Mijn Papsje....
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen Allemaal,
Vandaag wordt mijn vader thuisgebracht.
We weten nu (eerlijk met elkaar gesproken) dat hij thuis komt om te sterven.
Hij zal niet meer uit zijn coma ontwaken tenzij er een wonder geschied maar dit is (aldus het ziekenhuis,arts,verpleging) niet te hopen voor hem en voor ons.
Het is nu nog even wachten op de thuiszorg die ons zal leren de sondevoeding aan en uit te koppelen (verwisselen als het leeg raakt), mijn vader om de zoveel? uur omdraaien zodat hij niet steeds op één kant ligt enz.
Wel goed dat hij ook thuis een AD-Luchtmatras zal krijgen want hij is zo vreselijk mager dat zo'n ander (hard) matras hem pijn zou kunnen doen.
We gaan ervoor zorgen dat hij (als hij momenten van meebeleving heeft) hij het op een zachte manier zal beleven.
Babbelkes, ik ben dankbaar dat ik hier altijd terecht kan.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en (ik hoop) tot later.
Vandaag wordt mijn vader thuisgebracht.
We weten nu (eerlijk met elkaar gesproken) dat hij thuis komt om te sterven.
Hij zal niet meer uit zijn coma ontwaken tenzij er een wonder geschied maar dit is (aldus het ziekenhuis,arts,verpleging) niet te hopen voor hem en voor ons.
Het is nu nog even wachten op de thuiszorg die ons zal leren de sondevoeding aan en uit te koppelen (verwisselen als het leeg raakt), mijn vader om de zoveel? uur omdraaien zodat hij niet steeds op één kant ligt enz.
Wel goed dat hij ook thuis een AD-Luchtmatras zal krijgen want hij is zo vreselijk mager dat zo'n ander (hard) matras hem pijn zou kunnen doen.
We gaan ervoor zorgen dat hij (als hij momenten van meebeleving heeft) hij het op een zachte manier zal beleven.
Babbelkes, ik ben dankbaar dat ik hier altijd terecht kan.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en (ik hoop) tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik vind het zo fijn dat je hier even was.
Nog eventjes en je paps is terug thuis....daar gaan jullie ondanks alles heel blij om zijn.
Het gaat voor jullie heel druk worden, maar anders druk dan in het ziekenhuis.
En nu is het iets dat jullie heel veel voldoening gaat geven....het is iets dat je voor je paps en je mams kan doen.
Ik denk constant aan jullie!
Liefs, Reline
Ik vind het zo fijn dat je hier even was.
Nog eventjes en je paps is terug thuis....daar gaan jullie ondanks alles heel blij om zijn.
Het gaat voor jullie heel druk worden, maar anders druk dan in het ziekenhuis.
En nu is het iets dat jullie heel veel voldoening gaat geven....het is iets dat je voor je paps en je mams kan doen.
Ik denk constant aan jullie!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
iris - Lid geworden op: 15 apr 2003, 15:44
dag Angel en familie,
wens jullie heel veel sterkte en als het moment van heengaan van jullie geliefde is aangebroken, in volle overgave, liefde en dankbaarheid
proberen los te laten.
ja, in zekere zin dankbaarheid, want het is misschien moeilijk aan te nemen als men er voor staat, maar naar huis kunnen komen om voor altijd afscheid te nemen van dit aardse, van de familie, en alle geliefden, is een mooie droom.
wens jullie sterkte en veel wederzijdse liefde
knuffels en liefs
iris - irisB
wens jullie heel veel sterkte en als het moment van heengaan van jullie geliefde is aangebroken, in volle overgave, liefde en dankbaarheid
proberen los te laten.
ja, in zekere zin dankbaarheid, want het is misschien moeilijk aan te nemen als men er voor staat, maar naar huis kunnen komen om voor altijd afscheid te nemen van dit aardse, van de familie, en alle geliefden, is een mooie droom.
wens jullie sterkte en veel wederzijdse liefde
knuffels en liefs
iris - irisB
Carpe Diem !
-
Gast
Angel en Ed
vandaag je paps naar huis laten komen, voor intiem met familie er voor te zorgen, paps zal het aanvoelen hoeveel liede die zal krijgen van jullie,
het zal zwaar zijn, maar met liefde gedaan,
hem los laten van het aardse leven, naar het eeuwige,
ik ben met gedachten bij jullie alook voor je mamske,
wens jullie heel veel sterkte toe,
Dannoontje
vandaag je paps naar huis laten komen, voor intiem met familie er voor te zorgen, paps zal het aanvoelen hoeveel liede die zal krijgen van jullie,
het zal zwaar zijn, maar met liefde gedaan,
hem los laten van het aardse leven, naar het eeuwige,
ik ben met gedachten bij jullie alook voor je mamske,
wens jullie heel veel sterkte toe,
Dannoontje
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Je pake komt naar huis vandaag.
Angel, wens je veel sterkte toe.