De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Ik kon mij niet houden en heb vandaag reeds een ritje van bijna 100km gereden.Het was te doen ,maar op het laatste toch last van kou handen.Heb geen ene biker gezien.Het was toch even genieten want 't was weer een tijdje geleden. 
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
panni - Lid geworden op: 30 dec 2008, 03:13
Van mij ook de allerbeste wensen voor 2010,,ik hoop dat ik vlug met jullie kennis mag maken op een of andere rit:ik heb er alvast één in petto ,maar daar vertel ik jullie later wel meer over, 
je goed voelen is belangrijker dan veel geld te hebben en rijden met mijn pan ,,ik krijg er niet genoeg van !!!
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Mooi filmke,voor als we terug komen als jonge gasten
http://www.youtube.com/v/DNQ9N_17LHw&co ... edded&fs=1"
RT
http://www.youtube.com/v/DNQ9N_17LHw&co ... edded&fs=1"
RT
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey Panni volgens mij zitte gij hier bij ons op a juste plaats,
wij krijgen er ook nooit genoeg van( van motorijden he )
en ver die rit kandidaten genoeg geniet nog van de nieuwjaarsdag allemaal
tot later

wij krijgen er ook nooit genoeg van( van motorijden he )
en ver die rit kandidaten genoeg geniet nog van de nieuwjaarsdag allemaal
tot later
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey mannen & vrouwen
allemaal en daarmee bedoel ik dan ook iedereen een fantastisch 2010
met een goede gezondheid , veel geluk en voldoende centjes om te leven en regelmatig , allé heel veel met den 2 wieler er van door.
Wel Fadré kon het ook ni laten ons Moniekske moest vandaag werken en ben dus ook op mijne shopper gesprongen en een ritje gaan doen maar ook hetzelfde ondervonden nergens echt koud behalve mijn vingertoppen die waren wel onderkoeld en een pijnlijke zaak pfffffffffffffff .

allemaal en daarmee bedoel ik dan ook iedereen een fantastisch 2010
met een goede gezondheid , veel geluk en voldoende centjes om te leven en regelmatig , allé heel veel met den 2 wieler er van door.
Wel Fadré kon het ook ni laten ons Moniekske moest vandaag werken en ben dus ook op mijne shopper gesprongen en een ritje gaan doen maar ook hetzelfde ondervonden nergens echt koud behalve mijn vingertoppen die waren wel onderkoeld en een pijnlijke zaak pfffffffffffffff .

Laatst gewijzigd door Benson op 01 jan 2010, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Tof filmke redtail zag je er precies mee tussenrijden

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
zeg Benson ge had gelijk zenne ik heb de Redtail der ook zien tusse hangen Ik vind 't spijtig dak ni mee kost gaan rijden want ik zit al 3 dagen me en snotvalling eeeekkes. ik kan't ni bij houen met de papiere zakdoekskes .

-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Jongens,jongens wast maar waar....
Ik ben al blij,dat ik met jullie mee kan....
En Buldog,laat je maar es goe door uw Lilianneke verzorgen,
warm drankske met wat citroen en honing en eventueel een scheut Rum ,
Liliane op de schoot en chunka er naast of juist andersom dan ben je maandag terug de oude ,klaar om te gaan werken
RT
Ik ben al blij,dat ik met jullie mee kan....
En Buldog,laat je maar es goe door uw Lilianneke verzorgen,
warm drankske met wat citroen en honing en eventueel een scheut Rum ,
Liliane op de schoot en chunka er naast of juist andersom dan ben je maandag terug de oude ,klaar om te gaan werken
RT
-
panni - Lid geworden op: 30 dec 2008, 03:13
wat die rit betreft, zou ik die graag laten doorgaan begin Mei.vertrek te Ninove,langs het pajottenland naar het franstalige gedeelte van het land Lobbes , Thy Le Chateau,Walcour ,een stukske door frankrijk en zo terug langs Dour terug naar Edingen langs kleine baantjes afstand van de rit zou ongeveer 280 km zijn en gaat over mooi afwisselende wegen met weinig verkeer,misschien voor enkele onder ons goed om eens een andere streek van het land te verkennen,ik zelf heb die rit al een paar maal gereden,en ik vind het een pracht van een rit dat ik ook met jullie eens wil rijden ,als er kandidaten zijn laat mij maar gerust iets weten.Ik wil die rit gerust vroeger op het jaar rijden ook aan jullie de keuze !!!panni schreef:Van mij ook de allerbeste wensen voor 2010,,ik hoop dat ik vlug met jullie kennis mag maken op een of andere rit:ik heb er alvast één in petto ,maar daar vertel ik jullie later wel meer over,
je goed voelen is belangrijker dan veel geld te hebben en rijden met mijn pan ,,ik krijg er niet genoeg van !!!
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo iedereen
beste wensen voor iedereen en zijn familie en dat we dit jaar flink wat mooie tochten mogen rijden.Buldogske slecht begonnen zie maar geen zorgen ,kan alleen maar beter worden dan,laat je maar eens goed verwennen en dan komt dat wel in orde.Panni wat uw tocht betreft kijk er al naar uit en welkom in het clubke.
Groetjes
Ludo
beste wensen voor iedereen en zijn familie en dat we dit jaar flink wat mooie tochten mogen rijden.Buldogske slecht begonnen zie maar geen zorgen ,kan alleen maar beter worden dan,laat je maar eens goed verwennen en dan komt dat wel in orde.Panni wat uw tocht betreft kijk er al naar uit en welkom in het clubke.
Groetjes
Ludo
-
hey Panni laat maar weten wanneer voor die rit , ziet er goed uit
ik zal erbij zijn
groetjes jef
ik zal erbij zijn
groetjes jef
: