Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Beste Canteclaer ,canteclaer schreef:Dat liedje is een echt gedrocht, en de zangers lispelt erop los en kan geen toon houden... Ze zullen mi zelfs geen punten krijgen van de Belgen...
Dit lied kan een gedrocht zijn en de zangeres, een 17 jarige kapster , haar stem kan bijgeschaafd worden , maar daar zal het niet om draaien..
Dit evenement is toch naar de kloten , het originele is weg , nu komt de maffia aan , stemmen voor elkaar en dan Nederland en den belgike infilreren aan de kassa en misbruiken
Volgens mij hebben Nederland en België de plicht elkaar 12 punten te geven slecht of goed , doet het er niet mee toe
Om de site van hbvl , kun je lied aanschouwen , zeker gunstig het orgeltje achter aan , typisch Hollands
Moet in de toekomst ?zal wel zijn burka danseressen , die de russische cancan danse met billen bloot en al zuipend aan een vodcafles en af en toe eens de vagina tonende
Sorry Canteclaer , voor mijn inbreng , wil daarmee , niemand kwetsen hoor , hoe is het het met de zwangerschap van Hilde ?
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Gast
Ik kijk ook niet meer naar het songfestival..Is inderdaad een politiek spelletje. Maar ik wilde dat Nederlands liedje wel eens horen...v e r s c h r i k k e l: i j kkatana schreef:.../...Sorry Canteclaer , voor mijn inbreng , wil daarmee , niemand kwetsen hoor , hoe is het het met de zwangerschap van Hilde ?
canteclaer schreef:Ik kijk ook niet meer naar het songfestival..Is inderdaad een politiek spelletje. Maar ik wilde dat Nederlands liedje wel eens horen...v e r s c h r i k k e l: i j kkatana schreef:.../...Sorry Canteclaer , voor mijn inbreng , wil daarmee , niemand kwetsen hoor , hoe is het het met de zwangerschap van Hilde ?
Wel even opletten dat orgeltje achter aan , typisch Hollands , en de stem van het 17 jarig kapstertje , van geen belang , dat kan bijgeschaad worden .
Voor de Vlamingen achter aan ' een schilderij van Breugel met de vlaaidragers en dan in kledij, Westvlaams gezongen , moet kunnen
En wat Hilde betreft , een tweeling neemt wel wat meer plaats in , doe ze de groeten van katana
Laatst gewijzigd door katana op 09 feb 2010, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MaLoReg
Ik zag hilde gisteren in een serie over Aspe-normaal kijk ik daar niet naar maar toen ik zag dat Hilde meespeelde . Eigenlijk zag je al een beginnend buike-dacht ik toch.
-
katana schreef:PRO JUSUTITIA is binnen
Datum van de feiten 06/01/2010 10.03 uur.
Resultaat meting
Max toegelaten snelheid 50km/u
Gemeten snelheid 58/km/u
Gekorrigeerde snelheid 52.00 km/u
Voertuig gefotografeerd
Bij onmiddellijke inning 50.00 euro
Oef ; wat verder was het 30km zone.
Merci politie merci juistachter de zone bevond zich de zone 30
Prins Filip 140 km/u bij smogalarm 90 km/u , wat gaat dat kosten
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:katana schreef:PRO JUSUTITIA is binnen
Datum van de feiten 06/01/2010 10.03 uur.
Resultaat meting
Max toegelaten snelheid 50km/u
Gemeten snelheid 58/km/u
Gekorrigeerde snelheid 52.00 km/u
Voertuig gefotografeerd
Bij onmiddellijke inning 50.00 euro
Oef ; wat verder was het 30km zone.
Merci politie merci juistachter de zone bevond zich de zone 30
Prins Filip 140 km/u bij smogalarm 90 km/u , wat gaat dat kosten![]()
Diene dwaze kloot ( in mijn ogen) denkt dat hij alles is en alles kan, maar moet zich ook aan de reglementen houden. Maar dat zal wel weer betaald worden van ons belastingsgeld. Rijbewijs afnemen voor ten minste zes maanden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
En wat dat hollands liedje betreft ; is niets om mee naar een songfestival te gaan. Waar ze toch geen schijn van kans maken want het is gewoon een al geregelde boel tussen de oostblokkkers (durf het woord corrupt niet gebruiken , zie dat de Staty nog opduikt aan mijn deur)
-
katana schreef:Enkele commentaren op internet van de Nederlanders over de inzending van Eurovision.
Outbollige smartlap wordt oranje schaamte.
Je schaamt je om Nederlander te zijn vreselijk .
Zo slecht dat het bijn leuk wordt
In de vuilbak ermee en vergeten.
Nederlanders gebruiken duidelijk te veel drugs.
Zieligheid heeft een nieuw dieptepunt gevonden.
Belgische inzending bekend op 7 maart
Zijn geen wedstrijden voor, ik meen dat er zo een zanger/zangeres wordt aangeduid die dan moet gaan.
-
Doe haar de groeten van ons.canteclaer schreef:Ik kijk ook niet meer naar het songfestival..Is inderdaad een politiek spelletje. Maar ik wilde dat Nederlands liedje wel eens horen...v e r s c h r i k k e l: i j kkatana schreef:.../...Sorry Canteclaer , voor mijn inbreng , wil daarmee , niemand kwetsen hoor , hoe is het het met de zwangerschap van Hilde ?
-
Gast
In de Story van deze week kan je haar buikje bewonderen....Mathieu schreef:Doe haar de groeten van ons.canteclaer schreef:[quote="katana]
Met Hilde en haar buikje is alles ok... Ze heeft het moeilijk zich te verplaatsen, ze is héél zwaar.
En mogen wij senioren van dit net al iets meer weten , als primeur ?
De tweeling zijn het twee meisjes, zijn het twee jongens , of is het een jongen en een meisje
Als 't kan ook de namen

De tweeling zijn het twee meisjes, zijn het twee jongens , of is het een jongen en een meisje
Als 't kan ook de namen
-
Gast
...je bent een curieuzeneuze...
Ik weet het, maar ik denk niet dat Hilde het al aan de grote klok wil hangen. Namen hebben ze nog niet. Wel zijn de meters en peters bekend...
Ik weet het, maar ik denk niet dat Hilde het al aan de grote klok wil hangen. Namen hebben ze nog niet. Wel zijn de meters en peters bekend...
-
Choerrel schreef:Volgende maand word ik ook voor de derde keer bompa bij mijn dochter.
Hopelijk zal de bevalling vlot verlopen en het kind gezegend worden met het gezond verstand van den bompa
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Katana
Hij moest op tijd thuis zijn van Matilleke.Zijn broer Laurent werd verschillende keren gepakt met de Porsche van papa aan meer dan 200 kmh.Die wilde gave hebben ze geërfd van de Wittelsbacher.Aan Albert I kostte deze temeriteit het leven.Traag rijden is bovendien gevaarlijk.Die twee zwaantjes per BMW aan 140 kmh is ook geen lachertje.Prins Filip 140 km/u bij smogalarm 90 km/u,wat gaat dat kosten
Wie bewaakt de bewakers.