Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Katana, mag ik je nog een gelukkige verjaardag toewensen. had dat helemaal over het hoofd gezien. En zeker niet denken dat het mogelijks je laatste kan zijn, jij wordt ten minste 100
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:katana schreef:Beste Mathieu ,Mathieu schreef:Je kan eventueel een mail sturen naar de dienst Volksgezondheid in Bxl maar of dat veel resultaat gaat opleveren is een andere vraag. Dat adres kan ik je wel bezorgen.
Er is nog steeds geen antwoord terug , wacht dus af.
Voor mij is het een spielerei![]()
Als je meespeelt , graag een teken![]()
PS DE vlieg was verpakt met de vis , dat is zeker
Het antwoord van 0'COOL , is er beste Mathieu , wij denken dit bod te aanvaarden , wat is uw mening ?
Ziehier de tweede reactie .
O'COOL ; Wij wensen nogmaals terug te komen op de afhendeling van de klacht die u uitte over de pladijsfilet.
U meldde dat u een vlieg terugvond in de verpakking van de plaijsfilet die u kocht in de O'Cool-vestiging van Leopoldsburg.
Wij stuurden u een waardebon van 5 euro.
Deze waardebon stond echter niet in verhouding met de waarde van het artikel.
Wij willen hiervoor onze verontschuldigen aanbieden.
Graag willen wij u als tegoetkoming en als blijk van onze goede bedoelingen bijgevoegde waardebonnen aanbieden .Deze waardebonnen zijn geldig in elke vestiging.
Wij danken u nogmaals ten zeerste voor het meden van deze onregematigheid enzv ..
Ps De bijgevoede waardebonnen zijn 2 tweemaal 2.50 euro en 3 driemaal 5 euro
Ik zou met dit laatste ook tevreden zijn. Maar eenieder zijn gedacht natuurlijk.
-
katana schreef:Bedankt allemaal voor je mooie wensen![]()
Gisteravond toch nog een verjaarsdag kaart in mijn brievenbus , met prettige verjaardagswensen van dochter, schoonzoon en kleindochters , dus toch nog geen total war
Geen war : ............... dat moet ze als ouder gewoon met een korrel of een hele zak zout nemen. Wij hebbenn hier het punt bereikt dat als we niks horen alles wel oke zal zijn en dan laten wij de boel maar draaien. Indien er iets is met één van de twee dan staan ze toch aan de duer. Soms alle dagen en dan plots enkele weken weer niets, ze zullen dan meer dan waarschijnlijk andere prioriteiten hebben
-
Pure maffia is die kerel, niet meer en niet minder.canteclaer schreef:..;inderdaad, een smeerlapke.. Daartegen zijn onze politici brave kindjes...Choerrel schreef:Il Duce, tenminste dat denkt hij toch van zichzelf.
Vertaald: windbuil zonder inhoud.
-
Dioordoen Katana, geven als je kan en er wel voor zorgen dat het geen moet wordt van de kleinkinderen. Dat ze dat kunnen gebruiken is heel normaal, maar ook niet overdrijven.katana schreef:telloorlekker schreef:tja, geef ze "werkmateriaal" i.p.v. poen... weten ze ineens wat ze ervoor moeten doen...
Is een strijkijzer en een strijkplankje geen werkmateriaal misschien![]()
De twee hun kot zijn betaald door de ouders en 50 euro pe rmaand , daar moeten zij hun eten en al de rest mee doen , dus wat bijsteken van ons is geen overbodige luxe![]()
Katana geeft nu liever af en toe wat , en als dat niet kan of mag , zal hij zich voelen als een onwaardige hond , die maar liever den oven inkruipt en verdwijnt
-
katana schreef:Op het carnavalbal dat zaterdag plaats vond in Leopoldsburg waren zes personen slachtoffer van een diefstal van hun jas.
Waar gaat dat toch naartoe![]()
Op iedere bijeenkomst, welke ze ook is en hoe ze ook heet, lopen van die onverlaten rond die liever de zaken van anderen pikken dan er voor gaan te werken.
-
katana schreef:spiksin schreef:![]()
Ne gelukkige , ge komt dicht in mijn buurt
Merci Spiksin , dan verstaan we elkaar
Dicht in de buurt wel misschien Katana, maar niet forceren en proberen hem in te halen, want dat gaat niet gaan.
-
Helaba gij positief blijven hoor. Niet daar aan denken wat jij daar zegt, het kan altijd en overal al eens wat kalmer zijn. We zullen de schade wel inhalen.katana schreef:Katana heeft zich mispakt ; zag een reklame box staan in een drankenhandel van GRIMBERGEN , nieuw bier Goud+Dorée 8°.
Heb de twee laatste nu achterovergekapt , wat een rot verraderlijk bier .
