ZM 1950 .
-
robcody - Lid geworden op: 30 jan 2003, 11:57
Ja beste Spiksin,
U roept op vrienden van '50, véél geluk en hopelijk beter dan mezelf.
Ik ben van de lichting december '62 BVKT tot en met februari '64 eerst Heverlee na St.Kruis en daarna Oostende, Divisie Diensten als chauffeur sectie Vervoer bij Opperchef Bruynseels. Na verscheidene oproepen, met foto's, ben ik blijkbaar de enige niet "verzopene" landrat van deze tijd. Toch wens ik U veel geluk met Uw oproep. Verder nog een Gelukkig en Gezond 2010.
Ik ben van de lichting december '62 BVKT tot en met februari '64 eerst Heverlee na St.Kruis en daarna Oostende, Divisie Diensten als chauffeur sectie Vervoer bij Opperchef Bruynseels. Na verscheidene oproepen, met foto's, ben ik blijkbaar de enige niet "verzopene" landrat van deze tijd. Toch wens ik U veel geluk met Uw oproep. Verder nog een Gelukkig en Gezond 2010.
-
dorinka - Lid geworden op: 29 jan 2010, 20:42
Heeft u geen Sterkmans Jan gekent ?robcody schreef:Ja beste Spiksin,
Mensen die hun legerdienst gedaan hebben, Jan Sterkmans deed met zijn broer reparaties van onderdelen van vliegtuigen,kan ook voor 1950 geweest zijn.
Sterkmans V
Sterkmans V