Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
aniver -- Ik heb je een antwoord gegeven in je eigen topic (plekje) klik op onderstaande regel , en je bent er
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=125340

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=125340

-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
rosebud 2,
je kan alleen berichten van uzelf verwijderen op voorwaarde dat er nog geen bericht van iemand anders onderstaat.Indien dit wel het geval is kunnen alleen moderators dit verwijderen.
je kan alleen berichten van uzelf verwijderen op voorwaarde dat er nog geen bericht van iemand anders onderstaat.Indien dit wel het geval is kunnen alleen moderators dit verwijderen.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
mario 2 -- Welkom bij de oefenaars , ik hoop dat je hier veel plezier zal hebben en ook iets nuttig kan opsteken . Je test is ook goed gelukt , indien je met vragen zit laat dan maar van je horen een of ander oefenmaatje zal je wel trachten te helpen nog de

-
rosebud 2 -- Dit helpt je misschien om een topic weer te vinden

1 ) = Nog niet gelezen is't orange , gelezen is wit
2 ) = Titel van het onderwerp
3 ) = Aantal geplaatste berichten
4 ) = Naam van de auteur
5 ) = Aantal keer je bericht gelezen geweest is
6 ) = Datum+uur en de schrijver van je laatste bericht
Kijk eens in de Auteurskolom (4) en zoek daar naar je nickname (rosebud 2) , kijk dan naar links naar de titel van de topic en klik op de naam die je aan de titel gegeven hebt . Je hebt 3 topics Hallo > Plaatjes > Pasen . Maak nu één keuze stel daar je vraag en daar zal ook een antwoord geplaatst worden , laat de andere 2 topics maar met rust die verdwijnen na enkele dagen . Ik vroeg me al af hoe het kwam dat je terug in de sticky beland was , indien je U nog zorgen maakt plaats dan je vraag nogmaals hier .

1 ) = Nog niet gelezen is't orange , gelezen is wit
2 ) = Titel van het onderwerp
3 ) = Aantal geplaatste berichten
4 ) = Naam van de auteur
5 ) = Aantal keer je bericht gelezen geweest is
6 ) = Datum+uur en de schrijver van je laatste bericht
Kijk eens in de Auteurskolom (4) en zoek daar naar je nickname (rosebud 2) , kijk dan naar links naar de titel van de topic en klik op de naam die je aan de titel gegeven hebt . Je hebt 3 topics Hallo > Plaatjes > Pasen . Maak nu één keuze stel daar je vraag en daar zal ook een antwoord geplaatst worden , laat de andere 2 topics maar met rust die verdwijnen na enkele dagen . Ik vroeg me al af hoe het kwam dat je terug in de sticky beland was , indien je U nog zorgen maakt plaats dan je vraag nogmaals hier .

-
rosebud 2 -- Een sticky is een beetje gelijk aan een topic , maar die blijft bovenaan staan en kan ook gesloten zijn , je vind er iets wat liefst niet verloren mag gaan . Een voorbeeld als er in een topic een maand geen bericht in geplaatst word dan verdwijnt hij uit het zicht en nadien verwijderd , een sticky dus niet daar kunnen de oudste en nuteloze berichten uit verwijderd worden en blijven de laatste berichten staan .

-
mengels - Lid geworden op: 15 apr 2010, 23:15
webmaster schreef:Hier kan je zelf oefenen om gewone berichtjes te plaatsen en hun mogelijkheden uit te proberen.
Dit onderwerp wordt ook gebruikt vanaf het boek "internet na 50" en andere cursussen.
Veel succes allemaal!
Nota van de moderator: plaats in deze topic geen afbeeldingen aub. Deze is gereserveerd voor onze senioren die hun eerste stappen zetten op dit forum en eenvoudig willen starten met gewone tekstberichtjes.![]()
Hallo allemaal, ik ben mengels en nieuw op het forum.