Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Bedabkt beste Sjos voor je morele steun![]()
Nog altijd niets in mijn brievenbus .
Hoelang duurt de verwerking door de flikken van een misdaad begaan door een boef 77![]()
Katana, maar goed dat het dat niet is geweest want dan zou het wel eens kunnen zijn dat je met één jaar pensioen niet ging toekomen.
** Normaal komt dat binnen de 7 werkdagen en zit er direct een overschrijving bij. Gebruik die als je er mee akkoord bent, komt niets op je strafregister en is dat " dossier " gesloten bij betaling.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Goede koude morgen![]()
Katana is weer vrijgevig geweest , op verschillende plaatsen in zijn tuin vogels te eten gegeven .
De grotere vogels merels zijn er als de kippen bij en verjagen de kleinere af en toe.
De wereld is toch overal het zelfde
Dat gebeurt hie al drie weken op 4 verschillende plaatsen in de tuin. En hoe dat groot en klein met elkaar vecht voor een hapje terwijl er overal genoeg ligt. En als dan hier de meeuwen op het appel verschijnen is alles weg, daar schuiven al de andere volgels voor. Dus die laatste worden door mij steeds weg gejaagd, moet maar elders gaan zoeken.
-
Het ergste is de gewenning een straat achter mij , op dat uur was er geen kat te zien , deze opstelling van flikken was pesterij , maar jaSjos schreef::
Katana vervloekt zich zelf en de brievenbus wordt angstvallig in 't oog gehouden , voel mij rot , voel mij nu een onwaardig mens
Niet zo zwaar aan tillen , waarde Katana , wie zonder zonde is ...
Lady zal die boete wel liefdevol voor haar allerliefste schatje willen betalen .
Drink er maar enkele Duvels op , santé
Groeten , sjos[/quote]
Tenzij Lady van het zelfde gedacht is dan Mia hier. Als er een boete in de bus valt, en dat is dan steeds voor mij want Mia rijdt niet met de wagen, en ik dien te betalen, moet ik dan doen van mijn centen en dien ik eenzelfde bedrag af te staan aan haar voor haar persoonlijk verzet.
-
canteclaer schreef:
Katana, als dat werkelijk zo is, kan je misschien een mail naar haar sturen of zij een arme gepensioneerde niet wil helpen aangezien zij haar centen op die paar maanden toch niet meer kan opkrijgen.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Die "Reine" ... is dat een ezelin ? "Plakendael" lijkt ontzettend veel op "Plankendaal"...canteclaer schreef:
-
Zou het kunnen dat "Plakendael" de naam is van hun wijnkelder ?

-
Is best mogelijk, en zouden wij die mee mogen gaan leegmaken binnen 7 maanden? Normaal hebben we daar recht op want die is gevuld van ons belastingsgeld.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
DAG ALLEMAAL
De grote geldactie is van start gegaan
Vanaf deze week zit er namelijk echt geld bij uw Dag Allemaal, bij elke Dag Allemaal
Katana had vandaag een stuk van 10 cent
De grote geldactie is van start gegaan
Vanaf deze week zit er namelijk echt geld bij uw Dag Allemaal, bij elke Dag Allemaal
Katana had vandaag een stuk van 10 cent
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Das normaal beste Choerrel , jij bent zoals zovelenChoerrel schreef:Ik lees die sensatieblaadjes niet.
Katana koopt Dag Allemaal om het tv programma en lees dan af en toe de sensatie , op mijnen ouderdom telt het imago niet meer ' te min voor mij '
De oplage in ons land van Dag Allemaal is groter dan het bijbel gelul
Groeten katana
-
... en daar zit wél waarheid in, in Dag Allemaal, al was het maar 10 eurocent waard... 
-
telloorlekker schreef:... en daar zit wél waarheid in, in Dag Allemaal, al was het maar 10 eurocent waard...
De waarheid is beste Telloorlekker ; bij de haarkapper(mannen) wordt er P-Magazine à vollonté gelezen en gegluurd door alle standen en bij de haarkapster (vrouwen wordt er Dag Allemaal gelezen en gegluurd door alle standen en zeker door de intellectuele vrouwen ( thuis mag da niet van hun intellectuele man ( gluurder van P-magazine )
-
De ene zal wel een oogje (niet het derde) moeten dichtknijpen als die "rosse" eruit valt...