Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
TTL, ben vandaag nog bij die van ons geweest en heb dat eens langs mijn neus gevraagd. Allen die iets met geneeskunde te maken hebben mogen op kosten van de orde ( of hoe je het ook noemen wil) deze lessen gratis volgen. De uiteindelijke bedoeling gaat zijn dat zij ook alleen nog via deze weg de nodige onderrichtingen, veranderingen, enz..... zullen toegestuurd krijgen. En alle cmmunicatie met de " orde " zal ook via zulke weg gebeuren in de toekomst en dat gebeurt al bij vele dokters.. Volgens de mijne is dat de oorzaak dat diverse huisartsen zich samen zetten in één gebouw, met toch hun eigen klienteel en practijk. Dan kunnen ze zich, als ze met ten minste 3 zijn , zich een medische secretaresse permiteren en kunnen ze aan de desbetreffende kosten makkelijk uit. En moeten zij maar gewoon hun schezrm gebruiken als ze iets moeten weten want alles wat administratie aangaat alsmede de dossiers van het klienteel wordt door deze dan bij gehouden, en ze neemt dan ook nog eens de telefoon op als de dokters op huisbezoek zijn.telloorlekker schreef:Waar haal je deze onzin Cante; is dit een verplichting van de Orde, zo nee mag je het wel op je buik schrijven, zo ja kunnen ze alvast zelf een aantal uitgereikte diploma's schrappen.canteclaer schreef: alle huisartsen MOETEN een elektronisch bestand hebben... Misschien is uw Methusalem een uitzondering...
Ik geloof er nog niet in...
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Het anwoord van Canteclaer bevestigde mijn vermoeden; over de vorm van het A.M.D. wordt met geen woord gerept, alleen de inhoud met bijlagen is van tel.
Mijn huisarts mag dus best duivemelker blijven; electronische duiven hoeft ie niet te melken ...
Dat de Orde of eender welke instantie electronische post verzorgt is waarschijnlijk de reden waarom ik mijn huisarts niet meer als persoon kan benaderen, maar als BVBA (firma dus)
Mijn huisarts mag dus best duivemelker blijven; electronische duiven hoeft ie niet te melken ...
Dat de Orde of eender welke instantie electronische post verzorgt is waarschijnlijk de reden waarom ik mijn huisarts niet meer als persoon kan benaderen, maar als BVBA (firma dus)
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Gisteren vrijdag op canvas Bracke met Jan Peumans
Was zeer open en fijn , begrijp Jan Peumans al veel beter , deze kerel wijkt niet van zijn standpunt af ...
Heeft er nog iemand gekeken

Was zeer open en fijn , begrijp Jan Peumans al veel beter , deze kerel wijkt niet van zijn standpunt af ...
Heeft er nog iemand gekeken
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
katana schreef:Heeft er nog iemand gekeken![]()
-
telloorlekker schreef:katana schreef:Heeft er nog iemand gekeken![]()
Ik kijk bijna iedere dag naar je forum.... én... naar mooie dames.
Duizend bommen en granaten beste Telloorlekker , jij bent de meest geheimzinnige man uit mijn omgeving , opsporing moet van mij niet , het maakt een spannende aangelegenheid zo...
Daarom graag een vriendelijk vragenlijstje
Ken jij katana zeer goed en zijn omgeving A
Tamelijk goed B
Mindergoed C
Ken hem maar van het forum D
Potius sero quam nunquam.
-
Belgacom ;er resten nog maar 300 Mbytes van mijn internet light verbinding deze maand , dus maar spaarzaam zijn.
Daarom het leven nemen zoals het is als kleine gepensioneerde ' geeft niet', ben tevreden met mijn lot
Als de gezondheid maar in goede banen blijft .
Lady heeft na haar dokter bezoek na controle van haar borsten , er was een vlek aanwezig een gerustelling gekregen .
Dat is voor mij een opsteker en maakt mij gelukkig.
