IMAGE MAGICK 7
-
A.L - Lid geworden op: 06 mei 2008, 14:48
Vandaag lijkt weer me iets meer clement, ik geloof dat men een mooie dag voor gegaan wandeling zal hebben. Morgen en woensdag, zal het iets anders zijn, aangezien men ons de terug van de sneeuw aankondigt. Ik hoop dat men in niet minder zal hebben dan afgelopen week,vooral voor de oude mensen. Morgen heb ik rendez-vous aan de garage voor de eerste controle van mijn auto. Ik gisteren heb het schoongemaakt, maar met de regen ga ik kunnen opnieuw beginnen.
Ik wens aan jouw een goede maandag verder.

Ik wens aan jouw een goede maandag verder.

Groetjes
-
Elfi-js - Lid geworden op: 12 jun 2009, 12:26
Cleopa,geen afbeelding want geen tijd wegens verhuis naar Egypte!Van daaruit doe ik verder met alles waar ik nu geen tijd voor heb!!
Kan jij me vertellen hoe ik aan het programma om fotos te verkleinen kom?Image resizer,niet?Ik probeer via google maar krijg het niet voor mekaar,weet dat jij of egel het me ooit verteld hebben maar wet niet meer hoe of wat!Kan jij mij helpen cleopa??
Héle prettige feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar!!
De nieuwe site ziet leuk uit maar heb ze nog niet helemaal bekeken,doe ik later wel!
Liefs en groetjes voor iedereen!!!
Elfi
Kan jij me vertellen hoe ik aan het programma om fotos te verkleinen kom?Image resizer,niet?Ik probeer via google maar krijg het niet voor mekaar,weet dat jij of egel het me ooit verteld hebben maar wet niet meer hoe of wat!Kan jij mij helpen cleopa??
Héle prettige feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar!!
De nieuwe site ziet leuk uit maar heb ze nog niet helemaal bekeken,doe ik later wel!
Liefs en groetjes voor iedereen!!!
Elfi
Graag een reactie alsjeblieft!
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Elfi-js --
Ik denk dat je deze bedoeld
http://www.resize2mail.com/indexNL.php
AMAAAAAAI zeg dat is niet naast de deur , ik zal nu al vertrekken om eens op de koffie te komen (je moet nog niet uitschenken want ik moet eerst nog een 10tal paar schoenen kopen want die zullen wel versleten zijn na 1.000.000.000 tal stappen
)

Ik denk dat je deze bedoeld
http://www.resize2mail.com/indexNL.php
AMAAAAAAI zeg dat is niet naast de deur , ik zal nu al vertrekken om eens op de koffie te komen (je moet nog niet uitschenken want ik moet eerst nog een 10tal paar schoenen kopen want die zullen wel versleten zijn na 1.000.000.000 tal stappen

-
Elfi-js - Lid geworden op: 12 jun 2009, 12:26
bedankt voor de reactie!!!ga hem straks proberen,dan hoor je 't wel!
En bij deze ben je inderdaad uitgenodigd op de koffie in hurghada!!
Als de verhuis doorgaat weet ik dat op 14 januari en weten jullie 't ook!!
Dan is het half mei verhuizen!! ik heb nu een ticket gekocht voor 59€
inclusief luchthaven taxen!! x2 --heen en terug,is dat dus 118€
Kan je hier niet met de trein voor naar zee gaan!!op 5 uurtjes ben je er!!Mogelijkheden zat!!!heb ook 2 kamers om te verhuren(héél goedkoop)opdat de vrienden en familie op bezoek zouden kunnen komen!!!Gratis gids in de stad heb je erbij!
So long Cleopa,begin maar al te dromen!!
liefs,Elfi
En bij deze ben je inderdaad uitgenodigd op de koffie in hurghada!!
Als de verhuis doorgaat weet ik dat op 14 januari en weten jullie 't ook!!
Dan is het half mei verhuizen!! ik heb nu een ticket gekocht voor 59€
inclusief luchthaven taxen!! x2 --heen en terug,is dat dus 118€
Kan je hier niet met de trein voor naar zee gaan!!op 5 uurtjes ben je er!!Mogelijkheden zat!!!heb ook 2 kamers om te verhuren(héél goedkoop)opdat de vrienden en familie op bezoek zouden kunnen komen!!!Gratis gids in de stad heb je erbij!
So long Cleopa,begin maar al te dromen!!
liefs,Elfi
Graag een reactie alsjeblieft!