De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Desperado

27 feb 2010, 10:07

Jaja... da zijn wij, met die nieuwe Rocket 3 Touring.
Voordien met Kawa GTR 1400, ook een zalig machien... maar ik zit liever meer relax, vandaar de keuze voor ne powercruiser. :D
De week van de 15e maart mogen we hem gaan halen, eerst nog een weekske op vakantie.
En we kijken er naar uit om hem in jullie gezelschap in te rijden...
Just nog wa beter weer he... want t' is maar triestig.
Groetjes,
R3T :lol:

den buldog

27 feb 2010, 12:01

HEY PHILIPPE & ASTRID
Proficiat met de nieuwe bike, veel geluk ermee en heel veel veilige kilometers , ik hoop hem vlug te zien want dan weet ik dat het beter weer is want dit weer is serieus op mij systeem aant werken
groetjes de buldog :twisted:
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

PPG

27 feb 2010, 12:23

RONK .....RONK....RONK... :( :( :(

Fadre

27 feb 2010, 16:45

Hey proficiatPhilip en Astrid met uw nieuw machien.PPG als gij zoveel natte dromen krijgt moet ge achtereen nog ander mottokleren kopen want dat gaat niet meer passen.
Ik zal van hieruit wat zon naar Belgie sturen want ik vind dat het hoog tijd is dat de bikers nog eens kunnen gaan brommen.
Toch voorzichtig zijn den eerste keer .Nog 20 dagen en ik ben terug en dan begin de bikersseizoen terug en het zo wel tof zijn als alle onlinebikers te samen nog eens een serieuse trip zouden maken,kwestie van de nieuwelingen te leren kennen en hun machienen te bewonderen. :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

27 feb 2010, 17:46

Ja bikers en bikerinnen nog even geduld en we kunnen met onze tweewielers weer samen op stap.

Vandaag was het wel wat droger en minder koud om eens een toerke te doen maar nog ni van die rotvalling af . Dus nog even wachten voor den brommer buiten komt. Denkelijk iets voor in de loop van volgende week want dan verwachten ze toch iets beter weer.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Softail

27 feb 2010, 20:39

Fadre schreef:als alle onlinebikers te samen nog eens een serieuse trip zouden maken,kwestie van de nieuwelingen te leren kennen en hun machienen te bewonderen. :wink:
Tis nie waar he? Dan moete kik mijnen bike weeral kuisen,
Afbeelding
da hebbe kik pas zestien jaar geleden ook al gedaan.
8O :oops: :cry:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Benson

27 feb 2010, 20:51

Amaai Softail da word hoog tijd zene , bij mij is het nog maar geleden van vorig jaar .
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Softail

27 feb 2010, 21:31

'T was vandaag prachtig weer hier in Limburg, stralend zonneke en 13graden.
Heb genoten van 'n klein toerke........ mee m'n scooterke. :oops:
Mijn Harley staat nog altijd elders, met alle vuil van vorig jaar d'r nog op.
Wou hem eigenlijk vandaag gaan halen, maar had het te druk.
Het begint steeds meer te kriebelen, en ik mis hem. :cry: :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Kalieber

28 feb 2010, 10:58

Gisteren was het hier goed weer en toch een toerke kunnen doen van ongeveer 300 km . Wel schandalig hoe de wegen erbij liggen . Levensgevaarlijk !!

rolija

28 feb 2010, 11:10

Inderdaad levens gevaarlijk, gisteren ook eens gereden tot aan de kust.

Opgelet op de E 40 tussen Beernem en Aalter richting Gent, levens gevaarlijk, de samenvloeiing tussen het tweede en het derde rijvak is de top laag asfalt gewoon weg en dat over een afstand van +/- 100 meter zeker putten van +/- 5 a 7 cm diep...

Mvg,

Rolija
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

jas

28 feb 2010, 11:12

ja kaliber nergers liggen de wegen er zo slecht bij of hier en kan er van mee spreken

groetjes jas :? :? :? :?

den buldog

01 mar 2010, 16:57

hey motards
als het volgend weekend redelijk weer is zou ik eens een tourke willen gaan doen . heeft er iemand een voorstel? als er geen reactie volgt zal het voor mij een toerke zeeland worden op welke dag maakt niks uit als het weer maar wa mee zit .
groetjes den buldog :twisted:

redtail

01 mar 2010, 18:07

ik heb hier nog wel wa liggen,maar het zijn allemaal ritjes ardennen en dus gemiddeld 400km's ( is er mss nog wa vroeg voor!).
Anders routeke Zeeland voor mij ok!
RT
Zaterdag is al wel bezet,,,,,,, :idea:

Benson

02 mar 2010, 10:39

Voor mij is zeeland goed Buldog en ik kan alle dagen .

Desperado

02 mar 2010, 11:20

Damn.... we hadden graag meegereden, maar ja...
Laatste dagen in de zaak bezig, dan 10 daagjes in verlof.
Dan pas ons nief machien gaan afhalen, dus voor ons is't pas binnen enkele weken.
En het extra goeie nieuws is, dat nu we van de zaak vanaf zijn, we meer tijd hebben om mee te toeren, da's ook extra...

Grtz,
RT3 :lol: