De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

20 mar 2010, 21:49

Als ik uit mijn bedje geraak zal ik er zijn buldog .
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

den buldog

21 mar 2010, 16:56

hey motards
voila ce met een duveltje voor de pc, just terug van de Fadre zijn ritje naar Dinant , het weer wou ni echt mee maar ik heb er toch van genoten en ik denk de anderen ook odul,louke en de redtail
ik zalt zeggen gelak DE STRANGERS
AWEL MERCI LOUIS GET GOE A BEST GEDAAN LOUIS
MERCI LOUIS
de reporter van dienst den Odul zal wel een verslagske maken met foto's
bij gebrek aan den Benson stond hij ,der vandaag alleen veur
groetjes den buldog Afbeelding
Laatst gewijzigd door den buldog op 21 mar 2010, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

redtail

21 mar 2010, 17:01

Oe da !! "het weer wou ni echt mee " we hebben geen regen meer gezien na 10u30 toch :roll: :roll: :roll: :roll:
RT

Fadre

21 mar 2010, 17:39

Just thuis gekomen en de zon schijnt.
Das toch voor e ...... optevreten.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

21 mar 2010, 19:26

Hey mannen hopelijk hebben jullie een fijne rit gehad ,ik was deze morgen op tijd opgestaan, buiten gaan zien en gene regen.

Dus klaargemaakt , doe de garagepoort open om motoke buiten te zetten en het was aan 't regenen en dat heeft hier tot 1 uur geduurd.

Daar mijn verkoudheid nog altijd niet volledig gedaan is heb ik de poort terug gesloten en thuisgebleven want anders lig ik misschien morgen in mijn bed met de griep.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

odul

22 mar 2010, 00:10

Hallo regengezellen,
ben ook op mijn stoeltje geraakt voor mijn Pc-ke,heb nog een tussenstopje gemaakt in deurne waar vrouwke zat te keuvelen bij vrienden
Duveltje moet nog efkes wachten anders gaat er van dat verslagske nie veel terechtkomen peins ik,eens zien wat we ervan kunnen brouwen.
Ik had afgesproken op de leugenberg,samen met buldog zijn we dan naar rumst gereden.Het weer niets aan te doen,een miezerig weertje maar niet getreurd we hadden een rit gepland en we gingen ervan genieten,zo makkelijk geven we niet op.In rumst stonden fadre en redtail ons op te wachten,na een begroting vertrokken we ons volgende punt van afspraak,zowaar daar verscheen louke en weg waren we richting waver,perwez,eghezee,namen en ten slotte dinant met af en toe een stop voor te tanken of iets te drinken.Ondanks het weer was het toch weer een leuke rit door het goede gezelschap,bedankt maten voor de gezellige dag.
Ga het hierbij laten tot zaterdag voor de mensen die mee komen wokken en de andere tot een volgende rit.Hierna volgen nog wat foto's,geniet ervan.
Tot ziens
Ludo

Afbeelding
zondag 21/3/2010 8u30 Buldog is in aantocht
Afbeelding
op zijn gezicht te zien is zijn humeur goed
Afbeelding
nog even wachten ,misschien komt benson er nog aan
Afbeelding
in rumst was fadre al van de partij en ook redtail
Afbeelding
volgende halte was overijse
Afbeelding
waar louke ons nog kwam vergezellen
Afbeelding
buldog lekker genietend van een kop koffie tijdens een stop
Afbeelding
en redtail mocht zo te zien de rekening betalen
Afbeelding
als ge wilt blijven rijden moet je natuurlijk ook eens bakje vullen he
Afbeelding
in dinant wilde we dan toch ook eens zelf ietsje eten,maar.......
Afbeelding
restaurant waar we binnengingen waren ze niet zo blij met onze verschijning,zijn dan maar omgedraaid en een frituurke binnengestapt beetje verder
Afbeelding
en nu enkele sfeerbeeldjes
Afbeelding
van de stad dinant
Afbeelding
stad aan de schitterende maas
Afbeelding
al mooi bij bewolkt weer,moet mooi zijn bij zonnig weer he.En dan is het tijd om terug huiswaarts te rijden
Afbeelding
even boven brussel hebben we dan nog even gestopt
Afbeelding
een laatste grap verteld,afscheid genomen en ieder zijn weg huiswaarts
Afbeelding
voor fadre was het tijd,wilde al vertrekken en hij zat nog nie eens op zijne moto

Louke

22 mar 2010, 07:50

Ja de mannen, snelle reportage, chapeau. Zelfs met de motregen was het inderdaad leuk rijden. Ik werd geconfronteerd met een herinnering, nl. dat je van motregen ook nat wordt en dat je best je regenfrakje aantrek van bij het vertrek bij betrokken lucht.

Bikers, hou zo mogelijk jullie agenda vrij op zondag 11 april voor een ritje langs de Dijlevallei en het Hageland (162 km). Vertrek op de ring rond Leuven aan de Tervuurse poort rond 10:30 uur. Samenkomst vanaf 10:00 uur in/of aan café " Groenveld " adres parking: Herestraat nr. 17-27 - 3001 Leuven.
Iedereen welkom.

Groetjes.

den buldog

22 mar 2010, 17:02

HE MOTARDS
goeie reportage odul en goei foto's , meer moet da ni zijn
dus mannen en uiteraart ook vrouwen nu zaterdag 27 MAART ons etentje
en op 11 APRIL , zondag de rit van LOUKE , hij heeft ons beloofd dat het de moeite zal zijn dus een grote belangstelling??
gaan al mee Louke
Den Buldog
en louke laat gij nog iets weten waar dat da cafe zich bevind ? het is maar voor die sukkelaars onder ons zonder GPS zoals ik?
kwestie van welke afrit autostrade en is het int centrum?
groetjes

Afbeelding

Benson

22 mar 2010, 17:26

Mooie rit en verslag, had er graag bij geweest maar met die verkoudheid door die regen en nog redelijk fris rijden zag ik niet zitten.

Tot bij de wok dan maar .

Desperado

23 mar 2010, 09:26

Ik ken da gevoel Benson, loop daar ook al een week mee rond.
Meegebracht van de congé, snotteren ni normaal.
Daarom zag ik da ook ni echt zitten, just gisteren klein tourke naar Hulst gedaan met het vrouwtje, terraske gaan doen.
Heb op die week dat ik hem nu heb, nog maar 108 km gedaan, is eigenlijk voor te lachen hé.
Hopelijk snotter ik dit weekend ni in de Wok.. ni smakelijk. :roll:
Zal wel beteren, gaan zien dat we die tour in Leuven er zeker bij zijn, lijkt me idd een mooie rit.

Al zeker tot zaterdag,
Kwik & Flipke :lol:

odul

23 mar 2010, 12:14

Louke normaal gezien mag je mij ook verwachten,kijk er al naar uit en maar hopen op een lekker weertje.

Benson

23 mar 2010, 15:15

Ok mannen ,
denk er aan
, zaterdag is het dan zo ver en gaat ons etentje door .
Laatst gewijzigd door Benson op 26 mar 2010, 14:57, 3 keer totaal gewijzigd.

Desperado

23 mar 2010, 15:58

De gemeente Zwijndrecht Benson ??
Bedoelde gij ni de gemeente Wijnegem ?
Daar is de Wok toch te doen hé ?

Mor allee, we verstaan het wel zene... zal tijd worden als we nog is samen kunnen uitwaaien op onzen tweewieler hé Benson...

Grtz,
Kwik & Flipke :P

Benson

23 mar 2010, 16:05

Hey Bikers,

hou jullie agenda dus vrij voor zondag 11 april voor een ritje langs de Dijlevallei en het Hageland (162 km).
Onder begeleiding van de inrichter, Louke .

Vertrek op de ring rond Leuven aan de Tervuurse poort rond 10:30 uur. Samenkomst vanaf 10:00 uur in/of aan café " Groenveld " adres parking: Herestraat nr. 17-27 - 3001 Leuven.

Via den E19 richting Brussel neem je de afrit 11 Zemst ,
daar links af richting leuven en aan het einde van deze baan moet je rechts naar leuven .

Iets voor het centrum neem je voorbij den oprit van den A2 ( Mechelse poort ) rechts de oprit van de ring ( Den Boschsingel )rond Leuven.

De eerste afslag zonder lichten rij je voorbij maar aan den 2de afslag ( lichten ) daar ga je rechts af en moet je direckt weer rechts de Herestraat in en de parking op waar de samenkomst is .

Cafe Het Groenveld is op de hoek aan de overkant .

Iedereen welkom.

Gaan al mee en we hopen dat de weergoden ons goedgezind zijn .

Louke ( natuurlijk da , anders weten we ni langs waar we moeten rijden )
Odul
Den Buldog
R3T
Benson

en wie nog ?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 01 apr 2010, 18:47, 8 keer totaal gewijzigd.

Benson

23 mar 2010, 16:07

Bedankt R3T

was even een paar km verkeerd , begin van ..... :roll: 8) :lol: :oops: