Frontpage 2000
-
wirito - Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:04
Heb een nieuwe laptop met windows 7.Ik maak al 10 jaar mijn website met Frontpage 2000.Dat doe ik nu nog altijd,daar ik mijn oude laptop nog altijd heb.Weet iemand of frontpage 2000 ook werkt op windows 7 ,want ik heb dat zo gehoord.Heeft iemand daar ervaring mee of weet iemand of dit mogelijk is.Alvast bedankt bij voorbaat
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste wirito,
Ik heb dit niet uitgeprobeerd en mijn antwoord is dus mogelijk onjuist, maar volgens wat ik vind op andere fora op het internet, blijkt Frontpage 2000 niet te werken onder windows 7. Reeds bij het installeren van het programma zou je al een foutmelding krijgen.
Hopelijk hebben anderen dit wel uitgeprobeerd en weten zij dit voor 100%.
mvg,
Coderunner
Ik heb dit niet uitgeprobeerd en mijn antwoord is dus mogelijk onjuist, maar volgens wat ik vind op andere fora op het internet, blijkt Frontpage 2000 niet te werken onder windows 7. Reeds bij het installeren van het programma zou je al een foutmelding krijgen.
Hopelijk hebben anderen dit wel uitgeprobeerd en weten zij dit voor 100%.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
bedankt coderunner en ultddave voor de antwoordden,maar ik denk dat ik toch maar een ander nederlandstalig programma zoek voor mijn site.
heb al geprobeerd met word 2007,en dat lukt voor zover,maar nog niet gevonden voor filmpjes of muziek in te steken.Mvg,willy
heb al geprobeerd met word 2007,en dat lukt voor zover,maar nog niet gevonden voor filmpjes of muziek in te steken.Mvg,willy
-
Beste wirito,
Toch dit nog even meegeven ...
Denk eraan dat word 2007 niet echt een programma is om websites te maken maar wel een optie geeft om je document te bewaren als webpagina. Vroeg of laat krijg je met zulke aangemaakte bestanden problemen dus ik raad je aan om een programma te gebruiken dat gericht is om webpagina's aan te maken.
Het gebruik van word 2007 kan problemen opleveren in verschillende niet Microsoft browsers (Firefox, Opera, Safari, Google Chrome, ...) en zelfs in verschillende versies van Internet Explorer. Zie maar op het forum naar dit en dit.
Een verwittigd man is er twee waard
mvg,
Coderunner
Toch dit nog even meegeven ...
Denk eraan dat word 2007 niet echt een programma is om websites te maken maar wel een optie geeft om je document te bewaren als webpagina. Vroeg of laat krijg je met zulke aangemaakte bestanden problemen dus ik raad je aan om een programma te gebruiken dat gericht is om webpagina's aan te maken.
Het gebruik van word 2007 kan problemen opleveren in verschillende niet Microsoft browsers (Firefox, Opera, Safari, Google Chrome, ...) en zelfs in verschillende versies van Internet Explorer. Zie maar op het forum naar dit en dit.
Een verwittigd man is er twee waard
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Aan coderunner,Bedankt voor de goeie raad.Maar ik denk dat ik waarschijnlijk de oplossing gevonden heb ,en zal proberen te werken met
office sharepoint designer.Heb al wat zitten proberen ,en is me al gelukt voor een filmpje te plaatsen,maar moet wel nog effen zoeken om een geluidsfragment in te voegen.toch bedankt voor de goeie raad en die is nog altijd welkom.groetjes Wirito
office sharepoint designer.Heb al wat zitten proberen ,en is me al gelukt voor een filmpje te plaatsen,maar moet wel nog effen zoeken om een geluidsfragment in te voegen.toch bedankt voor de goeie raad en die is nog altijd welkom.groetjes Wirito
-
Beste wirito,
Misschien dat dit je zoektocht kan verlichten
Wanneer je in de html code kan werken in je programma, dan is dit de code om een liedjes af te spelenwaarin:
1- bestandsnaam.ext = de naam van het muziekbestand bv. mozart.mp3
2- w = de breedte van de getoonde speler bv. 145
3- he = de hoogte van de getoonde speler bv. 65
4- a= automatische starten van het muziekfragment, gebruik true of false
5- hi = tonen van de muziekspeler, gebruik true of false
6- l = muziekfragment continue laten herhalen, gebruik true of false
7- v = de geluidsterkte, gebruik waarden 1 tot 100
Succes
mvg,
Coderunner
Misschien dat dit je zoektocht kan verlichten
Wanneer je in de html code kan werken in je programma, dan is dit de code om een liedjes af te spelen
Code: Selecteer alles
<embed src="bestandsnaam.ext" width="w" height="he" autoplay="a" hidden="hi" loop="l" volume="v"></embed>1- bestandsnaam.ext = de naam van het muziekbestand bv. mozart.mp3
2- w = de breedte van de getoonde speler bv. 145
3- he = de hoogte van de getoonde speler bv. 65
4- a= automatische starten van het muziekfragment, gebruik true of false
5- hi = tonen van de muziekspeler, gebruik true of false
6- l = muziekfragment continue laten herhalen, gebruik true of false
7- v = de geluidsterkte, gebruik waarden 1 tot 100
Succes
mvg,
Coderunner
-
Beste wirito,
Dat is met alle plezier gedaan.
mvg,
Coderunner
Dat is met alle plezier gedaan.
mvg,
Coderunner
-
Jefke Bollenwreter - Lid geworden op: 05 mar 2010, 21:26
Als je Frontpage 2003 gebruikt, dan gaat het wel nog. Die 2000 is serieus voorbijgestreefd.wirito schreef:Heb een nieuwe laptop met windows 7.Ik maak al 10 jaar mijn website met Frontpage 2000.Dat doe ik nu nog altijd,daar ik mijn oude laptop nog altijd heb.Weet iemand of frontpage 2000 ook werkt op windows 7 ,want ik heb dat zo gehoord.Heeft iemand daar ervaring mee of weet iemand of dit mogelijk is.Alvast bedankt bij voorbaat
Ik gebruik dat laatste ook nog, alhoewel ... maar het is meer dan tijd om een recent programma aan te schaffen om goed websites te kunnen maken ...
Wegens de leeftijd heb ik ook moeite om steeds maar weer nieuwe dingen aan te leren om tenslotte hetzelfde resultaat te bekomen ... veranderen, veranderen, veranderen om te veranderen en dan nog de kosten ook nog .... dedjuu toch!
De grootste vergissingen aller tijden: toekenning van facilliteiten in gemeenten, het verdrag van Schengen en de wet op het racisme !
-
Beste Jefke,
Het hoeft niet steeds duur te zijn wat bv. Microsoft aanbiedt. Een geupgraded versie van het WYSIWYG programma Frontpage kan je nu gratis downloaden en gratis blijven gebruiken. Dit programma heet "SharePoint Designer 2007" en de Nederlandse versie kan je hier downloaden.
De opvolger van "Microsoft Frontpage" is "Microsoft Expression Web" maar deze is dan wel betalend.
mvg,
Coderunner
Het hoeft niet steeds duur te zijn wat bv. Microsoft aanbiedt. Een geupgraded versie van het WYSIWYG programma Frontpage kan je nu gratis downloaden en gratis blijven gebruiken. Dit programma heet "SharePoint Designer 2007" en de Nederlandse versie kan je hier downloaden.
De opvolger van "Microsoft Frontpage" is "Microsoft Expression Web" maar deze is dan wel betalend.
mvg,
Coderunner