De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
Yoke® - Lid geworden op: 27 jul 2008, 16:38
Hallokes,
Ook van mij voor iedereen de beste wensen voor 2010 !!!
Veel ritjes, vriendschap, liefde maar vooral een goede gezondheid.
Nu heb ik een vraagske. Gaat dat etentje op 30 januari nu door? 't Is maar om onze agenda hé, want amaai als het zo verder gaat zullen er veel kruiskes staan
. Maakt voor ons niet uit waar en wanneer als we het maar voldoende op voorhand weten.
Ik lees hier dat er veel ritjes door zullen gaan, dus vrouwkes die niet meerijden, wij pikken er dan ook wel eens eentje uit hé, als ons stoere mannen gaan brommeren, gaan wij eens lekker shoppen of eten hé.
Groetjes aan iedereen die hier voorbij komt en tot de volgende,
Yoke® (wederhelft van Odul)
Ook van mij voor iedereen de beste wensen voor 2010 !!!
Veel ritjes, vriendschap, liefde maar vooral een goede gezondheid.
Nu heb ik een vraagske. Gaat dat etentje op 30 januari nu door? 't Is maar om onze agenda hé, want amaai als het zo verder gaat zullen er veel kruiskes staan
Ik lees hier dat er veel ritjes door zullen gaan, dus vrouwkes die niet meerijden, wij pikken er dan ook wel eens eentje uit hé, als ons stoere mannen gaan brommeren, gaan wij eens lekker shoppen of eten hé.
Groetjes aan iedereen die hier voorbij komt en tot de volgende,
Yoke® (wederhelft van Odul)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey Yoke ,
daar de Fadré en Suzy op den 30ste niet kunnnen zullen we voor dat etentje wachten tot eind maart als ze terug uit verlof zijn.
Fadré geef dan wel eens een paar datums door wanneer jullie vrij bent .
Panni welkom bij de On- line bikers , wat die rit betreft is mei goed , de meeste van ons moeten al een eindje rijden om in Ninove te geraken en vanaf mei is het al terug wat warmer en op de morgen al vroeger licht .
Let er wel op dat je ergens op een gemakkelijk te vinden plaats afspreekt en dicht bij een tankstation zodat we met een volle tank de rit kunnen beginnen .
Buldog veel appelsienen eten en thee met veel citroen drinken en 's avonds voor je naar uwen beddenbak gaat een kom hete melk met rum en suiker , daar slaap je goed van en uwen snotneus gaat dan na en paar dagen wel gaan lopen zijn .

daar de Fadré en Suzy op den 30ste niet kunnnen zullen we voor dat etentje wachten tot eind maart als ze terug uit verlof zijn.
Fadré geef dan wel eens een paar datums door wanneer jullie vrij bent .
Panni welkom bij de On- line bikers , wat die rit betreft is mei goed , de meeste van ons moeten al een eindje rijden om in Ninove te geraken en vanaf mei is het al terug wat warmer en op de morgen al vroeger licht .
Let er wel op dat je ergens op een gemakkelijk te vinden plaats afspreekt en dicht bij een tankstation zodat we met een volle tank de rit kunnen beginnen .
Buldog veel appelsienen eten en thee met veel citroen drinken en 's avonds voor je naar uwen beddenbak gaat een kom hete melk met rum en suiker , daar slaap je goed van en uwen snotneus gaat dan na en paar dagen wel gaan lopen zijn .

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
zeg Benson ik drink na rum me veel citoen, appelsien erin , suiker , honing en e klein scheutje thee.. is da ook goe zooo??

-
Da ziet er ni slecht uit Buldog .
Maar als ge dat een helen dag gaat drinken gaat ge er nog slechter uitzien dan anders

Maar als ge dat een helen dag gaat drinken gaat ge er nog slechter uitzien dan anders
-
Verplaatst
Laatst gewijzigd door Benson op 19 jan 2010, 14:31, 19 keer totaal gewijzigd.
-
panni - Lid geworden op: 30 dec 2008, 03:13
@ benson
het is juist daarom dat ik de rit maar in mei op het programma zou zetten,omdat het dan al wat beter weer zou moeten zijn,zo heb ik ook nog de tijd om de rit nog een paar maal te verkennen. alhoewel ze ik helemaal zonder gps kan rijden ,maar wie weet zijn er ondertussen hier of daar geen wegwerkzaamheden opgedoken en dat wil ik zeker vermijden.Maar ik hou jullie op de hoogte
het is juist daarom dat ik de rit maar in mei op het programma zou zetten,omdat het dan al wat beter weer zou moeten zijn,zo heb ik ook nog de tijd om de rit nog een paar maal te verkennen. alhoewel ze ik helemaal zonder gps kan rijden ,maar wie weet zijn er ondertussen hier of daar geen wegwerkzaamheden opgedoken en dat wil ik zeker vermijden.Maar ik hou jullie op de hoogte
je goed voelen is belangrijker dan veel geld te hebben en rijden met mijn pan ,,ik krijg er niet genoeg van !!!
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Hé Benson,
proficiat met de nieuwe lijst,echt een meerwaarde aan onze topic.
Buldog,
het is niet te doen vandaag weer een pak sneeuw hier
Aan alle bikers,(?)
laat ons stilaan aan ons dieet beginnen of we geraken niet meer in ons mottobroek.
proficiat met de nieuwe lijst,echt een meerwaarde aan onze topic.
Buldog,
het is niet te doen vandaag weer een pak sneeuw hier
Aan alle bikers,(?)
laat ons stilaan aan ons dieet beginnen of we geraken niet meer in ons mottobroek.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
panni - Lid geworden op: 30 dec 2008, 03:13
het zijn nu solden,we kunnen ook een maatje groter gaan kopenFadre schreef: laat ons stilaan aan ons dieet beginnen of we geraken niet meer in ons mottobroek.
je goed voelen is belangrijker dan veel geld te hebben en rijden met mijn pan ,,ik krijg er niet genoeg van !!!
-
inro - Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
happiness is a good health and a .... bad memory
-
Waw knappe foto's in die link van Sturgis hiervoor
Dit is er eene van .

Dit is er eene van .

-
Fadre ge moet nu nog ni gaan vermageren , geef maar eerst nen datum voor wanneer ge terug uit verlof bent zodat we iets kunnen afspreken om te gaan eten en nadien kunnen we samen ne maraton gaan lopen om af te vallen

Aan allen een gelukkig en gezond 2010,en mag het vlug zomer worden ,dan vliegen we erin ,die winter duurd te lang !!!!!