Trekt er toch niet meer op ' Paters' die met sterk bier een mens op hol laten slaan![]()
Daarom hopelijk wat meer supporters hier in de poll , of katana sluit den boel , geen belangstelling meer![]()
Moet het dan allemaal politiek of andere ernstige zaken zijn , of matligging misschien![]()
Trek het je niet aan ' boven mijn bed hangt een bordje ....'
Miljaarde ; het leven kan ingewikkeld zijn voor een senioàr(78) op leeftijd
-
katana schreef:Wie heeft het ook gezien , inlading van bakken trappist in Westmalle , door de kloosterzusterChoerrel schreef:Hunne kraag is groot genoeg om er een stuk in te drinken hé.![]()
Kijk kijk dat zie je wel gebeuren Katana, maar je ziet niet dat die nonnekens ook dorst kunnen hebben. Of zou er iets anders op til geweest zijn en zou mijnheer pastoor op visite komen misschien.
-
tegendraads schreef:foei katana,wij bespionneren toch geen kloosterzusters nietwaar,hebben reeds genoeg met onze eigen vrouwen,allez van een zekere leeftijd dan zou het nog gaan, maar met 79 blijft er dat misschien alleen nog over,allez
dat spionneren dan.
tegendraads.
oei oei wat lees ik hier, hoe kan je spreken van een goede verstandhouding als je al je eigen vrouw moet bespioneren. Ik was elke dag minstens 13 uur van huis, heb daar nooit bij stil gestaan en heb dat nooit in mijn gedachten gekregen om mijn eega te gaan in het oog houden. En wat daar van is : als een vrouw dat wil doen, met een werkend persoon buitenhyis, dan heeft ze er ook alle gelegenheid toe.
-
katana schreef:telloorlekker schreef:Is dit soms ooit anders geweest ?katana schreef:
Dus Belgica vloert Flanders![]()
Afwachten beste Telloorlekker![]()
Vandaag goed nieuws van Belgacom . Belgacom lanceert op 1 maart een vernieuwd internetaanbod .Toekomstbestendig dankzij méér volume.
Wat er voor mij verandert .
.Vanaf 1 maart verdubbelt mijn volume van 4GB naar 8 GB.
Bedankt Belgacom , merci
Katana, ik heb het dubbele van jou, tegen een snelheid van 6.1Mbps, geldig 24 op 24 uur het hele jaar door, tegen de som van 19.99 €
-
katana schreef:Nu Carrefour dicht gaat in Maaseik , zeker grote tegenslag voor Mathieu , al hoewel![]()
Als ik, eerlijk moet zijn gebruikte wij enkel die winkel indien er iets moest gehaald worden na 19.00 uur. Hier hebben wij ook nog Lidl, Volruyt, Delheize en Aldi. Dus nog plaatsen genoeg om te winkelen.
-
tegendraads schreef:hey Katana het is niet Merci,maar wel Thank You.
tegendraads.
In Vlaanderen is het nog steeds Vlaams en op St Anneke mosselen.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:katana schreef:katana schreef:Beste Mathieu ,Mathieu schreef:Je kan eventueel een mail sturen naar de dienst Volksgezondheid in Bxl maar of dat veel resultaat gaat opleveren is een andere vraag. Dat adres kan ik je wel bezorgen.
Er is nog steeds geen antwoord terug , wacht dus af.
Voor mij is het een spielerei![]()
Als je meespeelt , graag een teken![]()
PS DE vlieg was verpakt met de vis , dat is zeker
Het antwoord van 0'COOL , is er beste Mathieu , wij denken dit bod te aanvaarden , wat is uw mening ?
Ziehier de tweede reactie .
O'COOL ; Wij wensen nogmaals terug te komen op de afhendeling van de klacht die u uitte over de pladijsfilet.
U meldde dat u een vlieg terugvond in de verpakking van de plaijsfilet die u kocht in de O'Cool-vestiging van Leopoldsburg.
Wij stuurden u een waardebon van 5 euro.
Deze waardebon stond echter niet in verhouding met de waarde van het artikel.
Wij willen hiervoor onze verontschuldigen aanbieden.
Graag willen wij u als tegoetkoming en als blijk van onze goede bedoelingen bijgevoegde waardebonnen aanbieden .Deze waardebonnen zijn geldig in elke vestiging.
Wij danken u nogmaals ten zeerste voor het meden van deze onregematigheid enzv ..
Ps De bijgevoede waardebonnen zijn 2 tweemaal 2.50 euro en 3 driemaal 5 euro
Ik zou met dit laatste ook tevreden zijn. Maar eenieder zijn gedacht natuurlijk.
Wij zijn er ook mee tevreden beste Mathieu
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Hoe zit het met de wind in Kuurne-Brussel-Kuurne deze namiddag ?
De organisatoren daar , voorspellen tussen vier en vijf een windsnelheid van 58/u , terwijl de weervoorspellers al 100/u in petto hebben
De organisatoren daar , voorspellen tussen vier en vijf een windsnelheid van 58/u , terwijl de weervoorspellers al 100/u in petto hebben
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad