Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
telloorlekker schreef:Katana, dat van die sjarretel aan Thebox is wel teveel eer...![]()
Het junkske weet het nog niet goed, merkt amper het verschil tussen goed en kwaad... maar de meesten van jou collega's (zoals ik trouwens) hebben de parabeltijd nog meegemaakt hé...
@thebox... je moet niet àlles hier letterlijk opnemen want anders zal je cardioloog binnenkort misschien weer lachen...als ie je ziet komen.
Een waarheid gelijk een klok maar niet elkeen heeft de capaciteit van dat door te krijgen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:telloorlekker schreef:Thebox... ik waardeer het dat je een zgn "goed hart" hebt; kan ik van mezelf niet zeggen (vandaar mijn alusie) maar je begint er nu zélf over. Ik neem aan dat je alle fora van seniorennet al eens goed geanalyseerd hebt; ik weet niet of je conclusies niet beinvloed worden van buitenaf, maar ik ben toch al lang tot de slotsom gekomen dat er weinig fora zijn zoals "katana's hoekje" waarin democratie (zij het dan niét op z'n belgiques) hoog in het vaandel staan. Bij dit alles blijft Katana wél de Meester....thebox schreef:PS ha ja Choerrel volgens jou moet je eerst een inleidingstest doen en een wachttijd uitdoen voor men hier je gedacht mag zeggen.Al eens gehoord van DEMOCRATIE??
Wat en eer
Die eer komt jre helemaal toe, gezien je gezegende ouderdom alleszins. Dus als je niet zo ver woonde kwam ik je een stevige maaslandse poot geven. Een kus van mij zal je wel niet willen, maar drie van Mia misschien veel meer aprecieren.
-
En hopelijk is er ook een gelukkig " end " aan gebreid?katana schreef:telloorlekker schreef:Ik doe mijn plicht Katana... probeer te leven naar de 10 geboden. Eén daarvan is toch "vader, moeder zult gij eren..."katana schreef: Wat en eer
Naar 't schijnt is één van de 10 geboden ' Doe niet wat onkuisheid is '
Deze morgen toen Lady met haar sexy-poepeke dicht tegen mij aanleunde , was het zover , mijne paal zwelde , wel niet het formaat van Guskes been ten huize van Choerrel (grapje)
-
vivaldi schreef:Katana, ik weet niet waar ik het moet zetten, maar die nieuwe "LOOK" van seniorennet staat me niet aan!!!!!!!!!!
Zo ne brol!!
Ik vind die nieuwe look niet mis. je kan je misschien wenden tot een van de mentors die het dan verder zal overmùaken naar de verantwoordelijke.
-
katana schreef:Schaam U niet om katana'shoekje mee te lezen en zelfs eens te posten![]()
Naar 't schijnt , leest zelfs Marc Eyskens , af en toe even mee![]()
![]()
Katana zal eens een gebaar doen , eerste prijs, te winnen , een Limburgs everzwijn , het winnende NR
is te vinden tussen een (1) en negenhonderd negennegentig 999
PS je kan meerdere keren kiezen , doe maar , het winnende nummer zal in januari 2010 ,bekend worden
Ben je er zeker van dat die kan lezen en luisteren, ik heb er toch mijn twijfels over.
-
katana schreef:Even opletten vandaag mijn internet light van deze maand loopt bijna ten einde nog 90MB te goed , volgende maand weer nieuw voer .
Kan eventueel 3 euro bijkopen , maar de tegoeden vervallen toch de volgende maan 1 januari 2011 .
Als de limiet van mijn maandelijks transfervolume is bereikt zal de snelheid van mijn ADSL verbinding tot de eerste dag van de volgende maand beperkt worden tot 64 Kbps ( vergelijkbaar met ISDN/TWIN).
Dus moet katana vandaag nog spaarzaam zijn tot 1 januari 2010,
zal wel je inzendingen kunnen lezen
Neem een adsl verbinding gelijk ik heb en je kan 24/24 en 7/7 doen wat je wil voor een goedkopere prijs dan die van jou denk ik.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Inderdaad, zoals voor die "ingebondenen" mét hoofddoek...thebox schreef:De wereld is niet voor watjes
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
De beste wensen voor 2010 aan alle lezers , en inzenders met een dosis zwarte humor , hup met de beentjes gekontroleerd door een stel super senioren hersenen in katana's hoekje 
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
thebox schreef:De wereld is niet voor watjesMathieu schreef:thebox schreef:Hoi Katana dank je voor de verwelkoming
Ik dacht dit hoekje ziet er goe uit ( Columns & kolder ) Krijg ik hier direct al een aanval op mijn persoon
Maar oké zeurpieten of zeurkousen vind je overal hé
PS moet nog wat gewoon worden op een forum
Ik vind wel dat je al veel praat hebt over mensen die je niet kent gezien je nog maar pas zijn aangemeld. Een beetje meer respect zou best op zijn plaats zijn of ben je misschien verwant met een bepaald iemand aan de kust, die heeft daat ook het max van de pûnten voor.
Hoedt je voor mensen die dergelijke woorden gebruiken.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Mathieu schreef:De wereld is niet voor watjes
Hoedt je voor mensen die dergelijke woorden gebruiken.
Welk "hoedje" Mathieu...
-
De sfeer zit er nog in , katana hoort precies nog dat Gents liedje van nonkel miele , sante santé santé
Hoe was dat liedeje eigelijk weer
Misschien herinnert iemand zich dat nog uit het Gentse
Hoe was dat liedeje eigelijk weer
Misschien herinnert iemand zich dat nog uit het Gentse
-
bobby1940 - Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02
Wel katana hier komt het
twas al in het stamcafee mijn nonkel miele mee zijne vriend desiree stonden te zagen zeg zei nonkel was da nu hed mij de statie verkocht voor vijf honderd frank waar hedde thoult ,en ik de grute uil heb eu contankt betaald santee santee geef ons nog een toernee voor mijn en nonkel miele en veur tgans cafee
die liedje vind je op google bij nonkel miele; santee santee
groetje sckol bobby
twas al in het stamcafee mijn nonkel miele mee zijne vriend desiree stonden te zagen zeg zei nonkel was da nu hed mij de statie verkocht voor vijf honderd frank waar hedde thoult ,en ik de grute uil heb eu contankt betaald santee santee geef ons nog een toernee voor mijn en nonkel miele en veur tgans cafee
groetje sckol bobby
-
bobby1940 schreef:Wel katana hier komt het
groetje sckol bobby
Bedankt bobby ,
Was dat het lijflied van Romain Deconinck zaliger destijds
En wie heeft dat lied eigelijk op de wereld gebracht