Ga dus nu maar eens lang uit liggen luisteren met gesloten ogen naar een cd 'meditation ' Fauré, Vivaldi, Mendelsohn, Tchaikovsky, Grieg, Bach en nog andere en er van genieten dat Lady en ik nog kunnen genieten van 'leven .
Lady is shoppen en heb haar gezegd , geniet er van schat..
Als ze straks thuis komet is de tafel gedekt , met een bloemetje er bij en een briefje ' Schat ik ben nog steeds verliefd op U zoals vroeger,den eerste dag toen ik je zag'
Deze inzending is maar een simpele uiting , van een simpele senior 'zo maar'
Groeten katana
Daarom het leven nemen zoals het is als kleine gepensioneerde ' geeft niet', ben tevreden met mijn lot
Als de gezondheid maar in goede banen blijft .
Lady heeft na haar dokter bezoek na controle van haar borsten , er was een vlek aanwezig een gerustelling gekregen .
Dat is voor mij een opsteker en maakt mij gelukkig.
Ga dus nu maar eens lang uit liggen luisteren met gesloten ogen naar een cd 'meditation ' Fauré, Vivaldi, Mendelsohn, Tchaikovsky, Grieg, Bach en nog andere en er van genieten dat Lady en ik nog kunnen genieten van 'leven .
Lady is shoppen en heb haar gezegd , geniet er van schat..
Als ze straks thuis komet is de tafel gedekt , met een bloemetje er bij en een briefje ' Schat ik ben nog steeds verliefd op U zoals vroeger,den eerste dag toen ik je zag'
Deze inzending is maar een simpele uiting , van een simpele senior 'zo maar'
Groeten katana
-
Kapitein Haddock (of was het "Ad Hoc" ?) laat dat mijneveld van Hechtel er maar af. Dat ik "geheimzinnig" zou zijn is minder waar. Mij moet niet gezocht worden, zéker niet in het Kempisch dorp dat het taaleiland is en dat zo schilderachtig wordt beschreven door de familie Van der Moeren (een der kinderen zou later tot de gekendste der Vlaamse primitieven worden gerekend, "Het Lam Gods" is zijn beste schilderwerk)katana schreef:
Duizend bommen en granaten beste Telloorlekker , jij bent de meest geheimzinnige man uit mijn omgeving , opsporing moet van mij niet , het maakt een spannende aangelegenheid zo...![]()
Daarom graag een vriendelijk vragenlijstje![]()
Ken jij katana zeer goed en zijn omgeving A
Tamelijk goed B
Mindergoed C
Ken hem maar van het forum D
Potius sero quam nunquam.
A) deel één : helemaal niet
B) deel twee : inderdaad
C) Ligt korter bij Hoogstraten, maar noemt daar "Minderhout"
D) zo is het !
... tevreden
-
Zondag -voormiddag D-dag in 't Haasje in Diest , de alte kameraden vergaderen en verbroederen daar met enkele Gildes , mijn vraag .
Blijven de Para's in Diest of beslist De Crem dat ze wegmoeten (hoogverraad)
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Voorlopig moeten ze weg, maar we weren ons van alle kanten om ze te houden. De poedel heeft nog niet gewonnen, al heeft hij de touwtjes in handen.katana schreef:Zondag -voormiddag D-dag in 't Haasje in Diest , de alte kameraden vergaderen en verbroederen daar met enkele Gildes , mijn vraag .
-
Ne Stella is maar een normale koeienzeik is iets minder dan HaachtChoerrel schreef:Het Haasken is mijn stamcafé niet zulle Katana, daar tappen ze Haacht en zulke koeiezeik drink ik niet. Mijn stamcafé is Ons Tehuis. Het is een biercafé met over de honderd biersoorten. Ik ben een Stelladrinker.
Duvel is een een normaal Vlaams bier
-
Heb dat kolderieke ook gelezen. Bruxelles is inderdaad vredelievend... voor vreemdelingen met afwijkende religies...katana schreef: "Brussel is en vredelievende stad ' titel bij de redactie.be![]()
Voel mij toch veiliger in Diest , kort nij de Para's