Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Lady is vandaag met de jaarlijkse busreis naar Aken , met de vriendinnen , shoppen ( kijken) en iets kopen , dames zijn zuinig en gooien niet met de centen )
Is ook voor katana een feesdag ' alleenheerser thuis
Vrede en rust aan iedereen "Omne supervacuum pleno de pectore manat Als de geest iets ten volle heeft opgenomen , stroomt al het overtolige weg Horat.
Miljaarde , voor meer uitleg over deze uitlating , misschien even het relaas van Choerrel
Is ook voor katana een feesdag ' alleenheerser thuis
Vrede en rust aan iedereen "Omne supervacuum pleno de pectore manat Als de geest iets ten volle heeft opgenomen , stroomt al het overtolige weg Horat.
Miljaarde , voor meer uitleg over deze uitlating , misschien even het relaas van Choerrel
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Profiter er maar eens goed van Katana, niemand die je op de vingers tikt vandaag gelijk wat je doet. Niemand die zegt wat je moet doen, niemand die zegt wat je mag of moet drinken, enz........ Moet een heerlijke gedachte zijn. Maar wel er voor zorgen dat wanneer de grote bazin thuis komt alles weer volkomen normaal is.

Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Mathieu schreef:Niet opjagen, rustig blijven en luisteren en tegelijkertijd laten zien waar je dat allemaal kan terug vinden. Als de mekanieker weg is, nog eens even doornemen en dan zal alles wel loslopen hoor. Hou het boekje met de uitleg wel nog even bij de hand.
De Belgacom technieker zal komen tuusn 8.00 uur en 14.30 uur![]()
Mijn plan ligt al klaar in stappen , zal hem er ook opwijzen dat het relaas van beoordeling zal te lezen zijn daarna in SeniorenNet het grootste senNet ter wereld
jaja,nu de bazin weg is, en straks de mekanieker na de nodige uitleg ook, kan je in alle rust alles nog eens doornemen. Of je kan misschien, na het gebed, wat uitleg gaan vragen aan je buur. Die hebben meestal ook van die laatste modellen tv, en al de rest in huis, met steun van de overheid natuurlijk.
-
Het is nu 14.00 uur , niemand van Belgacom gezeien , daarom terug gebeld naar de technische , dienst , sta voor piet snot , weeral een medewerker , zal nu iemand sturen morgen tussen 10.00 uur en 12.00 uur
Belgacom , heb U gewaarschuwd , als je niet komt morgen , zal katana woest worden en jullie medogeloos opeen plank nagelen , als verdomde rotzakken
En dat als een fan van het begin van Bzelgacom ...
Geef het niet op , zal doorgaan als 78 jarige senior ( blanco strafregister , en burger van dit land , waar men eerbied voor mag hebben
Belgacom , heb U gewaarschuwd , als je niet komt morgen , zal katana woest worden en jullie medogeloos opeen plank nagelen , als verdomde rotzakken
Geef het niet op , zal doorgaan als 78 jarige senior ( blanco strafregister , en burger van dit land , waar men eerbied voor mag hebben
-
pitteke - Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
beste katana, om je te kalmeren ga eens kijken in de rubriek 'muziek' en ga dan naar 'ongelooflijk mooie muziek site pagina 3',daar vind je alle muziek uit onzen tijd de jaren 1930 tot 1960.
met een klein beetje zoeken kan je daar ook limburgse muziek horen.
pitteke.
met een klein beetje zoeken kan je daar ook limburgse muziek horen.
pitteke.
is en blijft een vlaming.
-
Fazal
Het is niet de eerste klacht dat over Belgacom lees.katana schreef:Het is nu 14.00 uur , niemand van Belgacom gezeien , daarom terug gebeld naar de technische , dienst , sta voor piet snot , weeral een medewerker , zal nu iemand sturen morgen tussen 10.00 uur en 12.00 uur![]()
Belgacom , heb U gewaarschuwd , als je niet komt morgen , zal katana woest worden en jullie medogeloos opeen plank nagelen , als verdomde rotzakken![]()
Kabeltjes verkeerd aangesloten, telefoon buiten gebruik, Internet, vooral het mail-programma dat niet werkt naar behoren enz. enz..
