Het foto hoekje.
-
hild - Lid geworden op: 23 aug 2005, 16:05
mooi die foto's van zee met sneeuw ;de duinen onder de sneeuw!echt prachtige foto's!!
laat jullie nog wat fotokes zien van de overwintering in Turkije ; Beldibi ,niet zo ver van Kemer !

De haven in Kemer ! een haven vind ik altijd zo prachtig ! en daar kan je maar een stukje van op foto zetten
laat jullie nog wat fotokes zien van de overwintering in Turkije ; Beldibi ,niet zo ver van Kemer !
De haven in Kemer ! een haven vind ik altijd zo prachtig ! en daar kan je maar een stukje van op foto zetten
De groetjes aan iedereen ook aan hen die ik vergeten ben
-
deze extra hoge palmboom leek geen palmtakken te hebben en leek wel ingepakt te zijn ? waarom?'k zou het ook niet weten ,maar hij viel zodanig op dat je er wel een foto van moest maken !
heel het jaar door wel bloemetjes in bloei !
ook weer van die mooie,knalrode flessenborstels gezien ! verleden jaar hebben we hier zaad van mee naar huis genomen ,en ja ze zijn uitgekomen ,en ik hoop er deze zomer bloem aan te hebben ?afwachten maar
-
zoals ge ziet hebben we hier ook donkere wolken gehad ,maar de temperatuur was goed ,en regenen deed het daar ook ,maar meestal 's nachts !
dit is de Queen elisabeth ,neen geen echte boot ,maar een enorm groot en wondermooi hotel in de vorm van een boot !die over de baan uitkwam !ge ziet misschien wel dat er op da zwart gedeelte enkele raamkes open staan !
-
[[/img]
Samen met schoonzus hebben we wel iedere dag gewandeld en soms heel ver en heel mooie natuur gezien ! sranden met rotsen ,we hadden er alles ,de zee en de berger ,het saurus gebergte tegenover het hotel en vanop dat gebergte kwamen er soms donkere wolken af ! toch zijn we geen enkele keer nat geworden !dat is toch maar geluk hebben !want we waren dikwijls heel ver gewandelt !
een maand voordat we er waren was er een hevige storm geweest en die had voor een groot gedeelte het strand verwoest en enorme rotsblokken aangespoeld ,zo zie je maar wat een kracht de natuur kan hebben !
Samen met schoonzus hebben we wel iedere dag gewandeld en soms heel ver en heel mooie natuur gezien ! sranden met rotsen ,we hadden er alles ,de zee en de berger ,het saurus gebergte tegenover het hotel en vanop dat gebergte kwamen er soms donkere wolken af ! toch zijn we geen enkele keer nat geworden !dat is toch maar geluk hebben !want we waren dikwijls heel ver gewandelt !
een maand voordat we er waren was er een hevige storm geweest en die had voor een groot gedeelte het strand verwoest en enorme rotsblokken aangespoeld ,zo zie je maar wat een kracht de natuur kan hebben !
Laatst gewijzigd door hild op 12 mar 2010, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mooie bananenbomen met vele vruchten ,en hun donkerpaarse vrucht ! De ladder tegen de boom !
de schapenboerin pakte fier een schaap op om op de foto te staan ,heel vriendelijk was ze !
We hadden een enorme grote tuin achter het mooie hotel ! hier een foto van de achterkant van het hotel ,genomen vanaf één van de zwembaden !Het grote rode gebouw is de achterkant van het hotel !
Ook deze foto ,genomen in de tuin ,het lijkt wel of het gebergte op het hotel afkomt !
-
In de tuin en aan het strand van het hotel was alles in tippi's gemaakt ! in stevig groen hout en heel mooi zelf de kleedhokjes ,en ja,ook de toiletten !
iets appart ,maar héél mooi !
dit is de buitenkant van de toileten :
En dit is de binnenkant :mooi toch !
een beetje ochtendgym op de weide
nog een mooie foto van het hotel ,vanuit een andere hoek van de tuin genomen ,en dat reusachtige gebergte !