloed worden van buitenaf, maar ik ben toch al lang tot de slotsom gekomen dat er weinig fora zijn zoals "katana's hoekje" waarin democratie (zij het dan niét op z'n belgiques) hoog in het vaandel staan. Bij dit alles blijft Katana wél de Meester....thebox schreef:PS ha ja Choerrel volgens jou moet je eerst een inleidingstest doen en een wachttijd uitdoen voor men hier je gedacht mag zeggen.Al eens gehoord van DEMOCRATIE??
Wat en eer
-
vivaldi schreef:Katana, ik weet niet waar ik het moet zetten, maar die nieuwe "LOOK" van seniorennet staat me niet aan!!!!!!!!!!
Zo ne brol!!
Men went er al aan , aan de nieuwe LOOK
Voor mij is dat geen hinder , zolang Lady maar geen nieuwe LOOKkatana , verkiest
-
Ik doe mijn plicht Katana... probeer te leven naar de 10 geboden. Eén daarvan is toch "vader, moeder zult gij eren..."katana schreef: Wat en eer
-
telloorlekker schreef:Ik doe mijn plicht Katana... probeer te leven naar de 10 geboden. Eén daarvan is toch "vader, moeder zult gij eren..."katana schreef: Wat en eer
Naar 't schijnt is één van de 10 geboden ' Doe niet wat onkuisheid is '
Deze morgen toen Lady met haar sexy-poepeke dicht tegen mij aanleunde , was het zover , mijne paal zwelde , wel niet het formaat van Guskes been ten huize van Choerrel (grapje)
-
Sorry, maar ik zie niet goed in wat dit nu weer met onkuisheid te maken heeft... een chemische reactie is toch geen spiritueel gebeuren ?katana schreef:Naar 't schijnt is één van de 10 geboden ' Doe niet wat onkuisheid is '
Deze morgen toen Lady met haar sexy-poepeke dicht tegen mij aanleunde , was het zover , mijne paal zwelde , wel niet het formaat van Guskes been ten huize van Choerrel (grapje)
-
pitteke - Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
ik begin er stilletjesaan aan te twijfelen dat jou Lady van dezelfde ouderdom is als jij,jou uitleg past beter als het gaat over een poesje van vijftig jaar jonger.en toch zou ik in jou plaats willen zijn.
pitteke.
pitteke.
is en blijft een vlaming.