De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

22 jan 2010, 20:23

Echt wel stil hier :roll: :?:
Weersvoorspelling morgen : wat regen ,maar ik ga toch wel een ritje wagen naar mijn club ,ik kan het niet langer houden :wink:
tot volgende ,
RT 8) 8)

jas

22 jan 2010, 20:38

jaja redtail ze zijn allemaal met een doekje over hun stalen ross aan het
vrijven hopend op mooi weer.
ga morgen zeker rijden moet mijn speelgoed gaan halen , was binnen
voor onderhoud.
:roll: 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Softail

22 jan 2010, 21:43

Inderdaad stillekes hier.

Het voordeel van meer naar het oosten wonen, is dat het morgen hier in Limburg bijna de hele dag droog zal zijn.
Het nadeel is, dat ik mijn machine nog bij de dealer heb staan voor onderhoud dat allang klaar is.
De dealer bedekt hem netjes met een doek, maar daaronder zit nog het vuil van vorig jaar, dat word nog kuiswerk.
Ik rijd niet meer als het nat of (te)koud is, die tijd is voorbij, kan dus nog wel effe duren voor ik 'm op haal.
:oops: :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

panni

23 jan 2010, 07:16

ik heb niet liever dat hij (mijn motor)dicht bij mij in de garage staat,en een beetje regen of kou, daar lig ik niet van wakker :D maar die tijd zal nog wel komen .nu gebruik ik hem ook voor woon werk verkeer en dan heb je niet veel keuze é.hopelijk is de winter snel voorbij. :)
je goed voelen is belangrijker dan veel geld te hebben en rijden met mijn pan ,,ik krijg er niet genoeg van !!!

Louke

23 jan 2010, 10:51

Donderdag jongsleden naar Beringen gereden voor een klein onderhoud. Bij het vertrek om 8:45 uur miezerig weer de eerste 30 km., daarna de ganse dag geen regen meer gezien en het was goed om te rijden, helemaal niet te koud. Thuisgekomen nog een snelle poetsbeurt om het zout-water eraf te spoelen en na droging de beschermhoes erover.
Vanmiddag ga ik met de Fons mosselen eten bij de K.W.B. in Park-Heverlee. Dat is weer eens iets anders. :D

Groetjes aan iedereen. :wink:
Louke.

PPG

23 jan 2010, 12:35

Hoy mannen ,( en vrouwen )

Hier ben ikke nog is .Heb het de leste weken nogal druk gehad en eigelijk nu nog .Fadre heeft da al ondervonden , heeft mij al een aantal keren komen opzoeken in de winkel maar den deze was er niet .Blijven proberen maat, anders afspraakje maken

Vermits het nog Januari is kan ik jullie allemaal nog een heel...heel...heeeeel voorspoedig 2010 toewensen en veel motoplezier.

Is wa mis met de ontvangst van de binnenkomende berichten van dit forum.Krijg geen melding meer ????.Zo vergeet ik ook al eens te gaan kijken .

Redtail , wat is " mijn club " ??.

Heb deze week ook al eens op mijne scooter uitgereden , was wel fris maar daar kunnen wij tegen he.
Stond door het slechte al een aantal weken stil , zonder druppellader , maar was van de eerste keer weg , goe machien .

Motokes moeten nog proper gemaakt worden .Zij staan er nog altijd bij zoals ze na het slechte weer zijn weggezet. ( foei )

Benson ,ik zal hoogstwaarschijnlijk wel mee gaan eten .Zet mij er dus maar bij .

Aan iedereen de groetjes en tot wat beter weer .

PPG

redtail

23 jan 2010, 14:20

PPG schreef:Hoy mannen ,( en vrouwen )

Is wa mis met de ontvangst van de binnenkomende berichten van dit forum.Krijg geen melding meer ????.Zo vergeet ik ook al eens te gaan kijken .
Dan je moet je volgens mij onder aan blad hier "Abonneer op dit onderwerp" op klikken?
Redtail , wat is " mijn club " ??. Schutters

PG

:wink: RT :wink:

PPG

23 jan 2010, 16:03

Redtail ,

Schutters? op wa en me wa schiet ge dan ? .
Melding is al terug in orde , denk als ge te lang wacht dan valt ge er terug af .

PPG

redtail

23 jan 2010, 17:05

PPG,
'k zal da wel is vertelle!
Toch maar thuis gebleve,met da st***tweer
RT :evil:

redtail

23 jan 2010, 17:08

PPG schreef:Redtail ,

Melding is al terug in orde , denk als ge te lang wacht dan valt ge er terug af .

PPG
Dat is dikwijls zo,als je er te lang op ligt :lol: :wink:
RT :roll:

Fadre

23 jan 2010, 17:45

Afbeelding

Den Buldog heeft zijn goesting gevonden op het mottosalon.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Fadre

23 jan 2010, 17:47

Afbeelding
Ik ook
:D

Fadre

23 jan 2010, 18:01

Afbeelding

En Wesley ook?

Fadre

23 jan 2010, 18:05

Afbeelding

Nee Jef niks niet meer voor ons :cry:

Fadre

23 jan 2010, 18:09

Afbeelding
Er zijn altijd mensen die het niet kunnen nalaten van onderdelen te pikken.