Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Het was weer Vlaamse kermis deze middag aan tafel bij katana
Menu 1 coctail van verse garnalen met wat groene versiering.
2 verse kervelsoep
3 dun spek gebraden in de pan
4 heerlijke patatjes
5 spinazie met witte bonen .
6 chocmoesjes als nagerecht
Simpele kost maar het heeft ' gesmaakt
Menu 1 coctail van verse garnalen met wat groene versiering.
2 verse kervelsoep
3 dun spek gebraden in de pan
4 heerlijke patatjes
5 spinazie met witte bonen .
6 chocmoesjes als nagerecht
Simpele kost maar het heeft ' gesmaakt
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Sorry Katana, maar of die 'verse garnalen" gesmaakt hebben betwijfel ik toch... waar hheb je z'n pels gelaten dan, ook ingeslikt ? 
-
Ach beste Telloorlekker , dat pelsje valt onder 'Fait Divers ' van den intellectueelse burgemeester Freddy Thielemans van Brussel met zijn uitspraken ala Molembeekstelloorlekker schreef:Sorry Katana, maar of die 'verse garnalen" gesmaakt hebben betwijfel ik toch... waar hheb je z'n pels gelaten dan, ook ingeslikt ?
-
Gast
...gepelde garnalen zijn toch ook vers???telloorlekker schreef:Sorry Katana, maar of die 'verse garnalen" gesmaakt hebben betwijfel ik toch... waar hheb je z'n pels gelaten dan, ook ingeslikt ?
-
Awel Katana, ik wil hiermee bepaalde vooroordelen de wereld uithelpen ci... Om in de zon te liggen hoeft men niet persee naar het zuiden -zoals de meesten onder ons het wél begrijpen- Als het om de temperatuur gaat kan men evengoed naar de sneeuw trekken en daar in de zon gaan liggen; meestal hou je dat in anorak niet lang uit en zéker niet op relatieve hoogte boven de wolken. Ben je maar wat blij dat je daar in de sneeuw ligt...

-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Sneeuwverlof is er aan mij niet besteed, hoe aantrekkelijk de après-ski er ook uit mag zien.
Geef mij dan maar een verlof in de zon, met caravan, mobilhome of gewoon een ding huren op een camping zodat de campingsfeer er toch nog ten volle inzit. En dan moet het zeker geen zon-lig vakantie worden, alhoewel dat dit ook heel plezant kan zijn en waar je je dan kan verkneukelen aan de diverse zichten dat je daar krijgt.
Geef mij dan maar een verlof in de zon, met caravan, mobilhome of gewoon een ding huren op een camping zodat de campingsfeer er toch nog ten volle inzit. En dan moet het zeker geen zon-lig vakantie worden, alhoewel dat dit ook heel plezant kan zijn en waar je je dan kan verkneukelen aan de diverse zichten dat je daar krijgt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Mathieu, ik kan je geneugten van 't kamperen enkel bijtreden; maar ik kijk wel met ez. weemoed naar diegenen die met de caravan naar wintersportgebieden trekken. Sinds de geleden trombose is dit wintercamperen enkel nog een utopie voor mij. Ik heb het jaren na mekaar gedaan en moet wel zeggen dat het me nu spijt niet terug te kunnen. Ik zal dit winterkamperen nu dichter bij huis moeten gaan doen eenmaal ik aan de beterhand ben.Mathieu schreef:Sneeuwverlof is er aan mij niet besteed, hoe aantrekkelijk de après-ski er ook uit mag zien.
In de winter naar het zuiden trekken ? Misschien als ik waadpoten en een paar vleugels krijg...
-
Proficiat Wendy van Wanten ( Wendytje) met je 50ste verjaardag vandaag
Heb je al gehoord vandaag toen ze U vandaag uit bed belde door radio 2, uw stemmetje klonk vrolijk zoals altijd, toen je hondje blafte , vroeg de reporter van de radio is dat Franske ?
Trek het je niet aan Wendytje dat Playboy je niet bloot wilde op de cover
Heb je al gehoord vandaag toen ze U vandaag uit bed belde door radio 2, uw stemmetje klonk vrolijk zoals altijd, toen je hondje blafte , vroeg de reporter van de radio is dat Franske ?
Trek het je niet aan Wendytje dat Playboy je niet bloot wilde op de cover