Katana's hoekje nr 2
-
Gast
telloorlekker schreef:Canteclaer... jij weert je ook als een duivel in een wijwatervat...
quote]
Omdat ik gelijk heb... Ook al is de lens een analoog instrument.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Wie gelijk heeft zal de toekomst uitwijzen... Jij hebt -voorlopig- het voordeel van de twijfel Canteclaer... 
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Interludium
Vandaag 14 MAART ; H.MATHILDIS .
PRETTIGE FEESTDAG GEWENST aan prinses Mathilde hertogin van Brabant, prinses van België, gravin d'Udekem d'Acoz , toekomstige Koningin van België
PRETTIGE FEESTDAG GEWENST aan prinses Mathilde hertogin van Brabant, prinses van België, gravin d'Udekem d'Acoz , toekomstige Koningin van België
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Ik vermoed dat Katana de "philipinus" heeft; (een besmettelijke monarchisch virus) 
-
Lijkt me de weerga van de H. Clotildus (genoemd naar z'n edele delen)katana schreef: Interludium
-
Morgen zal Belgacom iemand sturen die mijn klachten kan aanhoren en verhelpen , nadien hopelijk het aardspardijs voor katana 
Vandaag ook een brief van Belgacom gekregen
En er is goed nieuws; als nieuwe klant krijgt u gedurende één maand gratis toegang tot alle zenders van de themaboeketten .
Weet er iemand meer van die themaboeketten ?
Boeket X Adult ( 14.95/maand: erotische zenders,, alle genres XXiI, dorcel tv$, Man-X*.
Als het toch voor niets is , kan dat kwaad voor Katana en Lady

Vandaag ook een brief van Belgacom gekregen
En er is goed nieuws; als nieuwe klant krijgt u gedurende één maand gratis toegang tot alle zenders van de themaboeketten .
Weet er iemand meer van die themaboeketten ?
Boeket X Adult ( 14.95/maand: erotische zenders,, alle genres XXiI, dorcel tv$, Man-X*.
Als het toch voor niets is , kan dat kwaad voor Katana en Lady
-
"Het" ?Choerrel schreef:Het heeft niks om 't lijf.bobby1940 schreef:katana oppassen met die erotiek zenders, op jou leeftijd heel gevaarlijk
zeg tegen jou lady dat ze u vastbind als je kijkt
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Vandaag een akkoord bereikt met Belgacom , er zal een nieuwe technicus
gestuurd worden dinsdag , hopelijk zal den deze wel tijd genoeg hebben , om den uitleg te verstrekken , wat een lompe senior (78) met de afstandsbediening als katana nog niet heeft .
Katana denkt nu dat hij een misbaksel is , vraag mij wel af wat vele oudere senioren meer hebben ( verstandiger) die dat ding digitaal in huis willen![]()
![]()
Het gaat veel verder dan jullie jongere senioren denken , dit is voor een oudere senior veel meer dan zuinig leven , een kip slachten , wat naaiwerk verrichten voor de jongere die geen knoop kunnen aannaaien en den techniek met één knop afsluiten .
)
Katana, niet zo zwartgallig. Ik ben er vast van overtuigd dat er een heel pak mensen die jaren jonger zijn dan jiou en ik, die er geen letter van gegeten hebben. En daar zijn inderdaad den techniekers voor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Niet opjagen, rustig blijven en luisteren en tegelijkertijd laten zien waar je dat allemaal kan terug vinden. Als de mekanieker weg is, nog eens even doornemen en dan zal alles wel loslopen hoor. Hou het boekje met de uitleg wel nog even bij de hand.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Mathieu schreef:Niet opjagen, rustig blijven en luisteren en tegelijkertijd laten zien waar je dat allemaal kan terug vinden. Als de mekanieker weg is, nog eens even doornemen en dan zal alles wel loslopen hoor. Hou het boekje met de uitleg wel nog even bij de hand.
De Belgacom technieker zal komen tuusn 8.00 uur en 14.30 uur
Mijn plan ligt al klaar in stappen , zal hem er ook opwijzen dat het relaas van beoordeling zal te lezen zijn daarna in SeniorenNet het grootste senNet ter wereld