Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

telloorlekker

10 feb 2010, 18:44

Wegens "te traag rijden" kan men ook beboet worden... men belemmert daardoor het achterop komend verkeer...

Mathieu

10 feb 2010, 23:44

canteclaer schreef:...je bent een curieuzeneuze... :roll:

Ik weet het, maar ik denk niet dat Hilde het al aan de grote klok wil hangen. Namen hebben ze nog niet. Wel zijn de meters en peters bekend...

En ik kan hen geen ongelijk geven, dat is iets dat in familieverband moet blijven. Later hebben ze nogb tijd genoeg om het mee te delen aan het grote publiek.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

10 feb 2010, 23:45

Katana, ik dacht alleen dat vrouwen zo een curieusneuzen konden zijn, blijkbaar heb ik me vergsit. En zijn er ook van die mannen die graag alles weten.

Mathieu

10 feb 2010, 23:48

katana schreef:
katana schreef:PRO JUSUTITIA is binnen
Datum van de feiten 06/01/2010 10.03 uur.

Resultaat meting

Max toegelaten snelheid 50km/u
Gemeten snelheid 58/km/u
Gekorrigeerde snelheid 52.00 km/u
Voertuig gefotografeerd

Bij onmiddellijke inning 50.00 euro

Oef ; wat verder was het 30km zone.

Merci politie merci juistachter de zone bevond zich de zone 30

Prins Filip 140 km/u bij smogalarm 90 km/u , wat gaat dat kosten :?: 8)

Vandaag op tv wisten ze te vertellen dat dat niets gaat kosten en dat dat kieken altijd met een prioritair voertuig rijdt en zich derhalve niet aan de snelheid moet houden. Voor zover ze mij destijds wijs gemaakt hebben zijn prioritaire voertuigen voorzien van speciaal geluidsignaal ( sirene) en een blauw flikkerlicht. En moeten die zich niet houden aan de snelheid als hun opdracht zulks rechtvaardigt. Is het misschien een bijzondere opdracht als hij verneemt dat zijn Mathile in lingerie op hem zit te wachten. Maar als je dan weer Vaessen mag geloven maakt hij daar geen gebruik van.

Mathieu

10 feb 2010, 23:49

Choerrel schreef:Volgende maand word ik ook voor de derde keer bompa bij mijn dochter.

Dan wil ik jullie allen nu al proficiat wensen en de hoop uiten dat alles naar wens gaat verlopen voor alle betrokkenen.

katana

11 feb 2010, 15:15

De VLIEG.

Lady is regelmatig klant bij O'Cool en diende enige tijd teruç een klacht in ' er zat een vlieg in de verpakking van de pladys verpakking .
OK de klacht werd ingediend bij O'Cool en schriftelijk aanvaard .
Om kort te zijn vandaag een brief ontvangen van O' Cool dat de vis onderzocht werd en goed werd bevonden.
E rzat een bon bij van 5 euro af te trekken bij de volgende bestelling
Lady heeft seffens niets nodig , wij terug naar O'Coole met de boodschap dat pikken wij niet.
Dan maar gebeld (er was daar geen bureau) in de zaak , kregen geen afschrift van de schriftelijk klacht , ze zullen ons bellen 8)
Pik dat niet wil minstens een pak pladys (12.50) gratis met excuses van de verpakte vlieg .
Katana lust al zo geen vis , en lady wel , is nu een breekpunt in ons huishouden 8)
Als ze ons terug bellen vraag ik een schriftelijk antwoord van hun, niet mondelings.
Volgens mij is het wettelijk een afschrif terug te bezorgen van de schriftelijke indiening ' Daar staat de VLIEG uitdrukkelijk vermeld ..
Misschien weten jullie meer daarover , bij voorbaat dank

Katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

11 feb 2010, 16:54

Wat is er fout aan vliegen ? Het feit dat er vliegen op vis zitten blijkt de eetbaarheid ervan. Ik zou me eerder zorgen maken als er geen op zaten;
ten andere... vliegen zijn ook prote-inen... :lol:

