De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

janf

30 mar 2010, 20:09

Benson schreef:Welkom Janf , zal je er eens direckt bijzetten en tot wederhoren .

Afbeelding
Dank u,laat maar iets weten als jullie een tour doen.grtjs Jan :wink:

Benson

01 apr 2010, 18:49

Hey Bikers,

Denk er aan hou jullie agenda vrij op zondag 11 april voor een ritje langs de Dijlevallei en het Hageland (162 km).
Onder begeleiding van de inrichter, Louke .

Vertrek op de ring rond Leuven aan de Tervuurse poort rond 10:30 uur. Samenkomst vanaf 10:00 uur in/of aan café " Groenveld " adres parking: Herestraat nr. 17-27 - 3001 Leuven.

Via den E19 richting Brussel neem je de afrit 11 Zemst ,
daar links af richting leuven en aan het einde van deze baan moet je rechts naar leuven .

Iets voor het centrum neem je voorbij den oprit van den A2 ( Mechelse poort ) rechts de oprit van de ring ( Den Boschsingel )rond Leuven.

De eerste afslag zonder lichten rij je voorbij maar aan den 2de afslag ( lichten ) daar ga je rechts af en moet je direckt !!! weer rechts de Herestraat in en de parking op die naast de ring ligt en waar de samenkomst is .

Cafe Groenveld is op de hoek aan de overkant .

Afbeelding

Iedereen welkom.

Gaan al mee en we hopen dat de weergoden ons goedgezind zijn .

Louke ( natuurlijk da , anders weten we ni langs waar we moeten rijden )
Odul
Den Buldog
R3T
Benson
Jas
Fadre

en wie nog ?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 09 apr 2010, 09:14, 9 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Max T

01 apr 2010, 19:08

Ik kan er niet bij zijn die dag
Wij toeren die dag rond in de buurt van Eeklo

jas

01 apr 2010, 19:33

benson
zet er mij maar ook bij KOM ZEKER

Groetjes Jas [ ignace )

Benson

01 apr 2010, 19:49

Ok jas je staat er bij en zie dat je er ZEKER bent of het moest gieten,sneeuwen,hagelen of vriezen want dan zal het ni door gaan :roll:
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

01 apr 2010, 19:57

Kan er ni bij zijn , heb één van de weinige wedstrijden die ik nog moet vervullen om aan mijn quota te geraken ( LK vlaanderen), spijtig Louke ,ik zal je niet kunnen opjagen
Have fun,
RT :lol:

Fadre

01 apr 2010, 20:19

Hey bikers,

maandag 5 APRIL,doen we een rit naar de "Giessen- NL."We vertrekken om 9.30 h aan de kerk van Achterbroek(Kalmhout).

Bulldog zal eventueel afspreken met een aantal bikers bij de Cor aan de Leugenberg.Anderen kunnen desnoods onderling afspreken om naar het vertrekpunt te rijden.

Wat eten en drinken meenemen want we zitten in Holland.Heb wel iets gevonden dat open zou moeten zijn,maar je weet nooit.

Wie rijdt ermee?

Groetjes Fadre :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

01 apr 2010, 20:22

Als ik van ons Fatima buiten mag kom ik zeker Fadre 8) :oops: :lol: :roll:

den buldog

01 apr 2010, 20:45

hey motards
voor maandag 5 April afspraak voor diegene van Ekeren en omstreken
om 8.45 aan de COR op de Leugenberg
vertrek 9..uur
groetjes den buldog

PPG

02 apr 2010, 08:24

OK Buldog ,
Ik zal er zijn .Teminste als ik zover geraak he .
De weergoden zouden ons goegezind moeten zijn hoor ik juist op de radio.
Gr
Tot Maandag en voor alle andere lezers een ...........PASEN :roll: :roll: :roll:
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Louke

02 apr 2010, 08:46

Hallo bikers

Spijtig Redtail dat je niet mee kunt, wie gaat er nu bezemwagen spelen?

De Fons zal ook niet meerijden, hij heeft echt ne schrik gepakt. Na zijn tweede val, nog voor de winter stond zijn scooter bij zijn zoon in Tessenderlo. In de week wou hij hem gaan halen met het gedacht van op 11-04 met ons mee te rijden, maar hij was nog maar net vertrokken of zijn voorwiel schoof nog eens uit op grind. Hij is niet gevallen maar wel zodanig geschrokken dat hij zen brommer terug naar zijn zoon bracht en in Diest de trein naar Leuven gepakt heeft. Nu denkt hij dat hij niet bekwaam is om met de motor te rijden en wil er mee stoppen. Dat zou spijtig zijn, maar ik hoop dat hij bij een lekker zonnetje nog van gedacht veranderd.

Veel plezier aan degenen die samen met Buldog en Fadre een ritje Nederland doen op 5-04. En voor allen een Zalig Paasfeest.

Groetjes,
Louke.

Fadre

02 apr 2010, 09:10

Benson, zet mij erook maar bij voor 11 april.
En een zalige Pasen voor iedereen en tot maandag.
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Desperado

02 apr 2010, 16:26

Hoi mannen,

Als het ni regent, zullen wij er maandag zijn op de Leugenberg.

Grtz,
Kwik & Flipke

Benson

02 apr 2010, 16:31

Ok Fadre komt in orde .

Benson

02 apr 2010, 16:35

Normaal zou het volgens onze weervrouw van VTM maandag buiten een zeldzame bui droog moeten blijven .