wie weet er raad?
-
Kristien 53 - Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:27
Hier is er dan eentje se en onze hond staat of beter, ligt er ook bij!
Groetjes,
Stientje
-
Gast
wauw,zo een mooie tuin zeg stientje,en een mooie woef xxxx
kan geloven dat je veel werk hebt in je tuin !!! wij hadden er vroeger ook zo een,en alles was voor mij alleen,ik kon het niet meer aan !!!

kan geloven dat je veel werk hebt in je tuin !!! wij hadden er vroeger ook zo een,en alles was voor mij alleen,ik kon het niet meer aan !!!

-
Goede avond zon,
ik zie dat jij ook een mooie en verzorgde tuin hebt!
Jij hebt er blijkbaar ook plezier in!!!
Ieder vult dat in voor zichzelf hé...nu kan ik dat nog allemaal zelf onderhouden maar wat het later gaat zijn weet ik ook niet hoor.Nu geniet ik er met volle teugen van en dat kan men mij toch niet afnemen...dat is voorlopig een extra ontspanning en zolang ik het werk aankan doe ik maar verder,alle dagen een stukje...
Ja,onze woef ligt daar ook op z'n gemak..Het is een Duitse herder,een groot beest maar lief en trouw.Hij mag trouwens binnenkort mee op verlof,want dat zou niet in orde komen als wij alleen zouden vertrekken hoor!
Ik wens je nog een fijne en rustige avond en tot nog eens!
Knuffel,
Stientje xxx
ik zie dat jij ook een mooie en verzorgde tuin hebt!
Jij hebt er blijkbaar ook plezier in!!!
Ieder vult dat in voor zichzelf hé...nu kan ik dat nog allemaal zelf onderhouden maar wat het later gaat zijn weet ik ook niet hoor.Nu geniet ik er met volle teugen van en dat kan men mij toch niet afnemen...dat is voorlopig een extra ontspanning en zolang ik het werk aankan doe ik maar verder,alle dagen een stukje...
Ja,onze woef ligt daar ook op z'n gemak..Het is een Duitse herder,een groot beest maar lief en trouw.Hij mag trouwens binnenkort mee op verlof,want dat zou niet in orde komen als wij alleen zouden vertrekken hoor!
Ik wens je nog een fijne en rustige avond en tot nog eens!
Knuffel,
Stientje xxx
-
Gast
het is verkocht stientje,woon daar nu niet meer!!jammer genoeg,kon ik het niet meer aan,het werd te groot eens mijn meisjes het huis uit waren
mijn woefke,gaat ook steeds mee op reis hoor,zou ze niet kunnen missen
nog een fijne avond stientje xxx
mijn woefke,gaat ook steeds mee op reis hoor,zou ze niet kunnen missen
nog een fijne avond stientje xxx
-
Goeie morgen,lieve riekske,
dankuwel!
Ja,dat is mijn grote ontspanning,lieverd!
Ik voel er mij zo goed!
Ik wens jullie ook nog een fijne dag en hopelijk tot gauw!
lieve groet,
Kristien
dankuwel!
Ja,dat is mijn grote ontspanning,lieverd!
Ik voel er mij zo goed!
Ik wens jullie ook nog een fijne dag en hopelijk tot gauw!
lieve groet,
Kristien
-
Hallo mijn beste maatjes,
een hele fijne vrijdag en ja,de week zit er weer eens bijna op,wat vliegt de tijd!!!
Vandaag geen werk in de tuin want mijn kleinzoontje blijft logeren en dan staan er andere plannen op het programma!
Samen genieten in de tuin en spelen met water en zand...meer heeft hij niet nodig!Leuk om het af te zien!
Ook nog een leuk weekend mét zon als het kan,geniet er met volle teugen van zou ik zeggen,wat we hebben kan men ons niet meer afnemen!!!
Als ik af en toe niet kom opdagen moeten jullie niet ongerust zijn,want mijn pc heeft zo soms van die kuren dat ik er niet mee kan werken,wordt oud denk ik en is aan vervanging toe!
Hele lieve en zonnige groetjes,
Kristien/Stientje xxx
een hele fijne vrijdag en ja,de week zit er weer eens bijna op,wat vliegt de tijd!!!
Vandaag geen werk in de tuin want mijn kleinzoontje blijft logeren en dan staan er andere plannen op het programma!
Samen genieten in de tuin en spelen met water en zand...meer heeft hij niet nodig!Leuk om het af te zien!
Ook nog een leuk weekend mét zon als het kan,geniet er met volle teugen van zou ik zeggen,wat we hebben kan men ons niet meer afnemen!!!
Als ik af en toe niet kom opdagen moeten jullie niet ongerust zijn,want mijn pc heeft zo soms van die kuren dat ik er niet mee kan werken,wordt oud denk ik en is aan vervanging toe!
Hele lieve en zonnige groetjes,
Kristien/Stientje xxx
-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo Stientje,
Wat een prachtige tuin en zo een leuke hond die daar perfect bij past.
Kom je een fijn weekend wensen.
Geniet maar van je kleinzoontje, zal zeker gezellig worden
Nog een fijne avond samen
Appelsientje xxxxx
Vergeven is tweemaal beminnen
-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo lieve Stientje,
Je hebt geluk vandaag met het weer, nu kun je met je kleinkind in die mooie tuin van jou spelen.
Wens je een fijne namiddag samen en geniet er maar van.
Dikke knuffel ook voor dat kindje, is het een jongen of een meisje?
Appelsientje xxxxxx
Vergeven is tweemaal beminnen