Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
canteclaer schreef:zie pmkatana schreef:Weldra Pasen ; hopelijk komen de kleinkinderen paaseieren rapen en nog veel meer![]()
De rest ' laat maar iets weten , wanneer je je nog iets wil vernemen van je dochter , kan mij de pot op
Katana heeft uw pm al tevoren gezien en een antwoord gegeven Martin , goed zo
Groeten van katana, misschien ooit eens in Diest
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Katana heeft een probleem ...
Wil mijn kabeltv opzeggen .
Was vroeger Infrax , nu telenet .
Mijn opzeg opgesteld zoals het hoort , raakt niet ter plaatse bij telenet , na een telefoon , gaf men mij een faxnummer 015/676767 , al twee maal verzonden , maar er komt geen bevestiging terug van mijn verbreking overeenkomst.
Probeer het nu per e-mail naar www.telenet.be en aanverwanten , vetrekt niet geen overeenkomst gevonden !!!
Kan mij iemand uit mijn miséri verlossen , een e-mail adres dat wel juist is , wil dit met e-mail doen , is zo goed als een aangetekende brief naar 't schijnt ?
En als het aangetekend moet wat is het juiste adres dan ?
Graag goede juiste raad
Het juiste adres voor afmelding van mijn kabeltv , niet dat gedoe , van her naar der , klantnummer , ben geen klant van telenet , had wel kabel van infrax ,is overgenomen nu door telenet , wil telent niet , ben bij Belgacom miljaarde , de maat is vol , mijn bloeddruk verhoogt met de minuut
Wil mijn kabeltv opzeggen .
Was vroeger Infrax , nu telenet .
Mijn opzeg opgesteld zoals het hoort , raakt niet ter plaatse bij telenet , na een telefoon , gaf men mij een faxnummer 015/676767 , al twee maal verzonden , maar er komt geen bevestiging terug van mijn verbreking overeenkomst.
Probeer het nu per e-mail naar www.telenet.be en aanverwanten , vetrekt niet geen overeenkomst gevonden !!!
Kan mij iemand uit mijn miséri verlossen , een e-mail adres dat wel juist is , wil dit met e-mail doen , is zo goed als een aangetekende brief naar 't schijnt ?
En als het aangetekend moet wat is het juiste adres dan ?
Graag goede juiste raad
Het juiste adres voor afmelding van mijn kabeltv , niet dat gedoe , van her naar der , klantnummer , ben geen klant van telenet , had wel kabel van infrax ,is overgenomen nu door telenet , wil telent niet , ben bij Belgacom miljaarde , de maat is vol , mijn bloeddruk verhoogt met de minuut
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Een goede raad Katana. Doe geen moeite, want van Telenet geraak je niet af. Telenet is een virus dat je blijft achtervolgen ook al knip je de kabel door.
Nog niet op gelet hoeveel reklameboodschappen via allerlei media langs teleslet moeten passeren ?
Enig idee waarom haar zetel nu net te Mechelen gevestigd is ? Toch ook de hoofdzetel van een BISdom...
Nog niet op gelet hoeveel reklameboodschappen via allerlei media langs teleslet moeten passeren ?
Enig idee waarom haar zetel nu net te Mechelen gevestigd is ? Toch ook de hoofdzetel van een BISdom...
-
telloorlekker schreef:Een goede raad Katana. Doe geen moeite, want van Telenet geraak je niet af. Telenet is een virus dat je blijft achtervolgen ook al knip je de kabel door.
Beste Telloorlekker,
Katana weet nu waar de hoofdzetel is
Telenet nv
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Tel -3215333000
Fax -3215333999
zal er deze namiddag werk van maken
Verstuurd per fax naar het hoofkwartier .
Wacht af als er nu geen bevestiging komt van ontvangst , stuur dan meteen een nieuwe fax , met als laatste waarschuwing , let op telenet , of de Vlaamse OMUDSMAN , zal het dosier , doorgespeeld krijgen , so)llen met alle Chinezen , maar niet met deze senior ....
-
katana schreef:Vandaag GENT-WEVELGEM.
Tom Boonen , laat ze eindelijk eens je achterste zien in de sprint verdorie, of anders eet meer spek zoals Rik Vansteenbergen destijds
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
tja, onze 'dorpsgenoot' kon er ook wat van bakken hé. Na hem, in volgorde, Van Looy, De Bruyn, Mertens, Merckx e.v.a....katana schreef:Vandaag GENT-WEVELGEM.
Tom Bonen , laat ze eindelijk eens je achterste zien in de sprint verdorie, of anders eet meer spek zoals Rik Vansteenbergen destijds
-
mozareke - Lid geworden op: 23 okt 2006, 17:01
U zeker niet van huisnummer vergissen.katana schreef:telloorlekker schreef:Een goede raad Katana. Doe geen moeite, want van Telenet geraak je niet af. Telenet is een virus dat je blijft achtervolgen ook al knip je de kabel door.
Beste Telloorlekker,
Katana weet nu waar de hoofdzetel is
Telenet nv
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Tel -3215333000
Fax -3215333999
zal er deze namiddag werk van maken
Verstuurd per fax naar het hoofkwartier .
Wacht af als er nu geen bevestiging komt van ontvangst , stuur dan meteen een nieuwe fax , met als laatste waarschuwing , let op telenet , of de Vlaamse OMUDSMAN , zal het dosier , doorgespeeld krijgen , so)llen met alle Chinezen , maar niet met deze senior ....
Want op de Liersesteenweg nummer 2 is de gevangenis, en daar komt uw brief nooit meer uit.
-
swakke schreef:Beste Katana ,
klik eens op deze link : http://selfcare.belgacom.net/private-be ... lt-nl.html
daar staat zoal, gebruik , problemen en oplossingen waar je op kan klikken, je kan daar wat gaan zoeken.![]()
Vrg. Swakke
Bedankt Swakke ,
Katana leert bij nu , kan al opnemen en terug afdraaien
Dank zij het forum aldaar
-
7 APRIL opent het nieuwe fietsseizoen bij NEOS Leopoldsburg , katana is klaar als tweede baankapitein , wil zeggen achteraan rijden , met geel vesteje aan en arbitersfluitje om de nek en spegel om naar achter te kijken op 't stuur ( waarschuwing als katana langs achter gevaar bespeurt )
De vliegende fietstoeristen zonder bel op hun koersfietsen , die nog altijd geen fietsbel willen , ook een gevaar schreeuwen tegen ons alsof wij boeven zijn , als niet snel genoeg plaats maken ( vergif op de weg)
De vliegende fietstoeristen zonder bel op hun koersfietsen , die nog altijd geen fietsbel willen , ook een gevaar schreeuwen tegen ons alsof wij boeven zijn , als niet snel genoeg plaats maken ( vergif op de weg)
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Weldra Pasen ; hopelijk komen de kleinkinderen paaseieren rapen en nog veel meer![]()
De rest ' laat maar iets weten , wanneer je je nog iets wil vernemen van je dochter , kan mij de pot op
Waarom toch zo hardvochtig Katana, zijn we werkelijk niet van jou gewoon. Dergelijke feesten zijn juist goed om heel veel bij te leggen, maar dan moet er natuurlijk een hele hoop water bij de wijn gedaan worden. En dit aan weerszijde.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 30 mar 2010, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:7 APRIL opent het nieuwe fietsseizoen bij NEOS Leopoldsburg , katana is klaar als tweede baankapitein , wil zeggen achteraan rijden , met geel vesteje aan en arbitersfluitje om de nek en spegel om naar achter te kijken op 't stuur ( waarschuwing als katana langs achter gevaar bespeurt )
Die denken dat het hele fietspad met hebben en houwen van hen is en dat de " senioren " geen recht hebben om dat te gebruiken. Hier is dat van hetzelfde en ik vrees dat het overal zo zal zijn en nooit veranderen zal.
-
telloorlekker schreef:Erger dan "Familie" van VTM kan al niet,... gelukkig![]()
Er zullen er steeds zijn die dt graag zien, Mia kijkt daar heel graag naar en kan niet verstaan dat ik altijd naar voetbal en tennis wil kijken.
-
[quote="spiksinVuile was[/color] houdt ge best binnen huis .[/quote]
Die hoort niet thuis binnesnhuis, maar wel in de wasmachine. Als die dan binnenshuis staat moet die was inderdaad binnenshuis gehouden worden.

Die hoort niet thuis binnesnhuis, maar wel in de wasmachine. Als die dan binnenshuis staat moet die was inderdaad binnenshuis gehouden worden.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 30 mar 2010, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Choerrel schreef:Bij mij kijkt alleen de vrouw naar tv en die mankeert geen enkel feuilletonneke. Ik zit liever achter mijn pc.
Ik geef gewoon de vrijheid aan mijn madame, behalve als het voetbal is. Heb dan wel een geluk, voor tennis heeft ze soms, als een Belgische bezig is, ook interresse.