De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Donderdag ga ik al eens een toerke doen naar Leuven om te zien waar de samenkomst juist is .
Als er iemand mee wil , om 13u vertrek ik , ge weet me wonen .
Hoe néé Leerhoeklaan 15 Ekeren zene .
Als er iemand mee wil , om 13u vertrek ik , ge weet me wonen .
Hoe néé Leerhoeklaan 15 Ekeren zene .
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Je hebt gelijk buldog. Ik had er niet aan gedacht. Hier volgt het dan.
Vanuit het Antwerpse via de E 19 kan je uit twee richtingen komen, nl., 1. vanaf de Mechelsesteenweg (kortste weg) of 2. vanaf de E 40 (misschien de snelste weg maar 10 km meer).
1)Via de Mechelse steenweg:
verlaat de E 19 op de afrit nr. 11 (Zemst), sla linksaf en rijd ong. 4 km rechtdoor tot op de Leuvensesteenweg (ge kunt niet verder), daar rechtsaf naar Leuven. Op de ring rond Leuven (Mechelse poort) sla je nog eens rechtsaf, aan de eerstvolgende verkeerslichten rechts om de hoek ben je ter bestemming.
2) Via de E 40:
de E 19 tot op de Brusselse grote ring, neem daar de E 40 richting Leuven - Luik, op de verkeerswisselaar bij Leuven neem je de E 314 richting Hasselt - Lummen, verlaat de E 314 op afrit nr. 17 en sla rechtsaf, na ong. 700 m net voor de onderdoorgang van de ring (Brusselse poort) sla je terug rechtsaf en ben je onmiddellijk op de ring rond Leuven, - opgepast voor het van links komende verkeer -, aan de eerstvolgende verkeerslichten rechts om de hoek ben je ter bestemming.

Vanuit het Antwerpse via de E 19 kan je uit twee richtingen komen, nl., 1. vanaf de Mechelsesteenweg (kortste weg) of 2. vanaf de E 40 (misschien de snelste weg maar 10 km meer).
1)Via de Mechelse steenweg:
verlaat de E 19 op de afrit nr. 11 (Zemst), sla linksaf en rijd ong. 4 km rechtdoor tot op de Leuvensesteenweg (ge kunt niet verder), daar rechtsaf naar Leuven. Op de ring rond Leuven (Mechelse poort) sla je nog eens rechtsaf, aan de eerstvolgende verkeerslichten rechts om de hoek ben je ter bestemming.
2) Via de E 40:
de E 19 tot op de Brusselse grote ring, neem daar de E 40 richting Leuven - Luik, op de verkeerswisselaar bij Leuven neem je de E 314 richting Hasselt - Lummen, verlaat de E 314 op afrit nr. 17 en sla rechtsaf, na ong. 700 m net voor de onderdoorgang van de ring (Brusselse poort) sla je terug rechtsaf en ben je onmiddellijk op de ring rond Leuven, - opgepast voor het van links komende verkeer -, aan de eerstvolgende verkeerslichten rechts om de hoek ben je ter bestemming.

-
Hey Louke
zal er waarschijnlijk pas tegen 14u 30 zijn daar ik er een toerke van maak en geen autostrade neem , zal dan iets verder moeten parkeren hé anders kan ik er gene drinken
zal er waarschijnlijk pas tegen 14u 30 zijn daar ik er een toerke van maak en geen autostrade neem , zal dan iets verder moeten parkeren hé anders kan ik er gene drinken
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Awel ik denk dat ik met een 15-tal afkom!!Louke schreef:Awel Benson als je donderdag naar Leuven afzakt en je komt in het "Groenveld" binnen doe ik er ene op voor al wie mee komt. Ik zal er zijn om 13:30 uur. Opgepast in de week is die parking te betalen.
Groetjes,
Louke.
-
Max T - Lid geworden op: 24 mar 2010, 15:06
Ik volg jullie hier al een tijdje zonder geregistreed te zijn.Dat is dus sinds kort verandert.
Zitten er hier geen Burman650 rijders onder jullie?
Ben zelf 52 en rij met een K7 die ik Geîmporteerd heb vanuit Duitsland.
In mei zit ik met de Burg in de champagnestreek.
Scooter op de trailer en naar ginder,Ik weet het er zijn hier straffer gasten die veel km per dag doen.
Vrouwke gaat echter mee en die haar rug is niet direct meer in topconditie.
Groetjes
Max T
Zitten er hier geen Burman650 rijders onder jullie?
Ben zelf 52 en rij met een K7 die ik Geîmporteerd heb vanuit Duitsland.
In mei zit ik met de Burg in de champagnestreek.
Scooter op de trailer en naar ginder,Ik weet het er zijn hier straffer gasten die veel km per dag doen.
Vrouwke gaat echter mee en die haar rug is niet direct meer in topconditie.
Groetjes
Max T
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Hey Max T,
WELKOM hier in het motorhoekske!
Veel km is gelukkig geen standaardnorm, op de trailer moet kunnen, hoe of wat speelt allemaal geen rol, het belangrijkste is dat uw motor plezier brengt in uw leven.
D'r zitten hier meer Burgman rijders, maar of die nen 650 hebben weet ik zo rap niet.
We hopen je hier meer te zien, en laat ons ook 'n beetje meegenieten van uw tripke door de champagne streek.

