Egelstraat nr. 1001, Stekeldorp. Hier ben je altijd welkom.
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Dag Egeltje,
Ik wens je nog een fijne dag !
Yna
Zeg Egeltje, nu ga je mij toch niet zeggen dat mijn tekenen beter is dan het uwe. Dat meen je toch niet hé. Ik weet wel dat je mij moed wil geven hoor.
Jouw bootje is zeer mooi.
Toch bedankt !
Wees blij en geniet.
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Neske, nog één keer.
Afbeelding (niet omkaderd) opslaan als 570x450! (A)
Afbeelding omkaderd opslaan als 480x360! (B)
Open IMs en haal A binnen
1. Effects > Parameter = 25x25 > Blur aanvinken > effect
2. Composite > haal B binnen > .... > composite
3. omkaderen en opslaan.
Greetz. ~~Egel~~
Afbeelding (niet omkaderd) opslaan als 570x450! (A)
Afbeelding omkaderd opslaan als 480x360! (B)
Open IMs en haal A binnen
1. Effects > Parameter = 25x25 > Blur aanvinken > effect
2. Composite > haal B binnen > .... > composite
3. omkaderen en opslaan.
Greetz. ~~Egel~~
Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Alle bezoekers, prettige avond gewenst.
En voor later, slaap wel.
Greetz. ~~Egel~~
Edit:
Yna natuurlijk meen ik dat als ik iets zeg. Die cirkels en de rest vraagt toch meer werk.
Neske, kan je weer verder en was nu niet zoveel moeite om het beknopt even te herhalen.
Bedankt voor dat bootje. 

En voor later, slaap wel.
Greetz. ~~Egel~~
Edit:
Yna natuurlijk meen ik dat als ik iets zeg. Die cirkels en de rest vraagt toch meer werk.
Neske, kan je weer verder en was nu niet zoveel moeite om het beknopt even te herhalen.

-
popsie - Lid geworden op: 30 sep 2009, 19:31

Een gezellige avond, Egel, beter laat dan nooit,he!
groetjes popsie- Carpe Diem
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede avond Egelje,een foto van Joyce
het meisje met de donkere ogen is Joyce,enkele maanden geleden getrokken ernaast Chelsy,gelijk je kan zien was bij Alyssia de tandenfee geweest dan is ze zo fier als ne gieter
het is eerst woensdag dat wij iets gaan weten morgen is het voor haar staartbeentje,de onsteking is terug erger geworden,persoonlijk zou ik liever hebben dat ze dat kind opnemen,afwachten hé

Groetjes... Assa
het meisje met de donkere ogen is Joyce,enkele maanden geleden getrokken ernaast Chelsy,gelijk je kan zien was bij Alyssia de tandenfee geweest dan is ze zo fier als ne gieter
het is eerst woensdag dat wij iets gaan weten morgen is het voor haar staartbeentje,de onsteking is terug erger geworden,persoonlijk zou ik liever hebben dat ze dat kind opnemen,afwachten hé

Groetjes... Assa
Groetjes van assa
-
Assa, knap het is perfect.
Of de strookjes nu wat breder zijn of niet dat speelt immers geen rol. Ik heb de mijne gemaakt met het principe van het zebrapad. Mijn kader 570x450! 4x rond een vlak van 480x360! (strookjes 5 pixels)
Tof.
Greetz. ~~Egel~~
Of de strookjes nu wat breder zijn of niet dat speelt immers geen rol. Ik heb de mijne gemaakt met het principe van het zebrapad. Mijn kader 570x450! 4x rond een vlak van 480x360! (strookjes 5 pixels)
Tof.
Greetz. ~~Egel~~
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Bedankt Egeltje
ge weet ik probeer graag eerst,lukt het niet dan kom ik af hoor
mijn werkje,achtergrond gemaakt,kader rond 2x2 5x5 enz daardoor die fijn lijntjes,een tof werkje
Groetjes.. Assa
ps:ik vergeet te zeggen dat heb zitten knippen en plakken,zal eens op de andere manier proberen, nog bedankt hé
ge weet ik probeer graag eerst,lukt het niet dan kom ik af hoor
mijn werkje,achtergrond gemaakt,kader rond 2x2 5x5 enz daardoor die fijn lijntjes,een tof werkje
Groetjes.. Assa
ps:ik vergeet te zeggen dat heb zitten knippen en plakken,zal eens op de andere manier proberen, nog bedankt hé
Groetjes van assa