Mijn Papsje....
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Lieve Angel ,
ik kom je sterkte wensen ,
want de leegte zal pas nu te voelen zijn ,
het gemis , en de pijn , zullen er ook wel zijn
sterkte lieveke
marietteke
geluk vind je onverwacht
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

lieve Angel
sterkte , ik denk aan jou
marietteke
geluk vind je onverwacht
-
Gast

angel kom je sterkte wensen,
alsook voor Ed en je mamske,
nu heb je het dubbel zo nodig,
liefs knuffie Dannoontje
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Lieve allemaal,
Nog mijn hartelijke dank voor jullie steun en warmte.
Zoals jullie weten hebben wij mijn vader maandag 2 juni j.l. voorgoed vaarwel mogen zeggen, althans, zijn lichaam waar we zo aan gewend waren.
Het was een dienst die je sereen en ingetogen mag noemen, een "mooi" afscheid.
Met mijn moeder gaat het (natuurlijk) niet zo goed want ze mist haar maatje waar ze 65 jaar samen mee was en iedere dag laat ze weten dat ze bij hem wil zijn.
Schrijnend een mens zoveel pijn te zien lijden en schrijnend te beseffen dat ze hem wil volgen.
Toch begrijp ik het en zou het moeten accepteren wanneer het zo verloopt als bij vele die hen voor zijn gegaan, elkaar niet kunnen missen en na een paar weken volgen.
Natuurlijk laten we haar niet alleen en ben ik hele dagen met haar bezig wat best vermoeiend voor ons allemaal is, ja ook voor haar want ons leven is ineens zo anders dan we gewend waren.
Toch zal het gaan zoals het voorbestemd is en niemand weer dat.
Dit is wat ik jullie nog kan vertellen want volgens mij heb ik alles al geschreven verder.
Wie nog iets weten wil is zeer welkom om te vragen want door te vragen ben ik zeer geholpen geweest met de antwoorden en ook ik kan nu antwoorden geven en op die manier misschien weer helpen.
Mijn dank is groot, ook uit naam van Ed, dank je wel ......
Nog mijn hartelijke dank voor jullie steun en warmte.
Zoals jullie weten hebben wij mijn vader maandag 2 juni j.l. voorgoed vaarwel mogen zeggen, althans, zijn lichaam waar we zo aan gewend waren.
Het was een dienst die je sereen en ingetogen mag noemen, een "mooi" afscheid.
Met mijn moeder gaat het (natuurlijk) niet zo goed want ze mist haar maatje waar ze 65 jaar samen mee was en iedere dag laat ze weten dat ze bij hem wil zijn.
Schrijnend een mens zoveel pijn te zien lijden en schrijnend te beseffen dat ze hem wil volgen.
Toch begrijp ik het en zou het moeten accepteren wanneer het zo verloopt als bij vele die hen voor zijn gegaan, elkaar niet kunnen missen en na een paar weken volgen.
Natuurlijk laten we haar niet alleen en ben ik hele dagen met haar bezig wat best vermoeiend voor ons allemaal is, ja ook voor haar want ons leven is ineens zo anders dan we gewend waren.
Toch zal het gaan zoals het voorbestemd is en niemand weer dat.
Dit is wat ik jullie nog kan vertellen want volgens mij heb ik alles al geschreven verder.
Wie nog iets weten wil is zeer welkom om te vragen want door te vragen ben ik zeer geholpen geweest met de antwoorden en ook ik kan nu antwoorden geven en op die manier misschien weer helpen.
Mijn dank is groot, ook uit naam van Ed, dank je wel ......
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

STERKTE ANGELIQUE VOOR JOU ED EN JE MOEDERKE