Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

spiksin

23 jan 2010, 19:58

katana schreef:
Choerrel schreef:Dan liever een beeld van Kim Clijsters. :lol:
Kim Clijsters is maar tijdelijk maar Jezus Christus is voor eeuwig :lol:

Liever Kim tijdelijk dan voor eeuwig mizerie :!:

katana

24 jan 2010, 10:26

spiksin schreef:
katana schreef:

Welke eeuwige mizerie :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

24 jan 2010, 11:03

Miserere nobis... :lol:

Mathieu

25 jan 2010, 11:14

Mathieu schreef:
katana schreef:
Choerrel schreef:Dat is dodelijk: in de volle zon gilden drinken. Veel toeristen kunnen ervan meespreken.
Is de volle waarheid beste Choerrel :)

Daarom andere taktiek , een onderonsje Choerrel katana, Canteclaer , Micmac , Mathieu , met lady's bij valavond in de zomer in Diest :?: :lol:

Heb er geen probleem mee, en wil je zelfs komen hale Katana en Lady, en gezien ik toch altijd BOB ben kan je je effen laten gaan.

Katana, kan het beter nu al laten weten. Mijn madame trekt daar niet aan en gaat dan ook niet deelnemen. Nu kan je het bekijken zoals je wil maar zonder mijn madame zal ik er dus ook niet zijn. Zal trachten van haar alsnog over te halen, we hebben nog even de tijd natuurlijk. Maar voorlopig zal ik er dus ook niet zijn.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

25 jan 2010, 11:18

Die kan nog niet vereeuwigd worden gezien ze zich heeft laten aftroeven op het toernooi. Ze kwam er helemaal niet aan te pas en kan dus ook nog geen standbeeld krijgen ondanks de fantatstische prestaties die ze al geleverd heeft.

Mathieu

25 jan 2010, 11:20

In Rio de Janeiro staat van Chistus een beeld op de ruim 700 meter hoge berg Corcovado de Christo Redentor (of gewoon in 't Nederlands 'De Verlosser'
* Het beelds is meer dan 38 meter hoog
* De afstand tussen de beide handen is 28 meter
* Het weegt 1.145 ton
* Het beeld staat met zijn gezicht naar de zee gericht
* Er werd gekozen voor een steensoort, gekozen op duurzaamheid enhet weerstaan van de weersinvloeden
* Het beeld werd in delen per trin naar boven gevoerd alvorens in elkaar gezet te worden.

Mijn voorstel is een dergelijk beeld van Christus te plaatsen om de oude mijnterril met voorzicht naar de fatih-moskeee in Beringen , voorlopig zonder luidsprekers als de luidsprekers van de moskee zwijgen .
Het is te doen geldinzameling overal moeten de kosten dragen .
Dit zou een geweldloze tegenzet zijn , met belangstelling van overal in de wereld

We kunnen dat beeld misschien naar hier halen en dan dat plaatsen boven op de mosjee, kijken wie het houdt. En de overwinnaar mag blijven staan.

Mathieu

25 jan 2010, 11:21

spiksin schreef:
katana schreef:

Spiksin kijkt liever naar mooi vol vlees van een super-sportvrouw geloof ik. :lol: :lol: :lol:

katana

25 jan 2010, 11:29

[quote="Mathieu

Heb er geen probleem mee, en wil je zelfs komen hale Katana en Lady, en gezien ik toch altijd BOB ben kan je je effen laten gaan.[/quote]

Katana, kan het beter nu al laten weten. Mijn madame trekt daar niet aan en gaat dan ook niet deelnemen. Nu kan je het bekijken zoals je wil maar zonder mijn madame zal ik er dus ook niet zijn. Zal trachten van haar alsnog over te halen, we hebben nog even de tijd natuurlijk. Maar voorlopig zal ik er dus ook niet zijn.[/quote]

Geen probleem beste Mathieu , mijn madame weet nog van niets :D
Alvorens dit samen zijn kan doorgaan , zal er nog veel water door de Demer stromen , dus zorgen voor later , even goede vrienden Thieu 8)

katana

25 jan 2010, 17:21

Beste Choerrel ,

Samen één Gilde drinken op een terras in Diest , moet kunnen , al moet het met ons twee in mei of juni , diegene die willen zijn welkom :)
Zal mijn Lady wel meebrengen een vrouw uit de duizend ( meelokken, moet kunnen en een toevalige ontmoeting , moet ook kunnen

Choerrel

25 jan 2010, 17:35

katana schreef:Beste Choerrel ,

Samen één Gilde drinken op een terras in Diest , moet kunnen , al moet het met ons twee in mei of juni , diegene die willen zijn welkom :)
Zal mijn Lady wel meebrengen een vrouw uit de duizend ( meelokken, moet kunnen en een toevalige ontmoeting , moet ook kunnen
Op één been kunt ge niet staan Katana.

telloorlekker

26 jan 2010, 07:25

Een échte Vlaming (flamingo) kan dat wél... :lol:
Gast

26 jan 2010, 09:40

Micmac, Mathieu, Katana, Karel en ik...Per TOEVAL samen op 't zelfde terras in Diest... :roll: Moet kunnen!!!!

katana

26 jan 2010, 11:20

canteclaer schreef:

Micmac, Mathieu, Katana, Karel en ik...Per TOEVAL samen op 't zelfde terras in Diest... :roll: Moet kunnen!!!!

Hoe gaan we elkaar kennen , dat terrasje passeren en als er geen plaats meer is ? :lol:

Is Micmac al op de hoogte :?: :)

Misschien al deel 1 , hoe heet dat terrasje van de samenkomst eigelijk en hebben ze daar wel degelijk echt Gilde bier :idea: :lol:

katana

27 jan 2010, 09:32

I Have A Dream

Een Christusbeeld zoals in Rio de Janeiro Plaatsen op de verlaten mijnterril van Beringen te laten plaatsen :D
Hoogte 38 meter, de afstand tussen beide handen 28 meter en gewicht 1.145 ton.
Het beeld dan met het gezicht naar de Fatih-Moskee :idea:
Laatst gewijzigd door katana op 27 jan 2010, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

telloorlekker

27 jan 2010, 09:40

:lol:
Kan een terril zo'n beeld wel houden ? Da's toch niet hetzelfde als die rots in Rio... de ondergrond voor zo'n beeld moet toch nogal stabiel zijn en dat is nu niet bepaald een toestand die ik een terril zou aanmeten...