De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

jas

23 jan 2010, 21:22

Zeg fadre die laaste foto is dat niet de rest van een moto GUZZI :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Benson

23 jan 2010, 21:30

Hey mannen

ben ook eens naar al dat moois gaan zien dat er op het salon stond te blinken, ook mijn keus gevonden zowel bij de 2 als de vierwielers maar geen fotokes gemaakt en de portomonai goed dicht gehouden alhoewel het erg kriebelde .

Enorm veel volk maar meer kijkers dan kopers denk ik .

PPG zal je er bijzetten .

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

23 jan 2010, 21:33

Aandacht , aandacht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum etentje : 27 maart om 19 uur

Gaan al mee

Fadré & Suzy

Benson & Monique

Kalieber & ?

Den Buldog & Liliane

Odul & Yolande

Jas & Veronique

Kwik & Flipke

PPG

Wie nog ??????????????????????

Wat : Chinese Wok, Japanse Bakplaat, warm buffet, Grill .
SHOW COOKING Restaurant met open keuken , Onbeperkt eten van alle gerechten !!!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Waar : Het WOK PALEIS
Adres: Merksemsebaan 413
Plaats: 2110 - Wijnegem
Tel: 03 326 18 82
0484 718 515

http://www.restorant.be/info.php?caseid=view&bedrijf=1

nog even het volgende !!!

Ge moet gene schrik hebben om mee te gaan eten want ze hebben mij gegarendeerd dat er niemand van ons op de bakplaat zal geflambeerd worden :roll: :lol:

Het Wok paleis is op de merksemsebaan en dat is de verlengenis van de bisschoppenhoflaan , bosuillaan die loopt van aan het schijnpoort tot in wijnegem

Is op de antwerpse ring de afrit nr 2 Deurne - Sportpaleis , aan de afrit rechtsaf de bisschoppenhoflaan op en altiid rechtdoor tot er geen huizen meer staan en dan wat verder op de rechtse kant ligt het wok paleis .

En is ongeveer 2 a 3 km van het centrum van wijnegem op de linkse kant als je van wijnegem komt ( voorbij het kruispunt schoten - deurne )

Als je van het rond punt komt ( autostrade afrit nr 18 Wommelgem - Wijnegem - Mortsel ) de richting Wijnegem nemen tot aan de 4de of 5de lichten (Dat is nog 1 licht voorbij het het grote kruispunt aan het winkelcentrum en de afslag centrum wijnegem ) en daar linksaf de merksemsebaan op en daar ligt het voorbij de tweede lichten aan de linkse kant .

Ben er eens op verkenning geweest vandaag en het was goed , waarschijnlijk weeral ne kilo bijgekomen :evil:

Er is parkeerplaats aan de voorkant en langs de linkse kant rij je naar de achterkant waar ook plaats is of gewoon op de baan .

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 21 feb 2010, 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

24 jan 2010, 12:00

jas schreef:Zeg fadre die laaste foto is dat niet de rest van een moto GUZZI :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Klopt en dat is het enigste dat aangekomen is,de rest is in reparatie. :lol:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

den buldog

24 jan 2010, 12:13

ja Fadre , PPG zei in zijn laatste bericht da zijne scooter na een tijd stilstaan direkt starte , maar ja das ni moeilijk he das ne japanees , wij weten wel beter he ,
Vrijdag naar motosalon geweest met de moto, hij stond 5,5 weken stil van den eerste tik weg maar ja nen Honda he ( jappeke) hahahaha
swake ni kwalek oppakken he , ik weet wat this me ne Guzzi rijen ik heb met die van u alletwee gereden ( bener nog ni goe van ) en heb den oude california verschillende keren moge duwen , resultaat : dubbele hernia maar hij starte wel.
een van de weekends is en toerke doen naar Zeeland als er mannen of vrouwen mee willen laat iets weten
groetjes
:lol: :twisted: :oops: :P :lol: :lol:

redtail

24 jan 2010, 17:37

Toerke Zeeland,prima ( ma kan ni op WE 5-6/02)
dan ben ik vrij,za en zond op we met VK oud scouts,gaan stappen( en vooral ook genieten vd after) in D'ardenne.
8) 8) 8) of sneeuw is allemaal ok :?
RT

PPG

25 jan 2010, 07:29

Hey Buldog ,

Geen probleem met uitlatingen ivm GUZZI, ik weet wat hem kan .

Benson , IK ga hoogstwaarschijnlijk mee eten , ANITA niet .

Gr

PPG 8) 8) 8)

Benson

25 jan 2010, 08:08

astdruugeszieketoerkezeelanduukzitten

Benson

25 jan 2010, 08:13

Hey PPG

mag anita weeral ni mee gaan van jou :roll: 8) :lol:

Fadre

27 jan 2010, 13:57

Wanneer de temperatuur zakt onder nul,
hebben de bikers niet veel te zeggen.

Ik weet,het is moeilijk uit te leggen,
maar ik zoek op het net naar ander flauwe kul,

maar de meesten zijn geen riders
en na tien minuten surfen
zit ik hier weer bij de bikers :wink:

Groetjes,
Fadre :wink:

Benson

28 jan 2010, 00:23

verplaatst
Laatst gewijzigd door Benson op 31 jan 2010, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Fadre

28 jan 2010, 09:31

Trabant GTR-1800 ?

Benson

28 jan 2010, 13:42

Ja Fadré , goe bezig jong maar o op 10

Afbeelding

redtail

29 jan 2010, 18:47

Gazelle met extra elektrische aandrijving :twisted: :roll:

Benson

29 jan 2010, 19:05

Nee redtail helemaal verkeerd , het is een eencilinder en er werden er ook met 2 gemaakt het was de eerste motor van dit merk en zoals ge ziet met een fietskader .