WELKOM hier in het motorhoekske!
Veel km is gelukkig geen standaardnorm, op de trailer moet kunnen, hoe of wat speelt allemaal geen rol, het belangrijkste is dat uw motor plezier brengt in uw leven.
D'r zitten hier meer Burgman rijders, maar of die nen 650 hebben weet ik zo rap niet.
We hopen je hier meer te zien, en laat ons ook 'n beetje meegenieten van uw tripke door de champagne streek.

Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Welkom Max T
er zijn hier twee burgman 650 rijders en ikzelf tuf rond met een 400-tje rond.
Regelmatig worden er ritten gereden en wie wil kan meerijden,dus misschien komen we mekaar wel eens tegen bij gelegenheid.Ik wens je veel motorplezier toe en goede reis naar de champagnestreek.
groeten
ludo
er zijn hier twee burgman 650 rijders en ikzelf tuf rond met een 400-tje rond.
Regelmatig worden er ritten gereden en wie wil kan meerijden,dus misschien komen we mekaar wel eens tegen bij gelegenheid.Ik wens je veel motorplezier toe en goede reis naar de champagnestreek.
groeten
ludo
-
Hallo mannen ,
gisteren toerke gedaan met ons Monique er bij 162 km afgelegd,
was goed weer , wel in het terugrijden een beetje regen gehad .
Eerst via Mechelen naar Leuven om eens te zien waar we juist vertrekken den 11de . Is gemakkelijk te vinden .
Louke zat ons daar al op te wachten in cafe Groenveld en na een leuke babbel en enkele drankjes om de kelen te smeren.
Terug vertrokken en via Aarschot , Heist Op Den Berg , Lier terug naar Ekeren gereden .
Welkom Max T , als je zin hebt rij dan eens mee.

gisteren toerke gedaan met ons Monique er bij 162 km afgelegd,
was goed weer , wel in het terugrijden een beetje regen gehad .
Eerst via Mechelen naar Leuven om eens te zien waar we juist vertrekken den 11de . Is gemakkelijk te vinden .
Louke zat ons daar al op te wachten in cafe Groenveld en na een leuke babbel en enkele drankjes om de kelen te smeren.
Terug vertrokken en via Aarschot , Heist Op Den Berg , Lier terug naar Ekeren gereden .
Welkom Max T , als je zin hebt rij dan eens mee.

-
verplaatst
Laatst gewijzigd door Benson op 30 mar 2010, 16:28, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Ok mannen denk er aan morgen is het zo ver.
De gemeente Wijnegem heeft ook de nodige maatregelen getroffen voor als de On-Line bikers er neerstrijken ,politie, leger,brandweer en ambulances zullen klaar staan voor als er rellen uitbreken of als de kok er ééne op de bakplaat heeft geflambeerd
Datum etentje : zaterdag 27 maart om 19 uur
Gaan al mee
Fadré & Suzy
Benson & Monique
Kalieber & ?
Den Buldog & Liliane
Ouchke : Leo & Susanne
Odul & Yolande
Jas & Veronique
Kwik & Flipke
PPG
Wie nog ??????????????????????
Op tijd verwittigen voor de reservaties of ge zit buiten op het terras te bibberen . Dus als er nog iemand mee wil of op deze lijst ontbreekt laat het dan zo vlug mogelijk weten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat : Chinese Wok, Japanse Bakplaat, warm buffet, Grill .
SHOW COOKING Restaurant met open keuken , Onbeperkt eten van alle gerechten !!!!!!

Waar : Het WOK PALEIS
Adres: Merksemsebaan 413
Plaats: 2110 - Wijnegem
Tel: 03 326 18 82
0484 718 515
http://www.restorant.be/info.php?caseid=view&bedrijf=1
nog even het volgende !!!
Ge moet gene schrik hebben om mee te gaan eten want ze hebben mij gegarendeerd dat er niemand van ons op de bakplaat zal geflambeerd worden
Het Wok paleis is op de merksemsebaan en dat is de verlengenis van de bisschoppenhoflaan , bosuillaan die loopt van aan het schijnpoort tot in wijnegem
Is op de antwerpse ring de afrit nr 2 Deurne - Sportpaleis , aan de afrit rechtsaf de bisschoppenhoflaan op en altiid rechtdoor tot er geen huizen meer staan en dan wat verder op de rechtse kant ligt het wok paleis .
En is ongeveer 2 a 3 km van het centrum van wijnegem op de linkse kant als je van wijnegem komt ( voorbij het kruispunt schoten - deurne )
Als je van het rond punt komt ( autostrade afrit nr 18 Wommelgem - Wijnegem - Mortsel ) de richting Wijnegem nemen tot aan de 4de of 5de lichten (Dat is nog 1 licht voorbij het het grote kruispunt aan het winkelcentrum en de afslag centrum wijnegem ) en daar linksaf de merksemsebaan op en daar ligt het voorbij de tweede lichten aan de linkse kant .
Ben er al eens op verkenning geweest en het was goed , waarschijnlijk weeral ne kilo bijgekomen
Er is parkeerplaats aan de voorkant en langs de linkse kant rij je naar de achterkant waar ook plaats is of gewoon op de baan .

De gemeente Wijnegem heeft ook de nodige maatregelen getroffen voor als de On-Line bikers er neerstrijken ,politie, leger,brandweer en ambulances zullen klaar staan voor als er rellen uitbreken of als de kok er ééne op de bakplaat heeft geflambeerd
Datum etentje : zaterdag 27 maart om 19 uur
Gaan al mee
Fadré & Suzy
Benson & Monique
Kalieber & ?
Den Buldog & Liliane
Ouchke : Leo & Susanne
Odul & Yolande
Jas & Veronique
Kwik & Flipke
PPG
Wie nog ??????????????????????
Op tijd verwittigen voor de reservaties of ge zit buiten op het terras te bibberen . Dus als er nog iemand mee wil of op deze lijst ontbreekt laat het dan zo vlug mogelijk weten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat : Chinese Wok, Japanse Bakplaat, warm buffet, Grill .
SHOW COOKING Restaurant met open keuken , Onbeperkt eten van alle gerechten !!!!!!

Waar : Het WOK PALEIS
Adres: Merksemsebaan 413
Plaats: 2110 - Wijnegem
Tel: 03 326 18 82
0484 718 515
http://www.restorant.be/info.php?caseid=view&bedrijf=1
nog even het volgende !!!
Ge moet gene schrik hebben om mee te gaan eten want ze hebben mij gegarendeerd dat er niemand van ons op de bakplaat zal geflambeerd worden
Het Wok paleis is op de merksemsebaan en dat is de verlengenis van de bisschoppenhoflaan , bosuillaan die loopt van aan het schijnpoort tot in wijnegem
Is op de antwerpse ring de afrit nr 2 Deurne - Sportpaleis , aan de afrit rechtsaf de bisschoppenhoflaan op en altiid rechtdoor tot er geen huizen meer staan en dan wat verder op de rechtse kant ligt het wok paleis .
En is ongeveer 2 a 3 km van het centrum van wijnegem op de linkse kant als je van wijnegem komt ( voorbij het kruispunt schoten - deurne )
Als je van het rond punt komt ( autostrade afrit nr 18 Wommelgem - Wijnegem - Mortsel ) de richting Wijnegem nemen tot aan de 4de of 5de lichten (Dat is nog 1 licht voorbij het het grote kruispunt aan het winkelcentrum en de afslag centrum wijnegem ) en daar linksaf de merksemsebaan op en daar ligt het voorbij de tweede lichten aan de linkse kant .
Ben er al eens op verkenning geweest en het was goed , waarschijnlijk weeral ne kilo bijgekomen
Er is parkeerplaats aan de voorkant en langs de linkse kant rij je naar de achterkant waar ook plaats is of gewoon op de baan .

-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Welkom Max T en uw Madam,
je ben niet de enige met een Burgman,ik rij zelf sinds kort met een 650 executive en moet hem nog wat leren kennen.Na een paar serieuse ritten met wat bochtenwerk zal dat wel lukken.
Ik hoop jou eens te zien op een van ons ritten dit jaar.
Fadre
je ben niet de enige met een Burgman,ik rij zelf sinds kort met een 650 executive en moet hem nog wat leren kennen.Na een paar serieuse ritten met wat bochtenwerk zal dat wel lukken.
Ik hoop jou eens te zien op een van ons ritten dit jaar.
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Ik heb op aanvraag van Bulldogske een rit uitgestippeld naar een mooi streek in NL namelijk de Giesen,dat is een rivier waar we langs kunnen rijden.Heb dat ooit eens met PPG gedaan en met Bulldog ook eens en was voor herhaling vatbaar.Mischien iets voor in Mei we zien wel.
Hier enkele foto's.
[im99d3ea.jpg[/img] 

Hier enkele foto's.
[im99d3ea.jpg[/img] 

Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.