Laat hen het boeltje weer komen opladen katana en probeer eens Telenet!
Een paar kennissen van mij hebben het ook gedaan, en deze keer met succes.
-
Fazal schreef:Het is niet de eerste klacht dat over Belgacom lees.katana schreef:Het is nu 14.00 uur , niemand van Belgacom gezeien , daarom terug gebeld naar de technische , dienst , sta voor piet snot , weeral een medewerker , zal nu iemand sturen morgen tussen 10.00 uur en 12.00 uur![]()
Belgacom , heb U gewaarschuwd , als je niet komt morgen , zal katana woest worden en jullie medogeloos opeen plank nagelen , als verdomde rotzakken![]()
Kabeltjes verkeerd aangesloten, telefoon buiten gebruik, Internet, vooral het mail-programma dat niet werkt naar behoren enz. enz..
Laat hen het boeltje weer komen opladen katana en probeer eens Telenet!
Een paar kennissen van mij hebben het ook gedaan, en deze keer met succes.
Beste Fazal,
Bedankt voor je interesse , met een antwoord om U tegen te zeggen
Nu IS het war (oorlog) tussen Belgacom en katana , indien er morgen niemand komt, zij zijn bandieten , indien ze niet komen , hun telefoon stond zo stil ( ze weten dat senioren een maatje minder zijn op gehoor) , en dan weet ik begot niet meer , of ze mij wel horen) , zij beweren van wel ..
Nu is het oorlog , katana laat het zo maar niet , wel steun nodig van hier
-
Fazal
Gewoon voet bij stuk houden katana, en vooral ... NIET betalen zolang niet alles in orde is! Met lamenteren alleen, zal het dus zeer zeker niet gaan! Gewoon alles teruggeven! Gewoonlijk doen ze daar niet moeilijk over. Ze weten zelf maar al te goed dat het over het algemeen een bende prutsers is die het boeltje komt plaatsen! Als het enkel maar over TV- en telefoonaansluiting gaat, kan het nog lukken, maar van de rest zullen we maar zwijgen! Ik ken verschillende mensen die het bij Belgacom laten afweten hebben. En ze zijn er niet rouwig om!
-
Gisteren is Belgacom geweest, een kabel die slordig was ,behoorlijk weggewerkt, een andere aansluiting waarvoor een prise moest worden geplaatst kon niet ,mocht niet van de baas , alhoewel de technieker dat wel zou willen.
De afstands bediening nog eens gedeeltelijk doorgenomen
Bedankt Belgacom
De afstands bediening nog eens gedeeltelijk doorgenomen
Bedankt Belgacom
-
katana schreef:Het is nu 14.00 uur , niemand van Belgacom gezeien , daarom terug gebeld naar de technische , dienst , sta voor piet snot , weeral een medewerker , zal nu iemand sturen morgen tussen 10.00 uur en 12.00 uur![]()
Katana, nooit opjagen want dat willen die van belgacom, en meer dan waarschijnlijk de anderen ook, en ze komen toch wanneer ze er zin in hebben. En als het dan nog een gratis service is, komen ze zeker als het hun past.
-
Telenet is dan ook weer niet alles hoor. Met datgene wat ik er hier van hoor komt dat nooit in mijn kot. Waar zijn de Duitse posten in de Vlaanders ergens naar toe. Klakkeloos eraf gesmeten door telenet zonder de klanten te kennen. Is dat dan de juiste service. En wat telefoon en pc betreft : ik ben nog nooit beter behandeld dan bij Euphony, maar daar zullen anderen dan ook wel weer klachten over hebben.Fazal schreef:Gewoon voet bij stuk houden katana, en vooral ... NIET betalen zolang niet alles in orde is! Met lamenteren alleen, zal het dus zeer zeker niet gaan! Gewoon alles teruggeven! Gewoonlijk doen ze daar niet moeilijk over. Ze weten zelf maar al te goed dat het over het algemeen een bende prutsers is die het boeltje komt plaatsen! Als het enkel maar over TV- en telefoonaansluiting gaat, kan het nog lukken, maar van de rest zullen we maar zwijgen! Ik ken verschillende mensen die het bij Belgacom laten afweten hebben. En ze zijn er niet rouwig om!
