Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

Choerrel

02 feb 2010, 10:52

katana schreef:
Choerrel schreef:Het Haasken is mijn stamcafé niet zulle Katana, daar tappen ze Haacht en zulke koeiezeik drink ik niet. Mijn stamcafé is Ons Tehuis. Het is een biercafé met over de honderd biersoorten. Ik ben een Stelladrinker.
Ne Stella is maar een normale koeienzeik is iets minder dan Haacht :lol:
Duvel is een een normaal Vlaams bier :D
Op Duvel kan je niet op gang gaan hé Katana.

katana

02 feb 2010, 10:56

Choerrel schreef:
katana schreef:
Choerrel schreef:Het Haasken is mijn stamcafé niet zulle Katana, daar tappen ze Haacht en zulke koeiezeik drink ik niet. Mijn stamcafé is Ons Tehuis. Het is een biercafé met over de honderd biersoorten. Ik ben een Stelladrinker.

Weet het beste Choerrel , weet het , maar na een drietal Duvels best overschakelen op Stella-light :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel

02 feb 2010, 10:59

Ik mag maar één pint per dag drinken van de cardioloog.

katana

02 feb 2010, 11:13

Choerrel schreef:Ik mag maar één pint per dag drinken van de cardioloog.
Het bevel opvolgen van de cardioloog , doen , maar misschien wat sluipwegen ?
Punten sparen beste Choerrel , dagen sparen zonder pinten , om bvb bij bijzondere aangelegenheden iets meer te verbruiken :?: :lol:

katana

02 feb 2010, 11:20

Goede morgen Mathieu :D

Sorry , misschien moogt ge hier niet meer posten :idea: :lol:

bocuse

02 feb 2010, 11:22

katana schreef:
Het bevel opvolgen van de cardioloog , doen , maar misschien wat sluipwegen ?
Punten sparen beste Choerrel , dagen sparen zonder pinten , om bvb bij bijzondere aangelegenheden iets meer te verbruiken :?: :lol:
OF pinten gebruiken met een iets grotere inhoud, bv extra's van 1 liter OF een andere cardioloog nemen :wink:

Mathieu

02 feb 2010, 15:03

katana schreef:Belgacom ;er resten nog maar 300 Mbytes van mijn internet light verbinding deze maand , dus maar spaarzaam zijn.
Daarom het leven nemen zoals het is als kleine gepensioneerde ' geeft niet', ben tevreden met mijn lot 8)
Als de gezondheid maar in goede banen blijft .
Lady heeft na haar dokter bezoek na controle van haar borsten , er was een vlek aanwezig een gerustelling gekregen .
Dat is voor mij een opsteker en maakt mij gelukkig.
Ga dus nu maar eens lang uit liggen luisteren met gesloten ogen naar een cd 'meditation ' Fauré, Vivaldi, Mendelsohn, Tchaikovsky, Grieg, Bach en nog andere en er van genieten dat Lady en ik nog kunnen genieten van 'leven .
Lady is shoppen en heb haar gezegd , geniet er van schat..
Als ze straks thuis komet is de tafel gedekt , met een bloemetje er bij en een briefje ' Schat ik ben nog steeds verliefd op U zoals vroeger,den eerste dag toen ik je zag'
Deze inzending is maar een simpele uiting , van een simpele senior 'zo maar'
Groeten katana

Maar zegt heel veel van de schrijver ( in de positieve zin dan)
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

02 feb 2010, 15:07

katana schreef: "Brussel is en vredelievende stad ' titel bij de redactie.be :lol:

Voel mij toch veiliger in Diest , kort nij de Para's :)

Dat is de zever die een politieker uitkraamt ( Bxl is een vredelievende stad) die met de werkelijkheid helemaal geen filing heeft en doe tot overmaat van ramp geen inzicht heeft wat er in zijn eigen stad gebeurt. Ze schijten gewoon allen in hun broek voor dat krapuul dat daar de boel op stelten zet en dan met die belachelijke zever voor de dag komen dat het maar een Fait divers is dat gaat volgens mij veel te ver. En geeft enkel aan hoe onkundig die in Bxl wel zijn, tenzij dat het gaat over de stoel waar zij met hun luie ...... inzitten.

Mathieu

02 feb 2010, 15:08

katana schreef: "Brussel is en vredelievende stad ' titel bij de redactie.be :lol:

Katana dan heeft de Fed Pol je niet wakker gemaakt heden morgen om 05.00 uur? Zijn ze rustig gewest toen je bij jou aan de woning passeerden om binnen te vallen bij de Bikers?

Mathieu

02 feb 2010, 15:12

Choerrel schreef:
katana schreef:

Dat heb ik in mijne jonge goede tijd wel gedaan dus. Ik had nu eenmaal de naam dat ik alles ( bier en sterke drank) kon zuipen zoveel ik wilde zonder ook maar zat te worden. Heb destijds , toen Ruisbroek onder water gestaan had, dat uitgetest met de secretaris van de gemeente toen wij de opbrengst van de benefietavond naar daar brachten. Ik was die avond nog steeds duvel aan het drinken en begonnen om 09.00 uur en de secretaris was al lang verdwenen. En ik heb toen 's nachts nog wel mijn andere maten ( 4 ) met de wagen terug naar Maasmechelen en Maaseik gebracht , zonder ongeval nog wel.

Mathieu

02 feb 2010, 15:13

Het is daarom dat ik nu geen druppel alcohol meer drink als ik met de wagen ben. Ik heb nog voorraad genoeg van in die goede tijd. :wink: :wink:

Choerrel

02 feb 2010, 15:13

Mathieu schreef:

Katana dan heeft de Fed Pol je niet wakker gemaakt heden morgen om 05.00 uur? Zijn ze rustig gewest toen je bij jou aan de woning passeerden om binnen te vallen bij de Bikers?
In Diest zijn ze ook gepasseerd.

Mathieu

02 feb 2010, 15:15

Choerrel niet van afwijken dan. Ik mag wel nog pinte drinken maar dan zou mij lever verkeerd kunnen reageren. Dus zegt de dokter ofwel enkele per dag, maar het beste is er geen te drinken. En dat laatste volg ik gewoon op. En dt is zo toch al 28 jaar, ondanks dat ik soms toch nog reclame maak voor Duvel.

Mathieu

02 feb 2010, 15:17

katana schreef:Goede morgen Mathieu :D

Sorry , misschien moogt ge hier niet meer posten :idea: :lol:

En van wie zou dat niet meer mogen? Is er iemand die mij dat verbod wil opleggen misschien, zou niet weten waarom? :wink: :wink: :lol: :lol:

Mathieu

02 feb 2010, 15:22

Mijn verstand heeft de laatste weken feitelijk op niets gestaan. Mia, de deugniet, had mij aangestoken en dus liepen hier in huis twee blaffende hondjes rond. Die feitelijk alle twee niet naar de dokter wilden gaan, en dat is toch ohhh zo fout. Resultaat, longontsteking en een antibioticakuur met pillen van 875 mg, driemaal per dag. Feitelijk liep er hier dus een blaffende zombie door het huis, als hij al op zijn pootjes stond.( meestal languit in de zetel en besef van niets) Maar gelukkig is het tij gekeerd voor beiden en buiten wat kuchen nog is alles weer oké en gromt Mia weer regelmatig op mij ( met reden misschien????-)