Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

Choerrel

02 apr 2010, 10:15

katana schreef:Vandaag goede vrijdag ...
God vergeven mij , mijn zonden ....
.... en dat zijn er veel zulle :lol: :lol: :lol:

Als grap bedoeld hé Katana!

telloorlekker

02 apr 2010, 19:59

:lol: Hier zie, hij wil er zich weer eens vlug vanaf maken... en dat terwijl zijn populistische spitsbroeder de omgeving onveilig maakt...
Katana, Allah zal 't U lonen... :wink:

katana

03 apr 2010, 09:52

Gisteren ' Goede vrijdag' praatprogramma Bracke op vrijdag 22.50 uur.

Siegfried Bracke met als gast Etienne Vermeersch , nu is mijn geloof verdwenen ' er bestaat geen god of allah ' , allemaal van tafel geveegd 8)

Wist het ook wel , maar twijfel ?
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

03 apr 2010, 10:05

Ze trekken allemaal dezelfde kar, daarom noemen het Duitsers ook Karfreitag, die goeie... :lol:

vivaldi

03 apr 2010, 15:22

had ge iets anders verwacht van Bracke en zéker van Vermeersch!!!!!!!

Als ge een moslim of kerkelijk programma beziet, dan moet ge toch ook niet allemaal geloven wat ze zeggen.

Bij mij gaat het het ene oor in en het andere uit, wat ze kwijt willen op tv

dat weet ge toch al lager dan vandaag hé Katana?

Zoals iets anders, met Griekenland. IK heb nog geen woord gehoord welke smeerlapperij de regeringen daar hebben uitgespookt.Dat is immers niet voor onze oortjes bestemd.Gelukkig heeft Vivaldi andere bronnen...
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

Mathieu

04 apr 2010, 11:19

Goede morgen allemaal en een zalig Paasfeest toegewenst.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

04 apr 2010, 11:23

Kreeg vanmorgen tf uit Italie, mijn schoonbroer wenste ons een zalig Paasfeest. Heb hem de vraag gesteld of hij ook naar de Paus en zijn zegen over de wezreld ging kijken. Naar de zegen ging hij kijken en volgen, maar de Paus interresseerde hem geen barst. Om letterlijk zijn woorden te gebruiken : die is niet waart om die functie te bekleden want het is een flikker. ( zijn woorden uiteraard.) Maar laat ons eerlijk zijn met wat de laatste tijd allemaal kenbaar gemaakt wordt en wat de kerkelijke gezagsdragers allemaal met de mantel der liefde bedekt hebben, doet menig goed geaarde katoliek toch twijfelen en zijn wenkbrauwen frontsen.

Mathieu

04 apr 2010, 11:25

Katana, je weet toch wel hoop ik dat er dagelijkse zonden en doodzonden bestaan? Maar dat de doodzonden dagelijks gedaan dagelijkse zonden worden. Dus feitelijk bestaan er geen doodzonden meer.

Mathieu

04 apr 2010, 11:27

telloorlekker schreef:
:lol: Hier zie, hij wil er zich weer eens vlug vanaf maken... en dat terwijl zijn populistische spitsbroeder de omgeving onveilig maakt...
Katana, Allah zal 't U lonen... :wink:

oei heeft de burrman zijn slag thuis gehaald dan en is onze Katana naar de islam aan het overhellen misschien? :lol: :lol: :wink: :wink:

katana

05 apr 2010, 09:04

Tweede Paasdag een normale dag , dan maar kleine werkjes opknappen om de chou chou te plezieren , zeker nadat deze morgen Lady dicht bij katana kwam wriemelen met haar sexy kontje in de bedstee :lol:
Zal beginnen met haar fiets eens grondig te reinigen en te laten blinken alsof hij(of zij) van koninklijke bloede was :D

Mathieu

05 apr 2010, 19:38

Gij doet me aan iets denken, zal dat ook eens gaan doen in de loop van de week. Fietsen poesten bedoel iki dan natuurlijk. Dat andere is hier in huis dagelijkse kost. :wink: :wink: :lol: :lol: :roll: :roll:

telloorlekker

05 apr 2010, 20:39

Mathieu schreef: Dat andere is hier in huis dagelijkse kost. :wink: :wink: :lol: :lol: :roll: :roll:
De plaat ? :?

katana

07 apr 2010, 09:31

Deze namiddag opening van het fietsseizoen NEOS (senioren) :)
Katana heeft dit jaar nog niet geoefend , zeer stom 8)

katana

07 apr 2010, 10:45

Nieuwsblad.be

Het wordt mooi weer en dan is prins Filip er weer in zijn helikopter , toertjes makend rond het paleis van Laken en het Atomium.
Amateur fotograaf Louis Dewarme kon hem zaterdag op heterdaad betrappen 'Ik kon hem niet missen .Hij heeft daar zeker drie kwartier rondgevlogen .'

ET ALORS 8)

Of de troonopvolger daar eigelijk wel mag vliegen , in de zogenaamde 'no fly-zone rond de luchthaven van Zaventem ?
Ja hij mag het,dankzij een uitzonderingsmaatregel die destijds is getroffen door verkeersminister Isabelle Durant ( Ecolo)
In de tuin van het paleis ligt sindsdien een landingsplaats voor een helikopter .
Stedenbouw zorgde ervoor dat er een bouwvergunning kon worden afgeleverd voor een loods voor het speeltje.

Voor den Troon opvolger in gevaar ?
katana denkt het niet .
Vliegen met een helikopter is een fluitje van een cent voor de prins die straaljagerpiloot is,parachutist en paracommando is 8) :)
Daarom maar de stoute schoenen aangetrokken , wanneer mag katana eens meevliegen , bij mooi weer Prins Filip :?: :lol:
Geef maar een seintje :)

telloorlekker

07 apr 2010, 16:12

katana schreef:Vliegen met een helikopter is een fluitje van een cent voor de prins die straaljagerpiloot is,parachutist en paracommando is 8) :)
En jij geloofd dat ? De prins heeft het merendeel van zijn 'papiertjes' afgekocht - omdat hij nu eenmaal een koningskindje is kàn dat hé -
Een simpele jongen die voorovergebukt gaat aan verkregen medailles... :?