De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hallo Yess
ja da is zeker lang geleden maar tijden veranderen en je zal nu met uw cabrio ook wel mooie ritten gaan doen.
Nog het beste in het verder leven en met de rockgroepen

ja da is zeker lang geleden maar tijden veranderen en je zal nu met uw cabrio ook wel mooie ritten gaan doen.
Nog het beste in het verder leven en met de rockgroepen
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Het is serieus aan het korten voor de Tjechië reizigers dacht ik
wanneer was jullie vertrek datum weer? Moest het volgende week zijn ,en ik je niet meer zal zien,wens ik jullie alvast een zonnige en veilige reis toe en moest er een Guzzi meerijden dan ook nog liefst zonder pannes
want dat kan de pret deftig bederven
Als je daar dan het varken wat gaat uithangen moet je ook niet vertellen dat er de maand erop motards komen die je persoonlijk kent hé
Tot volgende,
RT
Als je daar dan het varken wat gaat uithangen moet je ook niet vertellen dat er de maand erop motards komen die je persoonlijk kent hé
Tot volgende,
RT
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Wij de Tsjechie reizigers,Fadre,Buldog,PPG en Bandito vertrekken zaterdag 19 Juni en zijn terug op 28 Juni.
Om je gerust te stellen Redtail beloven wij u om gedurende deze periode een Jézuiten bestaan te leiden en alle dagen om negen uur onder de lakens te kruipen na het drinken van een glas warme melk.
Groetjes ,
Fadre
Om je gerust te stellen Redtail beloven wij u om gedurende deze periode een Jézuiten bestaan te leiden en alle dagen om negen uur onder de lakens te kruipen na het drinken van een glas warme melk.
Groetjes ,
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Bij deze wens ik de drie musketiers (Fadre, Buldog en PPG) en d’Artagnan (Bandido) een leuke trip toe zonder problemen onderweg. Ik zie al uit naar jullie reportage nadien. Aan ons sympathiek koppel uit Zele, chapeau voor jullie energie. Den deze is nog aan ’t bijkomen van de vorige editie.
Groetjes,
Louke
Groetjes,
Louke
-
Fadre schreef:Wij de Tsjechie reizigers,Fadre,Buldog,PPG en Bandito vertrekken zaterdag 19 Juni en zijn terug op 28 Juni.
Om je gerust te stellen Redtail beloven wij u om gedurende deze periode een Jézuiten bestaan te leiden en alle dagen om negen uur onder de lakens te kruipen na het drinken van een glas warme melk( met Bandito er bij .....MELK laat mij ni lachen).Groetjes ,
Fadre
-
Verplaatst
Laatst gewijzigd door Benson op 09 jun 2010, 17:36, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hallo allemaal,
Ik ben nog aant bekomen van het weekendje cross in Frankrijk, meer bepaald St. Jean d'Angely (Bordeaux).
Het vertrek naar Tsjechië begint inderdaad te naderen; ik begin al wa zenuwachtig te worden en ben al wa proper ondergoed en teen en tander aan 't klaarleggen.
Ik heb verleden week ook mijnen Bandit nog eens gekuist, was hééééééél lang geleden:oops:
:oops
Bedankt Louke, da hedde schoon gezegd.
Hej Redtail, ik ken er nogtans nog ene die er weg mee kan, en trouwens ik drink ook graag melk mer dan van de natuurlijke....
toch bedankt man en we zullen ons gedragen ginder.
Voor degenen die gaan toeren veel plezier en keep it safe.
De groeten
Bandido
Ik ben nog aant bekomen van het weekendje cross in Frankrijk, meer bepaald St. Jean d'Angely (Bordeaux).
Het vertrek naar Tsjechië begint inderdaad te naderen; ik begin al wa zenuwachtig te worden en ben al wa proper ondergoed en teen en tander aan 't klaarleggen.
Ik heb verleden week ook mijnen Bandit nog eens gekuist, was hééééééél lang geleden:oops:
Bedankt Louke, da hedde schoon gezegd.
Hej Redtail, ik ken er nogtans nog ene die er weg mee kan, en trouwens ik drink ook graag melk mer dan van de natuurlijke....
toch bedankt man en we zullen ons gedragen ginder.
Voor degenen die gaan toeren veel plezier en keep it safe.
De groeten
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo Bikers
lang geleden nog eens van me laten horen he.
Voor de mannen doe Tsjechië gaan verkennen een goeie en veilige reis en hopelijk zonder al te veel ongewenste stops en gelijk Louke zei,maak er maar prachtige foto's en een leuke reportage van die je hier opzet zodat we er allen van kunnen meegenieten.
Ikzelf vertrek donderdag,maar dan wel met het vliegmachieneke.
Allen die uitstapjes plannen,geniet ervan en hou het veilig.
Groetjes en tot ziens
Odul
lang geleden nog eens van me laten horen he.
Voor de mannen doe Tsjechië gaan verkennen een goeie en veilige reis en hopelijk zonder al te veel ongewenste stops en gelijk Louke zei,maak er maar prachtige foto's en een leuke reportage van die je hier opzet zodat we er allen van kunnen meegenieten.
Ikzelf vertrek donderdag,maar dan wel met het vliegmachieneke.
Allen die uitstapjes plannen,geniet ervan en hou het veilig.
Groetjes en tot ziens
Odul
-
-
Hallo on - line bikers
de friends rijden nu zondag hun 3de rit .
Gaan al mee als de weergoden het toelaten !!!
Benson
Frans & Lucienne
Fadre & Suzy
Redtail & Kim
-
-
-
Wie nog
----------------------------------------------
Hallo Friends
De 3de rit gaat zeker door , de verkiezingen houden ons niet tegen. We vertrekken wat later en maken er een kort gezellig ritje van door het Scheldeland. Dus wie zin heeft rijdt met ons mee. Wij hopen dat je er allen weer bij zult zijn.
Wanneer : Zondag 13 juni
Samenkomst: 10.30 uur
Vertrek om: 11.00 uur
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18 2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia Cuypers Mertens
Gsm: 0498/460139 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be
We rijden veilig en ons moto is samen uit, samen thuis.
Gelieve steeds te starten met een volle tank en een goed humeur !!!!!!!!
Aankomst in ons clublokaal Famila voorzien rond /- 18.00 uur
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens The Friends : Jan & Godelieve , Rudy & Myriam , Jef & Danielle & Mon & Mia

de friends rijden nu zondag hun 3de rit .
Gaan al mee als de weergoden het toelaten !!!
Benson
Frans & Lucienne
Fadre & Suzy
Redtail & Kim
-
-
-
Wie nog
----------------------------------------------
Hallo Friends
De 3de rit gaat zeker door , de verkiezingen houden ons niet tegen. We vertrekken wat later en maken er een kort gezellig ritje van door het Scheldeland. Dus wie zin heeft rijdt met ons mee. Wij hopen dat je er allen weer bij zult zijn.
Wanneer : Zondag 13 juni
Samenkomst: 10.30 uur
Vertrek om: 11.00 uur
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18 2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia Cuypers Mertens
Gsm: 0498/460139 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be
We rijden veilig en ons moto is samen uit, samen thuis.
Gelieve steeds te starten met een volle tank en een goed humeur !!!!!!!!
Aankomst in ons clublokaal Famila voorzien rond /- 18.00 uur
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens The Friends : Jan & Godelieve , Rudy & Myriam , Jef & Danielle & Mon & Mia