De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Webby

08 apr 2010, 23:12

Graag wil ik Fadre bedanken voor de mooie rit Biessenburg.

Op laatste moment toch nog beslist om mee te rijden wat ik mij absoluut niet beklaagt heb. Mooie rit, niet te snel en alle tijd om het mooie dorpje Biessenburg te bekijken wat zeker de moeite waard was. Door Fadre het tempo aangegeven en we daardoor rustig de tijd hadden om al het moois te bewonderen wat hie te zien was. En het gezellige gezelschap niet vergeten. Voor herhaling vatbaar.

Ik zal dan hier ook mijn fotos even posten.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Benson

09 apr 2010, 09:16

Hey Bikers,

Denk er aan nu zondag 11 april een ritje langs de Dijlevallei en het Hageland (162 km).
Onder begeleiding van de inrichter, Louke .

Zeker mee brengen :

een goed humeur , een volle nafttank en wat water en brood om de inwendige mens onderweg te versterken .

Vertrek op de ring rond Leuven aan de Tervuurse poort rond 10:30 uur. Samenkomst vanaf 10:00 uur in/of aan café " Groenveld " adres parking: Herestraat nr. 17-27 - 3001 Leuven.

Voor de mensen van Ekeren en omgeving AFSPRAAK 8.30 aan de COR
VERTREK 8.45

Volgend aanpikpunt de parking in RUMST 9.15
vertrek 9.30

Via den E19 richting Brussel neem je de afrit 11 Zemst ,
daar links af richting leuven en aan het einde van deze baan moet je rechts naar leuven .

Iets voor het centrum neem je voorbij den oprit van den A2 ( Mechelse poort ) rechts de oprit van de ring ( Den Boschsingel )rond Leuven.

De eerste afslag zonder lichten rij je voorbij maar aan den 2de afslag ( lichten ) daar ga je rechts af en moet je direckt !!! weer rechts de Herestraat in en de parking op die naast de ring ligt en waar de samenkomst is .

Cafe Groenveld is op de hoek aan de overkant .

Afbeelding

Iedereen welkom.

Gaan al mee en we hopen dat de weergoden ons goedgezind zijn .

Louke ( natuurlijk da , anders weten we ni langs waar we moeten rijden )
Odul
Den Buldog
R3T
Benson
Jas
Fadre
-
-
-
-

en wie nog ?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 10 apr 2010, 11:17, 6 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

09 apr 2010, 12:14

Bedankt Spabroec voor uw reportage en Yameke ook.Toch een klein correctie het is niet Biessenburg maar Giessenburg :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Louke

09 apr 2010, 18:44

Dat klopt Benson!

Ik ben vandaag de rit nog eens gaan doen en ben tot de bevinding gekomen dat ik het parcours toch nog wat moet aanpassen wegens de vele werken (omleidingen langs kasseien en onverharde wegen) onderweg, maar dat is iets voor morgen. Ik heb zo maar 4 uur gereden, de stopplaatsen niet meegerekend om 144 km te doen daarna was ik het moe en ben rechtstreeks naar huis gereden. Die laatste 25 km's kan ik t.a. bijna met de ogen dicht doen.

Voorzie jullie toch van wat eten voor onderweg want buiten restaurants kom je niet veel tegen. In een café in Hoegaarden is het in ieder geval toegelaten om je eigen meegebrachte boterhammetjes te verorberen.

De eerste stop voorzien ik aan het meer van Genval,
de tweede op de markt in Hoegaarden,
de derde in Zoutleeuw,
de vierde aan de zoete-waters in Oud-Heverlee.
Enkele km verder zijn we terug aan ons vertrekpunt.

