Het foto hoekje.
-
oma rienke - Lid geworden op: 06 mei 2005, 18:40
tillie PRACHTIG !!!! 
Where There is Great Love There Are Always Miracles.
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
heel mooi swakke!
ik heb teruggewuifd
laatste foto's vrijbroekpark?
enkele vanuit het Nachtegalenpark = verzamelnaam voor 3 parken:
Vogelenzang, Den Brandt en Middelheim.
Deze Vogelenzang:
(met quote geprobeerd en eindelijk gelukt swakke)
ik heb teruggewuifd
laatste foto's vrijbroekpark?
enkele vanuit het Nachtegalenpark = verzamelnaam voor 3 parken:
Vogelenzang, Den Brandt en Middelheim.
Deze Vogelenzang:
@zonneke
(met quote geprobeerd en eindelijk gelukt swakke)
Vriendschap zet alles in beweging
-
hild - Lid geworden op: 23 aug 2005, 16:05
onze eerste ochtend ! foto genomen vanuit onze kamer ! regenachtig ,maar toch ook wel mooi op de foto !met de dikke wolken die als een pelsen kraag rond de bergtoppen hangen ,alsof ze die wilden beschermen !
De groetjes aan iedereen ook aan hen die ik vergeten ben
-
ja,de twee eerste dagen hebben we regen en sneeuw gehad ,de derde dag bleef het over ,maar toch nog redelijk fris !vanaf de vierde dag werd het steeds beter tot de twee laatste dagen en de dag van de terugreis was het zelfs heel warm !toch weer genoten van een heel mooie reis ,en vooral een heel toffe groep ! en dat maakt het ook zo bijzonder!!We waren met een groep van 35 ,en allemaal even toffe mensen ,zonder één uitzondering ! 
de eerste dagen ,toen het minder warm was zijn we met de bus op stap geweest ,en enkele intressante dingen gaan afkijken ,en vooral proeven met wat annimatie en muziek erbij ,heel gezellig
de brouwketels ,nog in werking !
Heel veel mooie kerkjes gezien met prachtige muurschilderingen ,zowel binnen als buiten op de muren ! hier,de kruisweg buiten op de kerkmuren geschilderd !echt heel prachtig ,maar je kan daar maar een sukje van op de foto zetten he !en ik ben ook maar een amateurke ,wat foto's trekken betreft!
de eerste dagen ,toen het minder warm was zijn we met de bus op stap geweest ,en enkele intressante dingen gaan afkijken ,en vooral proeven met wat annimatie en muziek erbij ,heel gezellig
de brouwketels ,nog in werking !
Heel veel mooie kerkjes gezien met prachtige muurschilderingen ,zowel binnen als buiten op de muren ! hier,de kruisweg buiten op de kerkmuren geschilderd !echt heel prachtig ,maar je kan daar maar een sukje van op de foto zetten he !en ik ben ook maar een amateurke ,wat foto's trekken betreft!
-
een heel mooi orgel in deze schitterende kerk
niet alleen de muur-en plafondschilderingen ,mar ook hele mooie altaars en veel bladgoud !Schitterend !
niet alleen de kerken ,maar ook de huizen zijn er beschilderd ,en op foto lijkt het of ze allen zuilen langs de ramen hebben ,maar deze zijn er op geschilderd !heel mooi gedaan !
kijk,allemaal geschilderd !'k zou echt niet weten ,hoe daar aan te beginnen !
ook heel mooi,deze
ook deze,