-
katana denkt er aan zich af te scheuren van de meer ,gevordende op SeniorenNet , zij weten het beter ' hebben meestal gelijk ook'
Er moet een nieuwe wind waaien , al is het de laatste wind .
Verklaar mij nader ; de senioren die zich hier bewegen kunnen iets meer en sommige zelfs veel meer ..
Maar op het nieuw digitaal aanbod , de grote manetou belooft hun meer dan de zevenden hemel , maar als het er op aan komt , de bediening is er geen grondige les voorzien , de installeurs , doen hun werk bliksemsnel en de boekjes zijn op tu date (top) voor gevorderde ..
MijN GEDACHT , er scheelt iets in deze maatschappij , en nu de besparingen volonté zijn , zie vrt , zal het zenderaanbod nog minderen.
Dus zal het moeten digitaal en up to date , geen ouderwets knopjes gedoe meer , wil jullie in de toekomst oudere , in zijn moet er iets anders komen verdomme , als het moet lessen op den tv ( kost weinig geld) maar iereen wacht op iedereen , voor mij een big bazar en jullie du)izend bommen en granaten red ons hier
Betalen zullen we wel moeten in de toekomst , maar ja nog goedkoper dan te hollebossen in dancings met aangevoerde senioren voor amuzement ergens in een Limburgse grot
Er moet een nieuwe wind waaien , al is het de laatste wind .
Verklaar mij nader ; de senioren die zich hier bewegen kunnen iets meer en sommige zelfs veel meer ..
Maar op het nieuw digitaal aanbod , de grote manetou belooft hun meer dan de zevenden hemel , maar als het er op aan komt , de bediening is er geen grondige les voorzien , de installeurs , doen hun werk bliksemsnel en de boekjes zijn op tu date (top) voor gevorderde ..
MijN GEDACHT , er scheelt iets in deze maatschappij , en nu de besparingen volonté zijn , zie vrt , zal het zenderaanbod nog minderen.
Dus zal het moeten digitaal en up to date , geen ouderwets knopjes gedoe meer , wil jullie in de toekomst oudere , in zijn moet er iets anders komen verdomme , als het moet lessen op den tv ( kost weinig geld) maar iereen wacht op iedereen , voor mij een big bazar en jullie du)izend bommen en granaten red ons hier
Betalen zullen we wel moeten in de toekomst , maar ja nog goedkoper dan te hollebossen in dancings met aangevoerde senioren voor amuzement ergens in een Limburgse grot
-
Niet wanhopen Katana, er zijn voorzeker een hoop jongeren die met de afstandsbediening van een digitaal toestel problemen hebben. Jij geet het ten minste nog toe, wat velen zeker niet willen doen.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Die wanhoopskreten zijn nergens goed voor. Misschien komt het omdat ik destijds met mijn gat in de boter gevallen ben dat het nu zo goed schuift... ik ben nooit vies geweest van nieuw speeltuig, maar dan wel speeltuig waarvoor ik mijn eigen visie mocht interpreteren; de hekel van anderen hun betweterij is niet aan mij besteed, dat was meestal aande galg nadat ik het besmeurd had, die boter...
Waar ik maar mee wil zeggen Katana... om het uur te weten heb je diverse mogelijkheden, ofwel wind je jezelf op met een slinger, een veer of druppelsgewijs ofwel kijk je over de schouder van je buurman...
Waar ik maar mee wil zeggen Katana... om het uur te weten heb je diverse mogelijkheden, ofwel wind je jezelf op met een slinger, een veer of druppelsgewijs ofwel kijk je over de schouder van je buurman...