Groetjes.

redtail

09 apr 2010, 19:14

Yammeke schreef:Iets verder kijkend: iemand al gepland om de 1000 bochten van Oberhausen mee te rijden op 19 juni?
Yammeke,
Wij rijden die 1000 bochten al bijna alle jaren en moet zeggen dat het wel echt de moeite is,qua sfeer en aantal ( zeeeer veel),als je van plan bent deze te rijden: goede raad ....laat je absoluut niet meeslepen met de waaghalzen want elk jaar gebeuren er wel wat ernstige ongevallen..be ware!
Om op je vraag te antwoorden...wij ( 3pers) gaan dit jaar de 1000 b. waarschijnlijk terug meerijden maar er is nog niks beslist,meestal worden wij maar op het laatste moment wakker en beslissen" last minute".
Als je dan campingplaats neemt is plezier verzekerd en lawaai en geen slaap, anders vind je daar in de buurt( straal van +- 40km's) wel een hotelletje oid.
Ik blijf er bij...'t is de moeite"
grts,
RT :wink:

jas

09 apr 2010, 20:12

hallo Buldog
ik kom naar rumst
tot zondag

Groetjes JAS

den buldog

10 apr 2010, 10:32

goeie morgen motards
ok Jas dit is genoteert
dus mannekes morgen de rit van Louke
aan de COR om 8.30 vertrek 8.45 STIPT
parking rumst 9.15 vertrek 9.30 STIPT
zoals LOUKE al zei breng iets mee om te eten want ge zijt beter voor bereid dan niks te vinden onderweg .
tot morgen :twisted: :D :lol: :wink: Afbeelding

Webby

10 apr 2010, 10:53

Ik kan er spijtig genoeg niet bij op 11/04. Privé verplichtingen.
Het zal voor de volgende keer zijn. Zaterdag met The Friends zal ik er wel bijzijn.

Groetjes en tot dan.

PS als jullie binnenkort Webby zien verschijnen ipv Spabroec geen paniek, Ik tracht mijn nickname te wijzigen maar het lukt mij maar niet.

Yammeke

10 apr 2010, 20:40

http://www.youtube.com/watch?v=zgWpt-3WCZo
Nog gauw voordat er morgen een nieuw arsenaal foto's op komt....
Bovenstaande link zou moeten een filmke tonen. Als dat niet is laat maar weten!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
BMW K1200LT

Benson

10 apr 2010, 20:50

Hey Yammeke

filmpke gezien , goed gedaan binnenkort de One - Line Bikers gekend over heel de wereld :lol: 8) :roll:
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

10 apr 2010, 21:49

Goed gedaan yammeke dat is een primeur voor de "onlinebikers" :D

Benson

11 apr 2010, 07:16

Hey On - Line Bikers

denk er aan volgende

Zaterdag 17 april - De eerste rit dit jaar van de motorclub friends waar we ons ook bij aangesloten hebben en die gaat naar naar de Zwalmstreek.

Tijdens deze ritten is er begeleiding van wegkapiteins hou daarom steeds in het oog dat je nadat zij een weg hebben afgesloten je rechts houd om hun veilig en snel terug naar voor te laten rijden !!!

De nodige stops om iets te gaan drinken en eten zijn voorzien .

Voor deze rit zoals altijd afspraak op de grote parking met fruit en groentewinkel op het rond punt te Wommelgem ( afrit autostrade )

Samenkomst 8u30 , vertrek naar de friends om 8u45

Wie wil kan ook ineens naar de friends rijden
daar is de samenkomst om 9u
vertrek 9u30. Cafe Familia - Adolf Mortelmansstr 18 Wommelgem

Niet vergeten !! goed humeur en volle naftbak

Gaan al mee als de weergoden ons gunstig gezind zijn .

Benson
Louke
Webby
-
-

Wie nog ?
Laatst gewijzigd door Benson op 14 apr 2010, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Fadre

12 apr 2010, 09:39

Bedankt Louke voor de toffe rit van gisteren.Goed gedaan man.Door de slechte staat van ons belgische wegen lag de sneheid niet zo hoog wat natuurlijk begrijpelijk is.Toch een mooie prestatie van de koprijder. :wink:

den buldog

12 apr 2010, 12:22

ja Louke zoals de Fadre al zei bedankt voor de mooie rit gisteren .
een schoon omgeving mooie wegen, ni altijd in goede staat maar da was te verwachten na die strenge winter. ge waart gij ne goeie kopman en ge hebt da goe gepland . nogmaals bedankt en tot later
den buldog :twisted: :twisted:

Louke

12 apr 2010, 12:55

Dat was graag gedaan hoor mannen, ik dank jullie voor het leuk gezelschap, bovendien ben ik weer een ervaring rijker. :oops: :lol:

Groetjes.