google-
-
filius - Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13
Wat moet ik doen om zo hoog mogelijk te scoren in google.Ik heb mijn index pagina de titel gegeven van onze vereniging.Is dit al goed of wat moet ik nog doen.Het is de bedoeling als men de naam van de vereniging invult in google dat men naar onze website wordt verwezen.
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste filius,
Lees volgende links Hoe meld ik mijn website aan bij Google en Uw inhoud verzenden naar Google en Google centrum voor webmaters eens door en zeker niet je url verschillende keren aanmelden bij Google, dit wordt beschouwd als spammen en dan wordt je geband en kom je zeker niet in de Google ranking. Dus één keer aanmelden én afwachten én geduld hebben.
mvg,
Coderunner
Lees volgende links Hoe meld ik mijn website aan bij Google en Uw inhoud verzenden naar Google en Google centrum voor webmaters eens door en zeker niet je url verschillende keren aanmelden bij Google, dit wordt beschouwd als spammen en dan wordt je geband en kom je zeker niet in de Google ranking. Dus één keer aanmelden én afwachten én geduld hebben.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste filius,
Dat is graag gedaan en bedankt om dit hier te vermelden.
Hopelijk bedoel je met "snel" niet volgende week, het kan makkelijk enkele weken tot maanden duren vooraleer je website geindexeerd en opgenomen wordt
Succes!
mvg,
Coderunner
Dat is graag gedaan en bedankt om dit hier te vermelden.
Hopelijk bedoel je met "snel" niet volgende week, het kan makkelijk enkele weken tot maanden duren vooraleer je website geindexeerd en opgenomen wordt
Succes!
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
ultddave - Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Mmm? Google indexeert sites om het uur ofzo. Het zal dan ook niet langer dan een paar uur duren maximum.
Het probleem is alleen om je site zo hoog mogelijk te laten scoren bij bepaalde zoekresultaten.
Daarvoor worden meestal metatags gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metatag
Bijvoorbeeld, ik ben rita7 aan het helpen met haar site latemar.be, als je 'latemar' intypt in google, staat de website niet eens in de top 10.
Als je dan bijvoorbeeld "latemar kralen" intypt in google, staat die wel bovenaan. Naarmate de tijd vordert en je meer inhoud op je site gaat plaatsen, zal deze hoger in de ranking komen. Als er veel sites naar jouw site linken, zal je ook hoger scoren.
Dus later zal de site misschien in de top 10 staan bij het zoekwoord "kralen".
PS: Aangezien ik nog aan het werken ben aan de site heb ik niet echt overal metatags voorzien op het moment. Enkel op de homepage denk ik.
Mvg,
Dave
Het probleem is alleen om je site zo hoog mogelijk te laten scoren bij bepaalde zoekresultaten.
Daarvoor worden meestal metatags gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metatag
Bijvoorbeeld, ik ben rita7 aan het helpen met haar site latemar.be, als je 'latemar' intypt in google, staat de website niet eens in de top 10.
Als je dan bijvoorbeeld "latemar kralen" intypt in google, staat die wel bovenaan. Naarmate de tijd vordert en je meer inhoud op je site gaat plaatsen, zal deze hoger in de ranking komen. Als er veel sites naar jouw site linken, zal je ook hoger scoren.
Dus later zal de site misschien in de top 10 staan bij het zoekwoord "kralen".
PS: Aangezien ik nog aan het werken ben aan de site heb ik niet echt overal metatags voorzien op het moment. Enkel op de homepage denk ik.
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur
-
Zó snel wordt je site niet geindexeerd. Ik heb een php script op aangemaakte sites staan en zie daar dat het ongeveer een maand duurt voor Google langs komt.ultddave schreef:Mmm? Google indexeert sites om het uur ofzo. Het zal dan ook niet langer dan een paar uur duren maximum.
Ook garandeert Google niet dat een website wel degelijk wordt opgenomen!
mvg,Google schreef:We kunnen niet voorspellen of garanderen of en wanneer uw URL wordt getoond.
Coderunner
-
ultddave - Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Mmm dat kan ik moeilijk geloven dat het een maand duurt. Bij mij zoekt de crawler 70+ keer per dag naar nieuwe pagina's. Dat kan je zien als je een google account hebt, dat je aan je website hangt.
http://www.google.com/webmasters/tools/
Je kan uiteraard ook handmatig de crawler laten komen:
http://www.google.com/addurl/
In het geval die toch niet zou komen.
Ik denk dat als je die niet automatisch aangeeft, dat google enkel gaat indexeren zodra hij een link naar die site vindt ergens op het internet. Als er geen links zijn, zal hij waarschijnlijk niet weten dat de site bestaat en ook niet crawlen.
Tenzij de hosts aangeven aan google of andere search engines dat een nieuw domein geregistreerd is of iets dergelijks, maar dat denk ik niet.
Ik plaats ook een robots.txt file om ervoor te zorgen dat hij geen onnuttige dingen gaat indexeren, zoals scripts, foto's, ...
.
Mvg,
Dave
http://www.google.com/webmasters/tools/
Je kan uiteraard ook handmatig de crawler laten komen:
http://www.google.com/addurl/
In het geval die toch niet zou komen.
Ik denk dat als je die niet automatisch aangeeft, dat google enkel gaat indexeren zodra hij een link naar die site vindt ergens op het internet. Als er geen links zijn, zal hij waarschijnlijk niet weten dat de site bestaat en ook niet crawlen.
Tenzij de hosts aangeven aan google of andere search engines dat een nieuw domein geregistreerd is of iets dergelijks, maar dat denk ik niet.
Ik plaats ook een robots.txt file om ervoor te zorgen dat hij geen onnuttige dingen gaat indexeren, zoals scripts, foto's, ...
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur