Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Clausewitz schreef:Tot welk uur is uw geheime bar open?Is ook voor katana een feesdag ' alleenheerser thuis
Holala wat hoor ik hier : een geheime bar. Mogen wij daar de openingsuren van kennen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Vivaldi, geen probleem van maken. Wat dat onderhoud aangaat vraag aan de gemeente : hier in MSK hebben ze een hele organisatie desbetreffende op poten gezet. Hier komen ze je gazon maaien, onkruid wieden en een andere ploeg komt snoeien. Kortom uw volledig tuin wordt alle zes weken volledig onderhouden en je kan betalen met van die cheques. Jij kan het aftrekken van de belastingen. Het enige wat je moet doen is elk begonnen uur moet je volledig betalen.
Maar je kan dat ook allemaal vragen via de dienstencheques, en zo zijn er nog diverse ondernemingen die werken met die betalingsmiddelen.
Maar je kan dat ook allemaal vragen via de dienstencheques, en zo zijn er nog diverse ondernemingen die werken met die betalingsmiddelen.
-
En wat de kinderen betreft : wij hebben er twee. Wat hebben wij allemaal niet gedaan samen, ga het niet opsommen maar we dragen er met zen allen de vruchten van nu op dit moment ( bedoel materieel) En nu komt het : wij hebben nog nooit geen enkel woord gehad met geen van beiden en ook niet met de schoondochters en kleinkinderen. En als je dan weet hoe zij het doen : de oudste hebben we al 6 maanden niet meer gezien en de jongste is hier vrijdagavond binnen gesprongen na een niet meer gezien van 2 maanden. Moet er wel bijzeggen dat ze beiden gescheiden zijn en meer dan waarschijnlijk andere prioriteiten hebben dan naar de ouders toe te komen. Wij liggen er gewoon niet meer van wakker want als er iets is staan ze zo wie zo weer aan de deur. Wij gaan gewoon van het punt uit dat zolang ze het goed doen, wij niets zullen horen.
-
Katana schreef :
Niks daarvan , katana zit met ernstige problemen ...
Lady is woest op den digitala tv van Belgacom , kan hem nog steeds niet aanzetten , ze neemt mij gedurig op den korrel voor den aankoop daarvan , was voor niets nodig
Dat is toch wel een typische reactie van elke vrouw Katana. Zij zijn voorstander van iets nieuws in huis tot je het hebt. En wanneer er dan wat probleempjes zijn met de bediening, wat volgens mij bij elk nieuw toestel gaat gebeuren, dan was het niet nodig geweest want het " oude " werkte ook nog. Niet te zwaar aan tillen, het waait vanzelf terug over.
Niks daarvan , katana zit met ernstige problemen ...
Lady is woest op den digitala tv van Belgacom , kan hem nog steeds niet aanzetten , ze neemt mij gedurig op den korrel voor den aankoop daarvan , was voor niets nodig
Dat is toch wel een typische reactie van elke vrouw Katana. Zij zijn voorstander van iets nieuws in huis tot je het hebt. En wanneer er dan wat probleempjes zijn met de bediening, wat volgens mij bij elk nieuw toestel gaat gebeuren, dan was het niet nodig geweest want het " oude " werkte ook nog. Niet te zwaar aan tillen, het waait vanzelf terug over.
-
katana schreef:telloorlekker schreef:Dat dacht ik ook toen het "call-center" antwoordde... en een call-girl stuurde...vivaldi schreef:ps Katana, een telefoontje naar Telenet en je problemen zijn opgelost!!!!
Telenet moeft niet had een fax gestuurd met opzegging van de kabel tv en bevestiging gevraagd
Daar heb ik ook al zoveel negatiefs over gehoord dat die er hier ook niet zullen inkomen.
-
En of de duivel ermee gemoeid is : wie stond hier vanmiddag voor de deur : de kleindochter alleen met de wagen van de moeder. Juffrouw had in de week haar rijbewijs gehaald en wilde dat komen zeggen ( jullie weten we waarom zeker) Moeder kon niet mee gezien ze babysit was van haar kleinkinderen ( onze achterkleinkinderen) Maar de kleindochter was alleen : 19 jaar en ze had haar vriend buiten gekegeld en ze ging zich concentreren op haar studies, nog vier jaar. En dan zou ze wel verder zien . Ben benieuwd of ze dat gaat volhouden.
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
hoofdstuk TV:
heb deze week op media markt een pinnacle kit gekocht en de pc is nu verbonden met de tv.
PRACHTIG op Windows Media Center. TV kijken, opnemen via een tv gids, branden, wissen, alles erop en eraan. Minpunt... Enkel de gewone zenders.Telenet en belgacom blokkeren hun digibox, dus die zenders (CNN en zo) komen niet op de tv. Niet erg, want al jazeera of al die andere rommel zou ik toch nooit opnemen, haha
heb deze week op media markt een pinnacle kit gekocht en de pc is nu verbonden met de tv.
PRACHTIG op Windows Media Center. TV kijken, opnemen via een tv gids, branden, wissen, alles erop en eraan. Minpunt... Enkel de gewone zenders.Telenet en belgacom blokkeren hun digibox, dus die zenders (CNN en zo) komen niet op de tv. Niet erg, want al jazeera of al die andere rommel zou ik toch nooit opnemen, haha
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Ik denk dat het eerder een maatregel is om te voorkomen dat je geen auteursrechten betaalt... De aangehaalde providers zijn vasallen van Sabam !
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
spiksin schreef:Vuile was houdt ge best binnen huis .
Oef beste Spiksin, in Columns&Kolder ' Katana's hoekje " , mag da , dit is hier geen parochieblad hoor
Waar er mensen zijn wordt er gemenst , en senioren hebben kinderen en kleinkinderen , stadsmensen en landelijke en heidemensen (Leopoldsburg) waar menigen nog herinneren ' het zand in de longen '
Voor mij geen bezwaar . katana's hoekje' den Dag Allemaal van SeniorenNet
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Erger dan "Familie" van VTM kan al niet,... gelukkig