Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

Choerrel

02 feb 2010, 15:28

Thieu,
als ge een reuzebeen wilt om op te knabbelen: hier ligt er nog een van ons Guske. :lol:

katana

03 feb 2010, 09:44

Choerrel schreef:Thieu,
als ge een reuzebeen wilt om op te knabbelen: hier ligt er nog een van ons Guske. :lol:
En is Guske het daarmee eens :lol: :?:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel

03 feb 2010, 09:53

katana schreef:
Choerrel schreef:Thieu,
En is Guske het daarmee eens :lol: :?:
Probeer er maar eens aan te komen!

katana

03 feb 2010, 15:35

Het was weer Vlaamse kermis deze middag aan tafel bij katana

Menu 1 coctail van verse garnalen met wat groene versiering.
2 verse kervelsoep
3 dun spek gebraden in de pan
4 heerlijke patatjes
5 spinazie met witte bonen .
6 chocmoesjes als nagerecht

Simpele kost maar het heeft ' gesmaakt :D

telloorlekker

03 feb 2010, 17:41

Sorry Katana, maar of die 'verse garnalen" gesmaakt hebben betwijfel ik toch... waar hheb je z'n pels gelaten dan, ook ingeslikt ? :lol:

katana

03 feb 2010, 18:10

telloorlekker schreef:Sorry Katana, maar of die 'verse garnalen" gesmaakt hebben betwijfel ik toch... waar hheb je z'n pels gelaten dan, ook ingeslikt ? :lol:
Ach beste Telloorlekker , dat pelsje valt onder 'Fait Divers ' van den intellectueelse burgemeester Freddy Thielemans van Brussel met zijn uitspraken ala Molembeeks :!: :lol:
Gast

03 feb 2010, 18:14

telloorlekker schreef:Sorry Katana, maar of die 'verse garnalen" gesmaakt hebben betwijfel ik toch... waar hheb je z'n pels gelaten dan, ook ingeslikt ? :lol:
...gepelde garnalen zijn toch ook vers??? :roll:

Choerrel

03 feb 2010, 18:16

Ik eet ze ook liefst gepeld :lol:

Mathieu

03 feb 2010, 18:18

Ik ken er wel niets van : maar smaken ze dan ook niet beter?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

04 feb 2010, 10:09

Overwinteren in de zon ,katana kent vrienden die dat doen :D
Het weer op Tenerife is ,als men in de gazet kijkt HL bladz. 20 , ook niet fameus :lol:

telloorlekker

05 feb 2010, 09:24

Awel Katana, ik wil hiermee bepaalde vooroordelen de wereld uithelpen ci... Om in de zon te liggen hoeft men niet persee naar het zuiden -zoals de meesten onder ons het wél begrijpen- Als het om de temperatuur gaat kan men evengoed naar de sneeuw trekken en daar in de zon gaan liggen; meestal hou je dat in anorak niet lang uit en zéker niet op relatieve hoogte boven de wolken. Ben je maar wat blij dat je daar in de sneeuw ligt... :lol: :wink:

Mathieu

05 feb 2010, 16:25

Sneeuwverlof is er aan mij niet besteed, hoe aantrekkelijk de après-ski er ook uit mag zien.

Geef mij dan maar een verlof in de zon, met caravan, mobilhome of gewoon een ding huren op een camping zodat de campingsfeer er toch nog ten volle inzit. En dan moet het zeker geen zon-lig vakantie worden, alhoewel dat dit ook heel plezant kan zijn en waar je je dan kan verkneukelen aan de diverse zichten dat je daar krijgt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Choerrel

05 feb 2010, 17:32

Geef mij maar de zon in Turkije.

telloorlekker

05 feb 2010, 20:22

Mathieu schreef:Sneeuwverlof is er aan mij niet besteed, hoe aantrekkelijk de après-ski er ook uit mag zien.

Geef mij dan maar een verlof in de zon, met caravan, mobilhome of gewoon een ding huren op een camping zodat de campingsfeer er toch nog ten volle inzit. En dan moet het zeker geen zon-lig vakantie worden, alhoewel dat dit ook heel plezant kan zijn en waar je je dan kan verkneukelen aan de diverse zichten dat je daar krijgt.
Mathieu, ik kan je geneugten van 't kamperen enkel bijtreden; maar ik kijk wel met ez. weemoed naar diegenen die met de caravan naar wintersportgebieden trekken. Sinds de geleden trombose is dit wintercamperen enkel nog een utopie voor mij. Ik heb het jaren na mekaar gedaan en moet wel zeggen dat het me nu spijt niet terug te kunnen. Ik zal dit winterkamperen nu dichter bij huis moeten gaan doen eenmaal ik aan de beterhand ben.
In de winter naar het zuiden trekken ? Misschien als ik waadpoten en een paar vleugels krijg...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

katana

06 feb 2010, 09:12

Proficiat Wendy van Wanten ( Wendytje) met je 50ste verjaardag vandaag

Heb je al gehoord vandaag toen ze U vandaag uit bed belde door radio 2, uw stemmetje klonk vrolijk zoals altijd, toen je hondje blafte , vroeg de reporter van de radio is dat Franske ?

Trek het je niet aan Wendytje dat Playboy je niet bloot wilde op de cover :lol: