1966 - 1993 - 6A te SOEST - Evere - Lombardsijde
-
trekbaar - Lid geworden op: 01 dec 2008, 17:25
Hallo Guido,
of moet ik nog RSM zeggen? Jij was RSM in Lombardsijde en ik heb je op pensioen weten gaan! Mijn naam is Swa, U wel bekent van in het kwartier. Ik ben voor het ogenblik nog gelegerd in Berlaar, maar niet meer voor lang. Inderdaad, ik ga voppen!!!
Groetjes,
Swa
of moet ik nog RSM zeggen? Jij was RSM in Lombardsijde en ik heb je op pensioen weten gaan! Mijn naam is Swa, U wel bekent van in het kwartier. Ik ben voor het ogenblik nog gelegerd in Berlaar, maar niet meer voor lang. Inderdaad, ik ga voppen!!!
Groetjes,
Swa
-
m109 - Lid geworden op: 24 nov 2009, 16:25
Ik heb mijn legerdienst in 1970 ook volbracht in het 6A , B batterij als SP-chauffeur van het 1ste stuk ( BONNY) , stukscommandant was Johan Moreels; andere onderofficieren waren De Baerdemaeker, Wickofski ,Desair, Berden , chef Engelen (QM),van de BSM weet ik de naam niet meer maar ik denk dat hij van Waregem afkomstig was .Officieren waren Van Himste ( niet zeker van) , Brissard.
In dat jaar hebben wij ook de wacht gehouden aan het Koninklijk Paleis.
Groeten aan alle ex 6Aers
Freddy
In dat jaar hebben wij ook de wacht gehouden aan het Koninklijk Paleis.
Groeten aan alle ex 6Aers
Freddy
-
artellerie - Lid geworden op: 11 jul 2009, 20:09
Beste,
Graag had ik geweten of "Het Kanaal Van Wessem "nog bestaat,of is het ook reeds met de grond gelijk gemaakt?
Daar ik in September 2010 ,na 38 jaar nog eens terug naar Soest ga,ben ik wel nieuwsgierig om daar nog eens voor die poort te staan.
Graag had ik geweten of "Het Kanaal Van Wessem "nog bestaat,of is het ook reeds met de grond gelijk gemaakt?
Daar ik in September 2010 ,na 38 jaar nog eens terug naar Soest ga,ben ik wel nieuwsgierig om daar nog eens voor die poort te staan.
Praat niet over Uzelf,dat doen ZIJ wel (ALS JE WEG BENT
-
BIZON - Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:19
Artillerie,
De kazerne bestaat inderdaad nog, maar in vervallen toestand.
Als je "Kazerne Kanaal van Wessem" intikt in Google dan krijg je genoeg informatie te zien.
De kazerne bestaat inderdaad nog, maar in vervallen toestand.
Als je "Kazerne Kanaal van Wessem" intikt in Google dan krijg je genoeg informatie te zien.
Dank voor alles aan iedereen!
Windows 11 Home 64 bit
DELL Intel Core i7
Office 365, Edge, Firefox, Chrome
Windows 11 Home 64 bit
DELL Intel Core i7
Office 365, Edge, Firefox, Chrome
-
artellerie - Lid geworden op: 11 jul 2009, 20:09
Dank U wel Bizon voor de uitleg en de mooie foto die erbij was,zie
er naar uit om te gaan in September
Groetjes
Johan Favere
er naar uit om te gaan in September
Groetjes
Johan Favere
Praat niet over Uzelf,dat doen ZIJ wel (ALS JE WEG BENT
-
AstraNel2 - Lid geworden op: 23 jan 2007, 10:45
Hallo 6A'ers, dit jaar opnieuw het kazernefeest te Soest in het Kw Adam met veel ex 6A die al ingeschreven zijn, meer info op www.kazernefeest.de of via mijn website http://www.2-4regtlansiers.be.tt/
groetjes
groetjes