eigen website, gastenboek toevoegen-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

meine

09 feb 2010, 22:30

Hoe voeg ik een gastenboek toe in mijn website?

coderunner

10 feb 2010, 14:26

Beste meine,

Er zijn 3 mogelijkheden:
1- Als je PHP scripting en MySQL kent en je webhostserver ondersteunt beide, dan kan je deze zelf maken of een voorgemaakt gastenboek PHP script downloaden.

2- Als je Internet provider Telenet is, kan je op de website van Telenet de code vinden, hoe je een gastenboek op je website plaats. Je website moet dan wel op de servers van Telenet staan.
>> Een gastenboek plaatsen op je homepage bij Telenet

3- Op het internet zoeken naar een gratis/betalend gastenboekhost, daar intekenen en de code die je vervolgens krijgt op je website plaatsen.
>> Gratis gastenboek

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

meine

10 feb 2010, 16:22

Haretelijk dank,
Maar ik maakte gebruik van een gratis gstenboek, die geplaatst in mijn website, bij de optie "terug naar de website" ging je naar een reclame site en dus niet naar de mijne..?
Wat doe ik verkeerd?
met vr. gr. meine

coderunner

10 feb 2010, 16:48

meine schreef:Haretelijk dank,
Maar ik maakte gebruik van een gratis gstenboek, die geplaatst in mijn website, bij de optie "terug naar de website" ging je naar een reclame site en dus niet naar de mijne..?
Wat doe ik verkeerd?
met vr. gr. meine
Beste meine,

Ik ken natuurlijk niet hoe je settings staan in het gratis gastenboek en welke settings je gratis gastenboek aanbiedt. Deze zijn verschillend voor elke gastenboekserver. Moet je nergens je website adres invullen ?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

meine

10 feb 2010, 18:49

Ik gebruik het gastenboek uit; gratiz webtools. lijkt allemaal heel gemakkelijk maar ik kan niet veranderen naar welke site je gaat als je drukt op terug naar website.
Ook niet als ik bij de broncodes kijk

bvd met vr. groet, Meine

coderunner

10 feb 2010, 19:21

meine schreef:Ik gebruik het gastenboek uit; gratiz webtools.
Beste meine,

Ik ben gaan kijken naar de demo en ik zie nergens in het gastenboek van "Gratiz webtools" een link terug naar je eigen website. Kan je mij misschien de link naar jouw website geven waar je gastenboek staat. (ofwel hier of indien je liever hebt dat je link niet op het forum staat, via een privé-bericht).

mvg,
Coderunner