Mathieu

12 feb 2010, 12:12

Clausewitz schreef:Katana
Prins Filip 140 km/u bij smogalarm 90 km/u,wat gaat dat kosten
Hij moest op tijd thuis zijn van Matilleke.Zijn broer Laurent werd verschillende keren gepakt met de Porsche van papa aan meer dan 200 kmh.Die wilde gave hebben ze geërfd van de Wittelsbacher.Aan Albert I kostte deze temeriteit het leven.Traag rijden is bovendien gevaarlijk.Die twee zwaantjes per BMW aan 140 kmh is ook geen lachertje.

Als je dag dagdagelijks doet wordt dat gewoon een deel van je leven en beschouw je dat als dusdanig.

Mathieu

12 feb 2010, 12:37

Katana, de vlieg zat die bij de vis verpakt of zat die tussen de verpakking en de afgeschermde vis? Wat ik bedoel is : was de vlieg in contact met de vis of niet. Indien niet, zal er inderdaad aan de vis niets aan geweest zijn en is ze juist tussen de verpakking terecht gekomen.

Mathieu

12 feb 2010, 12:37

Je kan eventueel een mail sturen naar de dienst Volksgezondheid in Bxl maar of dat veel resultaat gaat opleveren is een andere vraag. Dat adres kan ik je wel bezorgen.

katana

13 feb 2010, 10:42

Mathieu schreef:Je kan eventueel een mail sturen naar de dienst Volksgezondheid in Bxl maar of dat veel resultaat gaat opleveren is een andere vraag. Dat adres kan ik je wel bezorgen.
Beste Mathieu ,

Er is nog steeds geen antwoord terug , wacht dus af.
Voor mij is het een spielerei :D
Als je meespeelt , graag een teken :lol:

PS DE vlieg was verpakt met de vis , dat is zeker

Het antwoord van 0'COOL , is er beste Mathieu , wij denken dit bod te aanvaarden , wat is uw mening ?

Ziehier de tweede reactie .

O'COOL ; Wij wensen nogmaals terug te komen op de afhendeling van de klacht die u uitte over de pladijsfilet.
U meldde dat u een vlieg terugvond in de verpakking van de plaijsfilet die u kocht in de O'Cool-vestiging van Leopoldsburg.

Wij stuurden u een waardebon van 5 euro.

Deze waardebon stond echter niet in verhouding met de waarde van het artikel.
Wij willen hiervoor onze verontschuldigen aanbieden.

Graag willen wij u als tegoetkoming en als blijk van onze goede bedoelingen bijgevoegde waardebonnen aanbieden .Deze waardebonnen zijn geldig in elke vestiging.

Wij danken u nogmaals ten zeerste voor het meden van deze onregematigheid enzv ..

Ps De bijgevoede waardebonnen zijn 2 tweemaal 2.50 euro en 3 driemaal 5 euro 8)
Laatst gewijzigd door katana op 16 feb 2010, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

13 feb 2010, 10:59

De winkel kan er niks aan doen. Die vlieg is er zo ingekomen:
Afbeelding

katana

14 feb 2010, 09:11

canteclaer schreef:De winkel kan er niks aan doen. Die vlieg is er zo ingekomen:
Afbeelding

Hopelijk is het geen tsésté vlieg :)

katana

14 feb 2010, 09:55

In Antwerpen is donderdagnacht René Van Laere overleden.Met zijn groep The PickNick's sccoorde hij in de jaren zestig een monsterhit met 'I'm alone' , een nummer dat ook in de VS een enorm succes kende.

Afgekeurd door de BRT, monsterhit in Amerika 8)

telloorlekker

14 feb 2010, 16:22

katana schreef:Afbeelding

Hopelijk is het geen tsésté vlieg :)[/quote]

Zo te zien ook geen HST-vlieg... :lol: