Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

katana

06 jan 2010, 16:27

Heb mij laten opjutten , voortduwen door een BMW achtermij 8)
Zal dat nooit meer doen , zal nog trager rijden dan 30/u volgende keer en al er iemand dan bedreigt , deur op slot van mijn auto :idea:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

06 jan 2010, 16:49

katana schreef:Heb mij laten opjutten , voortduwen door een BMW achtermij 8)
Zal dat nooit meer doen , zal nog trager rijden dan 30/u volgende keer en al er iemand dan bedreigt , deur op slot van mijn auto :idea:
Laat je niet be-invloeden door ene die zgz vlugger kan... niet eens zeker dat ie ook trager kan Katana... als die het dan niet wil is dat ene waarvoor jee middenvinger op z'n plaats is... :lol:

katana

07 jan 2010, 09:38

telloorlekker schreef:
Laat je niet be-invloeden door ene die zgz vlugger kan... niet eens zeker dat ie ook trager kan Katana... als die het dan niet wil is dat ene waarvoor jee middenvinger op z'n plaats is... :lol:

Het ergste is de gewenning een straat achter mij , op dat uur was er geen kat te zien , deze opstelling van flikken was pesterij , maar ja :?: :(
Katana vervloekt zich zelf en de brievenbus wordt angstvallig in 't oog gehouden , voel mij rot , voel mij nu een onwaardig mens :(

spiksin

07 jan 2010, 10:21

Boetes verdubbelen voor 75 + sers ! = dus 500 , nogmaals dubbel voor 't vloeken = 1000 , maal 2 voor het vervloeken van politieman = 2000 :!:

Goede raad , vraag politiek asiel hier in A , hier mag alles en krijg je kost , inwoon en zakgeld . ( maal 2 als ge uit Limburg komt . ) .

Gegroet zondaar :!:

Sjos

07 jan 2010, 15:56

:[/quote]
Het ergste is de gewenning een straat achter mij , op dat uur was er geen kat te zien , deze opstelling van flikken was pesterij , maar ja :?: :(
Katana vervloekt zich zelf en de brievenbus wordt angstvallig in 't oog gehouden , voel mij rot , voel mij nu een onwaardig mens :([/quote]

Niet zo zwaar aan tillen , waarde Katana , wie zonder zonde is ...
Lady zal die boete wel liefdevol voor haar allerliefste schatje willen betalen .

Drink er maar enkele Duvels op , santé :wink:

Groeten , sjos

katana

08 jan 2010, 10:51

Bedabkt beste Sjos voor je morele steun :)
Nog altijd niets in mijn brievenbus .
Hoelang duurt de verwerking door de flikken van een misdaad begaan door een boef 77 :?: :lol:

telloorlekker

08 jan 2010, 10:58

Als het van de flikken moest afhangen kan je wachten tot Sint Juttemis. Hoe denk je dat die typen ? Is nog niet veel veranderd sinds de invoering van de computer... :lol:

katana

08 jan 2010, 11:27

telloorlekker schreef:Als het van de flikken moest afhangen kan je wachten tot Sint Juttemis. Hoe denk je dat die typen ? Is nog niet veel veranderd sinds de invoering van de computer... :lol:
Betrouw ze toch niet de flikken , zal eens aan dat braaf boeleke Linda De Win , eens om raad en steun vragen msischien :lol:

Lucernam olet
Fazal

08 jan 2010, 15:02

Het gaat tegenwoordig toch iets beter dan vroeger, zo'n 50 jaar geleden.
Toen vonden 2 flikken 's nachts een lijk achter de Sint-Niklaaskerk te Gent. En toen vroeg den ene aan de andere of "Niklaas" met één- of met twee aa's werd geschreven. Maar ja, de andere wist het ook niet, en wat moesten zij dan in dat rapport schrijven??? Awel, zegt die ene: kom, we gaan hem aan De Post gaan leggen. Zodoende was het probleem van die aa's meteen opgelost. Zo zie je maar, die twee waren (toen al) nog van gisteren niet. :wink:

katana

09 jan 2010, 10:41

Het is weer voorbij de comedie van de Mia's

Was anders toch iets aparts , nieuw talent kwam tot uiting :D
Daan viel op met 4 Mia's , alsook met zijn gestuntel na de overhandiçging , zijn gebrabbel en houding had veel weg van Michel Daerden (ps minister van pensioenen ) in de senaat afgelopen donderdag :D
Geef Micheleke een accordeon tussen zijn twee handen en die krijgt op slag ook 4 Mia's :o

PS Canteclaer ( Martin ) heb je dochter gezien bij een overhandiging van de prijzen , ze zag er er stralend uit :!: :!: :!: :)

katana

10 jan 2010, 09:25

Goede koude morgen :D

Katana is weer vrijgevig geweest , op verschillende plaatsen in zijn tuin vogels te eten gegeven .
De grotere vogels merels zijn er als de kippen bij en verjagen de kleinere af en toe.
De wereld is toch overal het zelfde :)

Mathieu

10 jan 2010, 15:09

Nooit laten doen en als je dan van mijn kaliber bent in een dergelijke zone ga ik echt 30 per uur rijden op km-teller. Goed wetende dat die van mij zes km teveel aanduid, dus werkelijk ga ik dan 24 km per uur rijden. En me dan verkneukelen door dat ambetant gezich achter het stuur van de wagen achter mij.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

10 jan 2010, 15:12

katana schreef:
telloorlekker schreef:

Katana vervloekt zich zelf en de brievenbus wordt angstvallig in 't oog gehouden , voel mij rot , voel mij nu een onwaardig mens :(
Dat vind ik persoonlijk in de omgeving van een school helemaal niet erg.En zeker niet als bijna het uur daar is dat de kinderen de school verlaten en zodoende de straat opkomen. Er zijn er al teveel omver gereden aan scholen en was het te wijten aan overdreven snelheid. Er zijn dan ook andere plaatsen waar dat geflits er volgens mij gewoon over is en enkel dat gedaan wordt om de staatskas te spijzigen.

Mathieu

10 jan 2010, 15:14

telloorlekker schreef:Als het van de flikken moest afhangen kan je wachten tot Sint Juttemis. Hoe denk je dat die typen ? Is nog niet veel veranderd sinds de invoering van de computer... :lol:

Jawel ze kunnen nu toch al typen met drie vingers.